5 Hlavních známky zadržování tekutin v těle


5 Hlavních známky zadržování tekutin v těle

Zajímavosti Často lidé nejsou vědomi porušení rovnováhy vody v těle, nemají informace o typické příznaky retence tekutin.

přebytečné vody v těle a bobtnání, kterého doprovázel - syndrom patologických nebo přírodních katastrof, vznikající v důsledku hromadění tekutiny v tkáních vnitřních orgánů.

  • Pokud dojde k zadržování tekutin povaha patologického edému, protože poruchy cirkulace systému, městnavé selhání srdce nebo ledvin a jater.
  • V případě, že se nějaké abnormality ne, zadržování tekutin v těle způsobí žíly banálnístoupající teploty.

problém zadržování tekutin nemůže být ignorována, protože v průběhu času to může vést k negativním důsledkům:

  • náhlé a bezdůvodného vzhled nadváha
  • vzhled otoky dolních končetin, zejména v nohách
  • vzhled tukových usazenin v břiše
  • neustálé nutkání na toaletu. Samozřejmě

, otok obvykle obtěžovat lidi v dospělosti a stáří, ale nyní stále častěji také problém postihuje mladé lidi.

Ještě více kvůli zadržování tekutin ženy trpí častěji než muži. Důvodem je hormonální nerovnováha a podvýživa. Často otok

znepokojeni ženy v menopauze nebo těhotenství, a jsou typické známky zadržování tekutin v těle se vyskytují u lidí, kteří mají sedavý.

otok může znamenat další poruchy vnitřních orgánů a systémů, včetně srdečních chorob, jater, ledvin a trávicího systému.

hlavní známky zadržování tekutin v těle

1. Zde

otok dolních končetin, dolních končetin - je ta část těla, které často trpí porušení rovnováhy vody v těle. Proto vám doporučujeme věnovat zvláštní pozornost nohám a nohám. vzhledu otoku v této části těla - jsou typické příznaky zadržování tekutin.

porušení vodní bilanci v těle a výrazně zhoršuje lidské zdraví, protože pacient cítítíhu v nohách a únavu.

2. zvýšení kotníku otok

Prostřednictvím nohy, kotníky zejména zdát větší, než jsou normálně.

Pokud porušíte rovnováhu vody během dne, tuto část zvyšuje těla, a ve večerních hodinách se stává mnohem objem bude větší než ráno hned po probuzení.

3. Křeče v dolních končetinách

Jak již bylo řečeno, první porušení rovnováhy vody je edém dolních končetin. Z těchto příznaků je velmi snadné rozpoznat přebytečnou tekutinu v těle.

Není to však jediný příznak, který by vás měl upozornit. Dalšími typickými příznaky retence tekutin jsou časté křeče v dolních končetinách a konstantní slabost v této části těla.

4. Nadýmání břicha

Velmi často se v břiše objevují známky zadržování tekutin. Je tedy v rozporu s vodní bilance, lidé mylně domnívají, že si vzal několik dalších kilo, zatímco ve skutečnosti retence tekutin způsobuje nadýmání a zvyšuje svůj objem.

Někteří lidé se okamžitě začnou držet přísné diety, snaží se zmenšit velikost pasu a zbavit se tuků v břiše. Ve skutečnosti redukční části nepomohou vyřešit problém, protože příčinou nadýmání je v tomto případě porucha v práci vylučovacího systému.

5. Vzhled otoku na tváři

Porušení vodní rovnováhy způsobuje vzhled otoku nejen v dolních končetinách, ale také na obličeji. Nejjednodušší způsob, jak rozpoznat retenci tekutin s nárůstem tváří a víček. Tyto oblasti těla jsou nejvíce postiženy přebytečnou vodou v těle.

Pokud se vaše obličej změnil tvar a stal se zaoblený, poraďte se s lékařem, protože to může znamenat narušení vodní bilance.

Jak odstranit symptomy zadržování tekutin v těle a obnovit rovnováhu vlhkosti

Pokud máte nějaké časné varovné známky zadržování tekutin v těle, můžete přijmout následující tipy k obnovení rovnováhy vody v těle: pít více vody

Zní to paradoxně, ale pokud máte otoky a jiné příznaky zadržování tekutin, což znamená dehydratace těla.

Začněte dávat tělu tolik vody, kolik potřebuje, a pak přestane ležet ve formě otoku.

Dodržujte nízkokalorickou dietu s nízkým obsahem soli

V případě porušení rovnováhy vody je nezbytné přezkoumat dietu. Všimnete-li si známky zadržování tekutin v těle, doporučujeme opustit nebo alespoň omezit konzumaci těchto produktů, rafinovaného cukru a mouky, sůl a tučných jídel.

  • Zapojte se do sportu: cvičení je lékem pro všechny onemocnění. Cvičení pomůže odstranit přebytečnou tekutinu z těla močí a potu. Navíc pravidelné cvičení pomáhá zlepšit krevní oběh. Nezapomeňte, že efektivní trénink by měl trvat nejméně 20 minut denně.
  • Nápojový diuretický čaj: některé rostliny, včetně pampelišky, fenyklu, petrželky a zeleného čaje, zvyšují frekvenci nutkání na toaletu. Dieta by měla zahrnovat také zeleninu a ovoce, které mají diuretické vlastnosti, a to mrkev, okurky, meloun a meloun.
  • Jezte více výrobků s vysokým obsahem draslíku: Vzhledem k vysokému obsahu draslíku přispívají produkty jako banány, kukuřice, květák a chřest k odstranění přebytečné tekutiny z těla.
  • Odmítnout nápoje, které dehydratují tělo: To platí pro kávu a alkoholické nápoje, včetně piva a vodky. Jak jsme vysvětlili dříve, když tělo ztrácí čistou vodu, snaží se udržet kapalinu. Zneužívání alkoholických nápojů naruší vodní rovnováhu v těle a způsobí edém.
  • Jezte potraviny s vysokým obsahem bílkovin: odstranění příznaků zadržování tekutin v těle může být začleněním do stravy bohaté na bílkovinné produkty. Patří mezi ně kuře, červené maso, ryby, mořské plody a luštěniny. Jedním z důvodů prolomení vodní bilance je nedostatek bílkovin v těle, takže potraviny bohaté na bílkoviny musí být přítomny ve stravě.
  • Nenoste těsné oblečení: Pokud nosíte prádlo, které je příliš těsné pro vás, to nejen způsobuje nepohodlí, ale také zvyšuje pocení po celý den.
  • Nezůstávejte příliš dlouho v sedu: Pokud budete muset pracovat u stolu a zůstat v konstantní pozici po celý den, zkuste vstát a chodit po místnosti každých 5 minut za sebou. Tímto způsobem můžete aktivovat svaly a urychlit metabolické procesy v těle.
  • Vyvarujte se prodlouženého pobytu v horkém prostředí: není nutné zůstat na horkých místech po dlouhou dobu, protože vysoká teplota také vede k dehydrataci těla. Když k tomu dojde, začne tělo odkládat přebytečnou tekutinu.

Jaké produkty by se měly vyhnout, pokud máte retenci tekutin?

Zpoždění kapaliny nebo otoků je velmi častým problémem v důsledku nevyvážené výživy, prodlouženého sedění a nedostatečného příjmu vody. Zjistěte některé z produktů, které jsou doporučovány, abyste se jim vyvarovali, pokud trpíte.


5 čAsné příznaky fibromyalgie

5 čAsné příznaky fibromyalgie

Zajímavých faktů fibromyalgie - onemocnění, které je uznáváno všemi zdravotnické organizace (a Světová zdravotnická organizace, 1992). Je nepochybné, je častější u žen. Dnes fibromyalgie je výzvou pro vědu a lékařství, protože klinický profil a symptomy mohou být velmi široká a zahrnuje chronickou bolestí pohybového aparátu, syndromu dráždivého tračníku, hyperaktivního močového měchýře poruchy, poruchy spánku, bruxismus Zvýšená .

(Zajímavosti)

Známky rakoviny kůže, které by neměly být ignorovány

Známky rakoviny kůže, které by neměly být ignorovány

Pokud jde o ochranu pokožky před poškozením sluncem a rakovinou kůže, mnoho lidí nepřijme nezbytná opatření. Mezi věcmi, které byste měli být nejvíce opatrní, abyste se vyhnuli rakovině kůže, nejdůležitější je sledování účinků ultrafialového (UV) záření. Tyto paprsky mohou způsobit výrazné poškození kůže, mnohem víc než jen vrásky a věkové skvrny.

(Zajímavosti)