5 Základních kroků k ředění v pase jen měsíc


5 Základních kroků k ředění v pase jen měsíc

Hubnutí Všimněte si, že když jsme přibírání na váze, tuk se hromadí nadbytečný nerovnoměrný a ve všech různých místech.

Vše závisí na různých faktorech, včetně genetické dědičnosti, výživy, životního stylu a hormonálních změn.

V tomto článku chceme mluvit o pěti základních zásad, které je třeba dodržovat, aby se přirozeně zmenšit velikost pasu po dobu jednoho měsíce a zlepšit celkový zdravotní stav.

Refinish vašeho pasu zdravým způsobem

Snížit objem nemá smysl držet přísné diety. Navíc, pokud máte tendenci hromadit tuk v oblasti břicha, pak ztrácí nadváhy všude kromě požadované oblasti.

Proto je důležité dodržovat základní zásady. Pokud se zabýváte možnými příčinami vašeho problému, můžete nejen dosáhnout požadovaného pasu, ale také zlepšit své zdraví. Budete se cítit lehčí, plní energii a vitalitu.

1. Konzumujte 80% obvyklých částí

To znamená, že konzumace by neměla končit pocit sytosti, ale z chtějí pocit hladu.

správný okamžik, aby ho zastavit, když už nejste hlad, ale zdá se, stále něco malého k jídlu, jako dezert.

Musíte se naučit správně jíst, žvýkat dobře, uvolněně, nespěchat a aby se zabránilo velké rozptýlení.

Pokud jíte správně, pak se brzy budete cítit nasycené, nebudete přejídvat a nebudete chtít jíst něco jiného.

Pokud budete jíst 80% obvyklých dávkách, pak postupně snižovat velikost pasu, takže se lze vyhnout zánět bude cítit lehčí a nebude ospalost po jídle.

2. Jezte více bílkovin a dobré tuky

S touhou zbavit nadbytečných kilogramů a centimetrů, mnoho lidí se snaží snížit kalorie a jíst pouze saláty.

Nicméně, další studie ukazují, že strava s nízkým obsahem kalorií a nezdravé často efekt odrazu, tedy zhubla zpátky, a to přidalo trochu víc.

Spotřeba bílkovin pomáhá snižovat pas, ale samozřejmě to musí být provedeno s myslí.

Hlavním zdrojem bílkovin by měla být zelenina (luštěniny, ořechy, avokádo), stejně jako vejce, sýry a ryby. Pokuste se jíst méně masa, zejména hovězího masa.

Konzumujte malou část bílkoviny během každého jídla.

Dobré tuky podporují metabolismus a pomáhají zhubnout. Tak se určitě přidat do potravin za studena lisované rostlinné oleje, avokádový olej, olivový olej vyrobený z ořechů, semen a další.

3. Neseďte na dobu delší než 45 minut v časovém

sedavý životní styl vám poskytne kilogramů, a to zejména kolem pasu. Vedle sedící přes hodiny na konci jste přibírání na váze, to je také škodlivé pro zdraví v dlouhodobém horizontu.

můžete nastavit budík, který vám připomene, každých 45 minut, což by mělo vstát a poruhatysya nebo si zacvičit.

Doporučujeme uspořádat druh fyzické aktivity mírné intenzity alespoň dvakrát týdně, aby poruhatysya tělo.

více důležité udržovat správné držení těla oslabování bederní oblast může také vést ke zvýšení pasu. 4. Masážní pás

V některých břicha může být špatný krevní oběh nebo lymfodrenáž, takže pravidelná masáž může pomoci zbavit se centimetrů.

masáž může dělat suchou nebo pomocí oliyky nebo smetanu.

můžete také přidat několik kapek esenciálního oleje z citronu nebo rozmarýnu. Tím se zlepší krevní oběh, posilují účinek postupu a pomáhají zbavit tuku.

Velmi účinná maska ​​na hlíny. Mohou se provádět během dne nebo v noci. 5. Stavěcí

hormony Často ženy prochází menopauzou, trpí zvýšení množství tuku v břiše. Nicméně, to se může stát každému a v každém věku, a to i se zdravou stravou a pravidelným cvičením.

Existuje celá řada přírodních doplňků, které mohou vést k rozvoji hormony: kořen

  • Maca (peruánský ženšen) Vitex sakrální
  • lněný olej z fenyklu sladké brambory


Rozloučit se s břichem kvůli lilku vodu

Rozloučit se s břichem kvůli lilku vodu

Zbavte se břicha není tak jednoduché, vyžaduje úsilí a změny v životním stylu. Ačkoli bez cvičení a zdravé výživy nemůže udělat bez, lžička voda může také pomoci. Lilek vody je skvělý způsob, jak zhubnout. Vysoká hladina vody, vlákniny, vitamínů, antioxidantů a minerálů v lilku je z nich výborným zdrojem pro spalování tuku.

(Ztráta váhy)

Ztráta meloun hmotnosti a lepší spánek, ztráta hmotnosti

Ztráta meloun hmotnosti a lepší spánek, ztráta hmotnosti

Pokud chcete zhubnout a získat lepší spánek, začít přidávat meloun ve své každodenní stravě - lahodné a osvěžující ovoce. I když jíst meloun vyrobené především v letním období, můžete si ji vychutnat v chladných dnech a získat stejnou výhodu z jeho používání. V tomto článku se dozvíte o prospěšné vlastnosti melounu a jak to může pomoci v urychlení hubnutí a zlepšený spánek.

(Ztráta váhy)