5 Hlavních známky zadržování tekutin v těle


5 Hlavních známky zadržování tekutin v těle

Zajímavosti Často lidé nejsou vědomi porušení rovnováhy vody v těle, nemají informace o typické příznaky retence tekutin.

přebytečné vody v těle a bobtnání, kterého doprovázel - syndrom patologických nebo přírodních katastrof, vznikající v důsledku hromadění tekutiny v tkáních vnitřních orgánů.

  • Pokud dojde k zadržování tekutin povaha patologického edému, protože poruchy cirkulace systému, městnavé selhání srdce nebo ledvin a jater.
  • V případě, že se nějaké abnormality ne, zadržování tekutin v těle způsobí žíly banálnístoupající teploty.

problém zadržování tekutin nemůže být ignorována, protože v průběhu času to může vést k negativním důsledkům:

  • náhlé a bezdůvodného vzhled nadváha
  • vzhled otoky dolních končetin, zejména v nohách
  • vzhled tukových usazenin v břiše
  • neustálé nutkání na toaletu. Samozřejmě

, otok obvykle obtěžovat lidi v dospělosti a stáří, ale nyní stále častěji také problém postihuje mladé lidi.

Ještě více kvůli zadržování tekutin ženy trpí častěji než muži. Důvodem je hormonální nerovnováha a podvýživa. Často otok

znepokojeni ženy v menopauze nebo těhotenství, a jsou typické známky zadržování tekutin v těle se vyskytují u lidí, kteří mají sedavý.

otok může znamenat další poruchy vnitřních orgánů a systémů, včetně srdečních chorob, jater, ledvin a trávicího systému.

hlavní známky zadržování tekutin v těle

1. Zde

otok dolních končetin, dolních končetin - je ta část těla, které často trpí porušení rovnováhy vody v těle. Proto vám doporučujeme věnovat zvláštní pozornost nohám a nohám. vzhledu otoku v této části těla - jsou typické příznaky zadržování tekutin.

porušení vodní bilanci v těle a výrazně zhoršuje lidské zdraví, protože pacient cítítíhu v nohách a únavu.

2. zvýšení kotníku otok

Prostřednictvím nohy, kotníky zejména zdát větší, než jsou normálně.

Pokud porušíte rovnováhu vody během dne, tuto část zvyšuje těla, a ve večerních hodinách se stává mnohem objem bude větší než ráno hned po probuzení.

3. Křeče v dolních končetinách

Jak již bylo řečeno, první porušení rovnováhy vody je edém dolních končetin. Z těchto příznaků je velmi snadné rozpoznat přebytečnou tekutinu v těle.

Není to však jediný příznak, který by vás měl upozornit. Dalšími typickými příznaky retence tekutin jsou časté křeče v dolních končetinách a konstantní slabost v této části těla.

4. Nadýmání břicha

Velmi často se v břiše objevují známky zadržování tekutin. Je tedy v rozporu s vodní bilance, lidé mylně domnívají, že si vzal několik dalších kilo, zatímco ve skutečnosti retence tekutin způsobuje nadýmání a zvyšuje svůj objem.

Někteří lidé se okamžitě začnou držet přísné diety, snaží se zmenšit velikost pasu a zbavit se tuků v břiše. Ve skutečnosti redukční části nepomohou vyřešit problém, protože příčinou nadýmání je v tomto případě porucha v práci vylučovacího systému.

5. Vzhled otoku na tváři

Porušení vodní rovnováhy způsobuje vzhled otoku nejen v dolních končetinách, ale také na obličeji. Nejjednodušší způsob, jak rozpoznat retenci tekutin s nárůstem tváří a víček. Tyto oblasti těla jsou nejvíce postiženy přebytečnou vodou v těle.

Pokud se vaše obličej změnil tvar a stal se zaoblený, poraďte se s lékařem, protože to může znamenat narušení vodní bilance.

Jak odstranit symptomy zadržování tekutin v těle a obnovit rovnováhu vlhkosti

Pokud máte nějaké časné varovné známky zadržování tekutin v těle, můžete přijmout následující tipy k obnovení rovnováhy vody v těle: pít více vody

Zní to paradoxně, ale pokud máte otoky a jiné příznaky zadržování tekutin, což znamená dehydratace těla.

Začněte dávat tělu tolik vody, kolik potřebuje, a pak přestane ležet ve formě otoku.

Dodržujte nízkokalorickou dietu s nízkým obsahem soli

V případě porušení rovnováhy vody je nezbytné přezkoumat dietu. Všimnete-li si známky zadržování tekutin v těle, doporučujeme opustit nebo alespoň omezit konzumaci těchto produktů, rafinovaného cukru a mouky, sůl a tučných jídel.

  • Zapojte se do sportu: cvičení je lékem pro všechny onemocnění. Cvičení pomůže odstranit přebytečnou tekutinu z těla močí a potu. Navíc pravidelné cvičení pomáhá zlepšit krevní oběh. Nezapomeňte, že efektivní trénink by měl trvat nejméně 20 minut denně.
  • Nápojový diuretický čaj: některé rostliny, včetně pampelišky, fenyklu, petrželky a zeleného čaje, zvyšují frekvenci nutkání na toaletu. Dieta by měla zahrnovat také zeleninu a ovoce, které mají diuretické vlastnosti, a to mrkev, okurky, meloun a meloun.
  • Jezte více výrobků s vysokým obsahem draslíku: Vzhledem k vysokému obsahu draslíku přispívají produkty jako banány, kukuřice, květák a chřest k odstranění přebytečné tekutiny z těla.
  • Odmítnout nápoje, které dehydratují tělo: To platí pro kávu a alkoholické nápoje, včetně piva a vodky. Jak jsme vysvětlili dříve, když tělo ztrácí čistou vodu, snaží se udržet kapalinu. Zneužívání alkoholických nápojů naruší vodní rovnováhu v těle a způsobí edém.
  • Jezte potraviny s vysokým obsahem bílkovin: odstranění příznaků zadržování tekutin v těle může být začleněním do stravy bohaté na bílkovinné produkty. Patří mezi ně kuře, červené maso, ryby, mořské plody a luštěniny. Jedním z důvodů prolomení vodní bilance je nedostatek bílkovin v těle, takže potraviny bohaté na bílkoviny musí být přítomny ve stravě.
  • Nenoste těsné oblečení: Pokud nosíte prádlo, které je příliš těsné pro vás, to nejen způsobuje nepohodlí, ale také zvyšuje pocení po celý den.
  • Nezůstávejte příliš dlouho v sedu: Pokud budete muset pracovat u stolu a zůstat v konstantní pozici po celý den, zkuste vstát a chodit po místnosti každých 5 minut za sebou. Tímto způsobem můžete aktivovat svaly a urychlit metabolické procesy v těle.
  • Vyvarujte se prodlouženého pobytu v horkém prostředí: není nutné zůstat na horkých místech po dlouhou dobu, protože vysoká teplota také vede k dehydrataci těla. Když k tomu dojde, začne tělo odkládat přebytečnou tekutinu.

Jaké produkty by se měly vyhnout, pokud máte retenci tekutin?

Zpoždění kapaliny nebo otoků je velmi častým problémem v důsledku nevyvážené výživy, prodlouženého sedění a nedostatečného příjmu vody. Zjistěte některé z produktů, které jsou doporučovány, abyste se jim vyvarovali, pokud trpíte.


Jak vybrat správný parfém?

Jak vybrat správný parfém?

Výběr správné chuti - to je velmi intimní záležitost . Snad každý z vás alespoň jednou v životě daleko lihovin s vynikající chutí, rovněž známou značku, ale když se aplikuje na karosérii vozidla, se zjistí, že vůně není suit zdá nepříjemné. Velmi málo záležitostí je stejně intimní a osobní jako výběr parfémů.

(Zajímavosti)

Kdy jste s největší pravděpodobností otěhotněl?

Kdy jste s největší pravděpodobností otěhotněl?

Snažíte se otěhotnět a nemůžete čekat, až se tato šťastná událost stane? Dokonce jste si mysleli, že snad vy nebo váš partner problém plodnosti ? Za prvé, uvolněte a s naší radou dále zjistěte, které dny v měsíci nejpravděpodobněji otěhotníte. Naučte se rozpoznat změny ve vašem těle, stejně jako zjistit bazální teplotu, a budete okamžitě vědět, v jakých dnech je nejlepší pokus a představit dítě.

(Zajímavosti)