5 Nejlepší aerobní cvičení na spalování tuků


5 Nejlepší aerobní cvičení na spalování tuků

hubnutí Pokud jde o spalování tuků, aerobní cvičení - jeden z nejlepších návyků. Pravidelné kardiovaskulární cvičení zlepšuje metabolickou aktivitu tím, že zvyšuje schopnost těla používat tuky k výrobě energie. To podporuje odstranění toxinů a tekutiny obsažené , která je součástí problému úbytku hmotnosti, i když jste o tom nevěděli.

Nejlépe ze všech, nemusíte chodit do posilovny a zahrnovat aerobní cvičení do každodenního života. Naštěstí lze provádět mnoho cvičení na ulici nebo v pohodlí vašeho domova.

Získáte rychlý výsledek a spojte je se silovým tréninkem. Trvá jen několik minut denně, než začnete klesat další kilo, které ovlivňují vaše zdraví a tvar.

Tady bychom rádi sdíleli 5 skvělých aerobních cvičení, abychom zůstali v perfektním tvaru.

1. Procházky Walking

Procházky je jedním z nejjednodušších aerobních cvičení. Pomáhá nejen zhubnout.

Když to děláte součástí vašeho každodenního života, zmizení problémů krevního oběhu, zadržování tekutin a ztuhlosti svalů.

Doporučuje se také u lidí s diabetem typu 2 a vysokým krevním tlakem.

Jak to udělat?

  • Nezapomeňte nosit pohodlné oblečení a atletické boty a vydejte se na 30 minutovou rychlou procházku. 2.

Zumba Zumba - zábavný způsob, jak provádět aerobní cvičení, protože se skládá z fyzické námahy v rytmu latinské hudby.

Díky zombie budete trénovat celé tělo a bojovat proti akumulaci tuku v oblasti stehen nebo břicha.

Pro 60minutovou relaci můžete nastavit na 1500 kalorií v závislosti na intenzitě.

Jak to udělat?

  • Najděte ve svém městě třídu přiblížení nebo najděte volné místo ve vašem domově a vyučujte online video.
  • Vyberte si oblíbenou latinskoamerickou hudbu a cvičit tanec. 3.

Step aerobic Step aerobic je jednou z mála aerobní cvičení, které nejen spalovat tuky, ale také pomáhají budovat svalovou hmotu. Je součástí výcviku od roku 1990.

Musíte vylézt na malou plošinu, lavičku nebo stepu a pak jít dolů do rytmu.

S stepí získáte fyzickou sílu, rovnováhu a schopnost koncentrace.

Jak to udělat?

  • postavte se rovně, narovnejte si záda, zatáhněte za ramena, uvolněte se, přiblížte se ke středu stepi.
  • Projděte krok za krokem, a když jdete dolů, nezapomeňte správně spustit podpatky k zemi, než budete pokračovat v dalším kroku.
  • Vyhněte se ostrým skokům z plošiny k zemi. Můžete si zranit kolena.
  • Otočte nohy a připravte 3 série s 20 opakováními.

4. Cyklistika

Cyklistika je dvojitá aerobní cvičení:

  • Na jedné straně aktivuje metabolismus a spaluje tuky.
  • Na druhé straně je to skvělý způsob, jak posílit svaly nohou a hýždí.

Cyklistika pravidelně bojuje se stresem, bolestem kloubů a dokonce problémy s krevním oběhem.

Jak to udělat?

  • Noste pohodlné oblečení, na kole a jděte na 30-40 minutovou jízdu na volném prostranství.
  • Pokud máte simulátor jízdy na kole, jeďte 20-30 minut domů.

5. Jumpers

Jumpers - zábavné cvičení, které vrací dětské vzpomínky. Toto cvičení podporuje spalování tuku při zvyšování svalové hmoty.

S ní pomůže zlepšit metabolické procesy a posílit kosti a klouby.

Je dokonce užitečné pro kognitivní zdraví, protože vyžaduje pozornost a koordinaci.

Jak to udělat?

  • Udržujte hlavu rovnou a dívejte se rovně.
  • Vaše tělo by mělo zůstat rovno a kolena mírně zakřivená.
  • Držte lokty blíže k tělu a přesuňte kabel s zápěstí.
  • Vydejte a přistávejte na polštáři nohou.
  • Udělej 50-100 skoků.

Jak můžete vidět, provádět aerobní cvičení denně může být zábavné a snadné. Zvolte ty, které vypadají nejlépe a začněte je dělat denně, abyste bojovali nadbytečným tukem.


Nasycené rostlinné bílkoviny pro hubnutí

Nasycené rostlinné bílkoviny pro hubnutí

Hubnutí ztráta zdravou váhu, je jednoznačně hlavním cílem všech, kteří chtějí ztratit ty kila navíc, které se hromadí v nohou, břicha nebo jinde. Naštěstí zelenina bohatá na bílkoviny vám pomůže dosáhnout vašich cílů. To není snadné, víme. Nejsou žádné zázraky a poslední věc, kterou lidé dělají, je rychle se zbavit tuku, protože riskují své zdraví.

(Ztráta váhy)

10 Tipů pro bezbolestné hubnutí hubnutí

10 Tipů pro bezbolestné hubnutí hubnutí

Udržuje stabilní váhu a tvoří dobré návyky, je jedním z nejlepších způsobů, jak dosáhnout zdraví a žít plnohodnotný život, a samozřejmě udržet tvar, který porazil spokojeni. Ale udržení stabilní váhy může být obtížným úkolem, zvláště pokud máme tendenci k úplnosti. Proto strava je jedním z nejlepších způsobů, jak zhubnout a držet tuto rovnováhu, dokud se naučit ovládat své činy a bude dystsyplinovanymy.

(Ztráta váhy)