5 Chyb, které děláme v ranních Zajímavá fakta


5 Chyb, které děláme v ranních Zajímavá fakta

dzelenchyt poplašné celém domě a je čas se probudit a vstát z postele. Co obvykle děláte na prvním místě? Okamžitě vyskočí z postele, běž do sprchy, rychlé občerstvení něco, a šaty a „Ready, Set, Go“? ráno děláme spoustu chyb, a věřte tomu nebo ne, ale tyto malé detaily mohou vážně poškodit vaše zdraví.

1. Nechápejte z postele hned! Vždy se pomalu probouzí

V tomto případě uděláte dvě velké špatné chyby. První z nich - dát hlasitý nepříjemný budík, který vás probudí, druhý - okamžitě vyskočit z postele.

Nezapomeňte, že byste měli horizontální 6 8:00, takže vaše páteř by se měla postupně zvyknout na změnu ve svislé poloze.

Pokud stojíte příliš rychle, může se začít cítit špatně, takže od dnešního dne pokusit vzít na vědomí následující tipy:

  • Wake up pomalu převést na rituálu relaxace.
  • Naučte budík 10 minut před tím, než ji potřebujete, a pro volání zvolte klidnou hudbu. Nikdy nepoužívejte klasické poplachy.
  • První věc, kterou byste měli udělat po vypnutí budík, sedí na posteli a zhluboka dýchat po dobu 2 minut.
  • Mírně zatáhněte za ruce. Zavřete ruce a přitáhněte je přes hlavu, pak se ohněte doprava a doleva.
  • Pak ohýbat krk ze strany na stranu a dělat kolosální pohyby. Vše je třeba udělat pomalu.
  • Zhluboka se nadechněte a vystupte z postele. Cítíte se připraven začít den?

2. Nenechávejte dům bez snídaně!

Je třeba shromáždit děti začít školu a zároveň čas se dostat do práce. Vaření obědů, koupání a oblékání dětí, procházky psa ... tolik na ramenou!

Někdy budete trávit tolik času, že všichni z domu v době, dobře krmil a dobře sestavené, , že zapomenout na sebe. To je jeden z nejdůležitějších problémů, které děláme ráno!

  • Probuďte se předtím, než máte dostatek času. Ráno je důležité být klidní a nikde spěchat, abyste si dávali čas na rozumnou snídani.Mnoho lidí začíná ráno jen s šálkem kávy. To je další chyba. V ideálním případě musíte začít den
  • šálek horké vody s citronovou šťávou , a po 10 nebo 15 minutách se nasnídat.Tentokrát můžete použít například k sprchování. A pak si šálek kávy ve společnosti ovoce a bohaté na vlákninu a bílkoviny. Dnes ráno vám dodává energii a potřebnou sadu živin po celý den.
  • 3. Nekontrolují svůj mobilní telefon, jakmile se probudil

Chtěli byste vědět, co se stalo na internetu, že zpráva přišla v noci, nebo jen zkontrolovat, jestli někdo vám poslal zprávu. Ale za to budete mít celý den! Lepší probudí pomalu a

chvíli dát si pauzu od veškeré technologie .Spíše než dostat se do internetu, je lepší, aby postupně dostat z postele, osprchovat, obědvat v Mírně okno, aby mohl dýchat čerstvý vzduch.

4. Neberte si horkou sprchu

Samozřejmě, že byste rád vyhřívat pod teplou sprchou, ale to není vždy tou nejlepší volbou, a to zejména v ranních hodinách. Během této doby je třeba

stále aktivní, takže je to mnohem lepší, aby se teplá sprcha nebo nachlazení. Ideální: teplá sprcha a na konci kontrastu je studená. Položte se studenou vodou, zejména nohy.Pokud odplavit tele studenou vodou, odstraňte to

otoky a únava, a dát sílu k úpatí nového pracovního dne. Proč ne zítra zkusit tento tip? Uvidíte, kolik to zlepší vaši pohodu!5. Nenechávejte doma ve špatné náladě

Víte, že před sebou čekání na dlouhou dobu, takže si pospěšte oběhů s nekonečným seznamem úkolů v jeho hlavě. „Jsem tak vyčerpaný, budu držet tento den?“ - společný řečnickou otázku, která se často staví sám nebo požádá ostatní.

Negativní myšlenky vliv na vaše zdraví a kvalitu života zhoršit, dělají to tajně, Tishkov, někdy docela rychle. V důsledku toho děláte to, co se vám nelíbí, a chybí důležité věci.Tak zkuste zítra ráno realizovat naše pokyny už odejít domů s odlišným přístupem, pokusit se zachytit tyto myšlenky v mozku:

resortu Dnes mám dělat, jsem si jist, že ten den projde v pohodě.

  • jdu užít vše, co dělat, a
  • přijímat stát se může cokoliv . Jdu domů uvolněná, trochu se projít na cestě do práce, přijímat vše, co mě obklopuje: Lidé výloh a parků.Vidím to nejlepší u mých zaměstnanců a vedoucích pracovníků.
  • Dnes budu fungovat
  • . Nejdůležitější je, abych byl na mě sám pyšný.Po skončení dne udělám sám malý dárek. Něco jednoduchého: Piju kávu v tom krásném parku nebo jdu na procházku. Nebo zavolejte někoho, kdo o něm dlouho neřekl.
  • Nyní máte možnost vidět, že existuje mnoho drobných chyb, které mohou být provedeny v dopoledních hodinách. To jsou hlavní věci, které každý den pomalu poškozují vaše zdraví. Takže zkuste si vzpomenout

: kvalita

svého života závisí na schopnosti těšit okamžik a zůstávají optimističtí ohledně jejich budoucí . Není to dnes vyzkoušet?


Být silný nebo objeví - někdy volba je pro nás zajímavých faktů

Být silný nebo objeví - někdy volba je pro nás zajímavých faktů

Jsou chvíle v životě, když všechno není tak dobrý, jak budete chtít. Zdá se, že všechno je proti vám a nemůžete s tím dělat nic. Ale pro sebe zjistíte, co možná a víte: někdy je to jediná možnost být silný. Život někdy vytváří potíže, takže se učíme, že se nikdy nevzdáme. Pak, jak se cítíte bezmocná a divíte se, proč se vám to stalo, může pochopit, že to může být horší .

(Zajímavosti)

5 Cvičení bolesti kolena

5 Cvičení bolesti kolena

Bolest v kolenou často trápí děti a starší . Důvody pro jeho vzhled jsou mnoho, nicméně existuje několik základních. Obezita Fall svaly úrazů Osteoporóza souvisejících se stárnutím změny v těle bolest kolena obvykle dochází v důsledku opotřebení chrupavky, která pokrývá vnější povrch kolenního kloubu.

(Zajímavosti)