5 Tipů pro najít vnitřní klid


5 Tipů pro najít vnitřní klid

zajímavé skutečnosti neklidnou mysl neumožňuje být sám. změnit jednu zkušenost do druhého, jeden strach k druhému pomalu spřádá složitou pavučinu v jejich podvědomí, které vás zbavuje výsady jako vnitřní klid.

Někteří lidé mohou zmást pojem neklidné mysli zvědavostí a výkonu. Ačkoli

interní e nerhiyaněkdy označuje touhu učit se, ve většině případů se jedná pouze o mentální hluk.

Tento zmatek, vyčerpání a neštěstí.

často říkal, žehorší nepřítele, než ten, který jsme sami nadumuyemo.

Ale místo prohlížení to jako jedinou odpovědností je nutné se podívat na vnitřní pnutí, a to jak subtilní kombinace několika věcí.

pod přítomen několik tipů, jak najít ten pocit cmezi beaty a vnitřní rovnováhy. Je to jednoduché, budete potřebovat pouze jednu složku: sílu vůle.

neklidnou mysl a turbulentní oceán vaší mentální aktivity

Jeden z nejznámějších knih o obtížnou situaci při házení hluku prolíná s depresí, pera Kay Jamison.

psychiatr na Johns Hopkins University v Baltimore rozplétá tuto jedinečnou událost v jeho práci.

„Jako malá holka jsem byl náchylný k emoční nestability. Smutno mi doprovázel během svého mládí, a když jsem začínal profesionální kariéru. Měl jsem nevyhnutelné období strachu, úzkosti a neklidnou mysl, která neumožňovala mě žít normální život „- říká Jamison v knize“ neklidnou mysl“.

Pokud poznat sám sebe v tomto popisu, vzpomenout na 5 věcí, které vám mohou pomoci.

1. Odstraňte zbytečnou zátěž najít vnitřní klid

Můžete jej nosit s sebou, ale ne ve skutečnosti všimnout. Jakmile si uvědomíte, vše, co vás trápí, bude snazší.

  • jste obklopeni lidmi, kteří, místo toho, aby energetickévzít.
  • Můžete ocenit věci, které nejsou důležité.
  • Pochopte, že "méně je lepší".

2. Stay minut dial hluboce odvzdušňovací duševní minulost věci

v minulosti. To nemůže změnit, a do budoucna se zatím nestalo. Proto je nutné zaměřit se na současnost a ocitnou teď.

  • Zastavtea dýchat. Naplňte hrudník vzduchem a držte jej pět sekund. Vydechujte hlasitě.
  • Jedná se o jednoduché cvičení, ale pomáhá uvolnit mysl. Kyslík nasycuje mozek a pomáhá uklidnit.
  • Když tělo je příjemné, je čas navázat spojení se sebou.
  • Pokorně si položte otázku, co chcete, co hledáte, co nechcete a kam se chystáte.

Cvičit toto cvičení každý den po ranním probuzení - je to skvělý nápad.

3. Uchovávejte ochranné stěny

Neklidná mysl trpí kvůli své citlivosti. Chybí mu strachy, spolu s egocentrismem a zájmy lidí kolem sebe.

Když negativní energie porušuje interníodpočinek, je protkána s osobní slabostí. To je strašná směs.

Měli byste si postavit vlastní stěny následujícím způsobem:

  • Obnovte se z toho, co porušuje harmonii. Nepotřebujete sobecké lidi a falešné zájmy.
  • Zvedněte stěny, abyste zabránili tomu, aby lidé udeřili do bouře v klidném dni.
  • Zdvihněte stěny, abyste se ochránili před lidmi, kteří vás nerespektují. Odpusťte je a pusťte.

4.Léčivý klid

Nejméně jednou denně, po dobu jedné nebo půl hodiny, musíte se ponořit do úplného odpočinku.

  • Takové okamžiky vnitřního klidu umožňují realizovat své vlastní potřeby a zjemnit pocity.
  • Nervózní lidé, kteří jsou zaneprázdněni pocity, zapomenout na sebe.Nepamatují si, jak hodnotné a důležité jsou.Relaxujte v tichu, zapomeňte na strach a vnitřní hlas. Obklopte se takovými pocity jako potěšení, vnitřní klid, rovnováha mezi srdcem a myslí.
  • 5. Kultivovat vděčnost


    Tento aspekt je nepochybně nejtěžší realizovat.

Uvolněte se a přemýšlejte o následujících skutečnostech:

Pokud se vám nelíbí lidé, kteří vás nerespektují, chráňte se před nimi. Je to jednoduché, ale vyžaduje odvahu.

  • Pokud se cítíte rozpačitě, pomyslete: nechte všechno jinak. Odhoďte zbytečné pocity a oceníte se.
  • Děkujeme vám za nevýznamné věci, které vás obklopují a které jste si možná nevšimli.
  • Děkujeme vám za to, že jste zdraví, máte mnoho lidí, kteří vás milují.
  • Naučte se respektovat každý nový den.
  • Nové příležitosti otevřou nové horizonty každý den, aby dosáhly cíle.Být šťastný, klidný a vyrovnaný.


Jaký je rozdíl mezi smutkem a depresí

Jaký je rozdíl mezi smutkem a depresí

Zajímavosti Chcete vědět, jaký je rozdíl mezi smutku a deprese? V tomto článku vám o nich všechno povíme. smutek deprese zářezu pod I když používáme termín „moje deprese“, když jsme měli hrozný den v práci, když jsme důkladně namočeným deštěm nebo náš tým prohrál ve finále, tyto události jsou jen smutek.

(Zajímavosti)

Jak odstranit bydlení pomocí citronové šťávy

Jak odstranit bydlení pomocí citronové šťávy

Zajímavosti myslíš, že to z citrusových plodů se používá jako přísada při vaření? Ve skutečnosti mnoho milenců v minulosti (naše matky nebo babičky) používalo citron pro odstranění bytu. Zjistěte si v tomto článku, jak vyčistit domov s citrónovou šťávou. Použití citronové šťávy s uklízení domu Lemon má velmi zajímavé vlastnosti, pokud jde o odstranění choroboplodných zárodků na téměř všechny povrchy v kuchyni, koupelna, obývací pokoj a ložnice.

(Zajímavosti)