5 Způsobů, jak zlepšit paměť a mentální schopnosti


5 Způsobů, jak zlepšit paměť a mentální schopnosti

Užitečné návyky si nemůžete vzpomenout, kde položili nabíječku pro můj telefon? Zapomenutá důležitá schůzka? Pozorovali jste, že postupně ztrácíte duševní schopnosti? Co není tak kreativní jako předtím? Nebojte mozek je jako sval, který může být posílena pomocí malého množství každodenního cvičení.

V tomto článku budeme hovořit o nejlepších způsobech, jak zlepšit paměť a duševní schopnosti. Každý den uvidíte rozdíl.

1. Vyhýbat rutinu, něco nového každý den

důležité mít na paměti, že jeden z nejhorších nepřátel naší paměti a duševních schopností - dělat to samé každý den. Práce, práce v domácnosti, nákupy, obchodní takové případy syaki ... krůček po krůčku bychom upadnout do rutiny, která vytváří jakési smyslové deprivace, kdy je mozek již nemá motivaci zesílit.

monotónnost a denní postupy, které se nikdy nezmění, snížit naši práci a nevytvářejí nová situace, ve kterých se můžeme dozvědět, experiment a užívat si. Proto je životně důležité dělat něco jiného každý den kdykoli.

Možná dnes, když přijdeš domů, uděláš cvičení jógy. Přejít na zítřek procházku, pozítří - tanec ... Do cokoliv, co padne na mysl, ale nezapomeňte, že je třeba překonat rutina!

2. Zaměřte se na tady a teď

Další problém, který máme před sebou viděl, že jsme často myslet na tisíc jiných věcí, se snaží udělat něco konkrétního. Je možné, že zatímco vy se připravují večeři, svitky vadit všechno, co se stalo během dne, můžete přemýšlet o tom rozhovoru, otázky, které budete dělat zítra a další den závazek.

Víš, ale co se opravdu děje? Jste vlastně ztratit dárek, vaše „tady a teď!“ A důvod, proč si nepamatujete, pokud jste vypnuli sporák, nebo se setkal s přítelem. Pokud se vám soustředit na to, co děláte teď, bude váš mozek tuláci Misty cloud, nikdy se zaměřit. Ocení dárek!

3. jít na procházku a relaxaci vaší mysli!

chůze může být váš denní vitamin do svého „přirozeného relaxant“ vaše „zázrak antidepresivum.“ chůze je skvělý způsob, jak zlepšit paměť a duševní obratnost, protože toto cvičení vás přivede do současnosti th,zaměříte se na pohyby těla, nohy, které se dotýkají země, srdce, které začíná rychle bojovat.

Současně, procházky pomáhá zmírnit napětí a stres, a když se to stane, když jsme nechat jít veškeré úsilí, mozek bude volnější myslet, si představit, vytvářet ... Proč to nezkusit v praxi?

4. Řekněte „ano“ smysl pro humor a smích, ne dotěrné myšlenky

Někteří lidé mají ve zvyku neustále krmit zběsilenegativní myšlenky. „Nemohu to udělat,“ „Jsem v nesnázích, vždycky jsem zapomněl něco důležitého,“ „To se nemůže spoléhat na své krátkodobé paměti,“ „Vždycky jsem zapomněl a říkají hloupé věci,“ ...

Dalo by se také říci, že v některých případech tyto negativní myšlenky pocházejí od lidí, kteří nás obklopují, kteří na misi připomínají, že jsme zapomínáni. A není nic horšího. Posloucháme-li tyto výtky, posilujeme pouze krátkou paměť a snižujeme naše sebevědomí.

Neposlouchejte to. Držte negativních myšlenek toku v mozku a podívat se na život s dobrým smyslem pro humor, naučit se smát a vidět pozitivní stránku věci. Někdy je to obtížné, ale smích zmírňuje stres a snižuje stres. Mozek, uvolněný z napětí, si může vzpomínky vzpomenout lépe a pružněji.

5. Buďte kreativní: úplet, psát, tančit, kreslit

ke zlepšení paměti a duševní schopnosti, než pozitivních emocí a odchodu z rutiny, je důležité, nikdy ztratit schopnost se učit něco nového.

Jak se můžeme naučit něco nového? Nemusíte chodit na univerzitu. Život je plný důležitých věcí a triviálností, z nichž se můžeme naučit, a které, jak těžké by to nebylo věřit, vám nebudou stát peníze. Potřebujete pouze svou vlastní vůli a 1 nebo 2 hodiny denně.

Chcete se dozvědět několik jednoduchých příkladů?

  • Pletení nebo háčkování. Toto staré cvičení má neuvěřitelné výhody pro tělesné a duševní zdraví. Umožňuje vám rozvíjet tvůrčí schopnosti, zmírňovat stres, zvyšovat společenské vztahy prostřednictvím výměny zkušeností, zaměřovat se a dosahovat svých cílů. Doporučujeme zkusit háčkování nebo pletení, budete si ji užívat.
  • Čtení nebo psaní. Existují tisíce knih, tisíce nových světů a bezpochyby vám pomohou zvýšit vaše mentální schopnosti a zlepšit paměť. Je to jako vypalování "paliva" do mozku, které vám pomůže zůstat mladé, a kognitivní procesy budou v dobré kondici.
  • Výhody, které může poskytnout internet.Síť je oceán pro učení; můžete jej použít k objevení zajímavých způsobů, jak zlepšit paměť. Existují hry a programy, které jsou velmi užitečné a účinné pro zlepšení paměti a duševních schopností. Neváhejte a vyzkoušejte to.


4 Důvody k pití teplé vody, ne studené

4 Důvody k pití teplé vody, ne studené

Lidé obvykle pít studenou vodu, a to zejména v teplejších měsících. Nicméně, můžete změnit tento zvyk, protože těchto dobrých důvodů a začít pití teplé vody. Teplá voda místo studené má mnoho skvělých výhod. Uvažujeme je v tomto článku. 1. Teplá voda je velmi užitečná pro trávicí systém Teplá voda může být skvělá pomoc pro trávicí systém.

(Užitečné návyky)

Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Jak podpořit zdraví mozku? Naše články často mluví o nutnosti zvýšit kognitivní rezervu. Co to je? Je to naše zvědavost, žízeň každodenního studia a poznání něčeho nového, touha posilovat společenské vztahy. Jako sval, mozku také potřebuje stálou stimulaci , protože to mu pomáhá vytvářet nové neurální spojení.

(Užitečné návyky)