5 Kroků k nalezení emoční rovnováhy


5 Kroků k nalezení emoční rovnováhy

Emocionální rovnováha je vytvořena v uvolněném prostředí. To je také regulováno vnitřní harmonií. K dosažení toho není tak jednoduché, ale existují některé jednoduché strategie, které můžeme zkusit.

Víme, že emoční stabilita je synonymem dobrého zdraví. Také úzce souvisí s fyzickým zdravím.

K dosažení této stability se stane něco zvláštního. Nakonec můžeme cítit okamžik. Nic nemůže zničit naše sebevědomí. A cítíme plnou sebeovládání.

Pokud o tom přemýšlíte, společnost nás překvapí. Jedná se o entitu postavenou na hluku a rychlosti.

Pod hlukem rozumíme pro nás požadavky na životní prostředí. Naše společnost říká, že musíme být nejproduktivnější zaměstnanec, nejlepší dcera, nejlepší otec, nejlepší sestra nebo nejlepším sousedem.

Extrémní tlak nás může odvrátit od toho, kdo jsme opravdu. Může nás odvrátit od toho, co nás určuje. Vyčerpává nás. Dokonce se může dostat až k bodu, kdy naše emoční rovnováha nebude zcela na místě.

Musíme najít pocit klidu. Můžete najít harmonii mezi našimi potřebami a našimi vnějšími požadavky. Musíme najít tuto rozrušenou emocionální rovnováhu. Nakonec jsme mnohem šťastnější a svobodnější.

Předpokládáme, že o tom přemýšlíte při čtení tohoto článku.

Samurai filozofie najít emoční rovnováhu

Je možné, že název této jednotky přilákal vaši pozornost. Nakonec na první pohled nespojujete samuraj s psychologií.

Filozofie Buso je však více inspirativní než jen sportovní trénink. Nejnovější žebříček hotelů Buzido

Ve skutečnosti chceme zdůraznit zajímavý aspekt.

V knize "Training Samurai Mind: Bushido Sourcebook", Thomas Claire prochází tím, co samuraj udělal, aby uklidnil mysl. Uklidnění mysli a nalezení emoční rovnováhy, dokázali porazit své nepřátele.  Busido je ve skutečnosti filozofií, která shrnuje strategie osobního rozvoje. Aspekty, na nichž busidou koncentrát přitahoval nespočet guru.

V tomto článku chceme sdílet 5 hlavních strategií. Pomohou vám najít emocionální rovnováhu.

1. Musíte být nad obavami

Nikdy byste se neměli dostat pod to, o co se bojíte. Abychom našli emoční rovnováhu, musíme mít dobrou představu o realitě.

Péče o starosti je jednoduchá. To znamená, že musíme vytvořit

  • jasnou představu o světě kolem nás. Musíme převzít kontrolu nad situací. Když se dáte do starostí, stáhnou tě ​​dolů.
  • Například, co se stane, když nemáte práci? Pro většinu by to byla velmi komplikovaná, ne-zničující situace.

Ovládání ztráty je velmi snadné. Pokud k tomu dojde, můžete říci, že k tomuto problému neexistuje žádné řešení nebo že jsem zde zůstal navždy. Musíme být opatrní obavami.

Nezapomeňte si dát trochu víc než starosti. Takže je můžete ovládat. Když to uděláte, pak se obáváte, že nad vámi ztratíte moc.

2. Přijmout potíže

Samurai vzal jejich smrt. Pochopili, že dřív nebo později dávají životu pocit povinnosti. Byla součástí autobusu.

Nepotřebujeme upadnout do extrému. Musí však přijmout utrpení. Nakonec je důležité pochopit, že život není snadný. Někdy ztratíte něco a někdy musíte něco nechat.

  • Přijetí temné stránky života nám umožňuje
  • být realističtější. Pomáhá nám také udržovat klid. Takže, můžeme se dostat k emoční rovnováze. 3. Rozvíjet své odhodlání

Musíte být aktivními členy života, nejen diváky. Musíme se naučit, jak sami rozhodovat. Pokud tak neučiníme, naše sebevědomí, emoce, sebeúcta a hodnota budou snadno zničeny.

Musíme rozvíjet sebevědomí. Takže můžeme být

generálové na bojišti v našich myslích, a ne jen pěšáci. 4. Vaše mysl je váš nejlepší spojenec

Nejlepším spojencem samuraje byla jejich mysl. Nakonec,

jen s klidným srdcem můžete porazit nepřátele. V vyvážené mysli mnoho nepřátel. Mezi nimi jsou největší protivníci stres, pochybnosti a strach. Odvádějí nás od toho, na co se musíme soustředit.

  • Chcete-li učit mysl, každý den potřebujeme čas pro sebe.
  • Uklidnění, meditace a péče o své vlastní potřeby je velmi důležité. Snažte se každou hodinu nebo dvě přidělit, aby na ní pracovala. Pomůže vám vytvořit klidnou mysl.
  • 5. Mějte své hodnoty, zásady a cíle

Každý by měl mít každý den konkrétní projekt nebo cíl. Někdy to může být tak jednoduché jako "chci a zaslouží si být šťastný."

Stejně jako samuraj měl svůj vlastní obsazovací kód,

potřebujeme mít vlastní priority. Pokud máte cíl, nic vám nemůže zastavit. Víte, kam jedete, a pamatujte si na své zásady. Přináší značnou psychologickou a emoční rovnováhu.

  • Zkuste to v praxi dnes!


Jak rozpoznat otravu organismu

Jak rozpoznat otravu organismu

Užitečné návyky Máte často bolí hlava? Kůže je pomalá, se všemi prostředky? Máte problémy se soustředěním? Trpíte otokem? Buďte opatrní, protože můžete být otráveni. Zjistěte trochu víc o tomto rozšířeném nepříteli, který mnoho lidí ignoruje. Naučte se rozpoznat otravu těla pomocí informací níže. V těle se vyskytuje mnoho chemických reakcí, které udržují rovnováhu a zdraví.

(Užitečné návyky)

Skryté nebezpečí kuchyňských houbiček

Skryté nebezpečí kuchyňských houbiček

Užitečné návyky kuchyňské houby patří mezi nejčastěji používané zařízení na kuchyně pro mytí nádobí a povrchů. Nicméně tento užitečný nástroj a ideální ztratit titul jednoho z nejlepších nástrojů pro čištění a být jedním z nejhorších nepřátel své zdraví, pokud nechcete používat správně. používáme houbu, aby se odstranily zbývající jídlo na nádobí po jídle.

(Užitečné návyky)