5 Kroků k překonání nízké sebeúcty


5 Kroků k překonání nízké sebeúcty

Je důležité si uvědomit, že překonání nízké sebeúcty závisí na nás. Nedívejte se na názory ostatních.

Když jsme byli malí, nikdo nás naučil jak stavět zdravé emocionální štěstí.

Pokud máme štěstí, že máme příznivé rodinné prostředí, plné laskavosti, možná teď máme poměrně zdravé sebevědomí.

A během zrání, tento křehký a zranitelný aspekt může způsobit mnoho vzestupů a poklesů kvůli zkušenostem, které získáváme.

Byli jsme učeni, že abychom byli zvláštní a uspěli, musíme být důkladně rozvinutí, fyzicky dokonalí, odvážní a připraveni k vítězství.

Přesto však lidé dospějí k závěru, že sebeurčení závisí na tom, jak se k nám ostatní vztahují.

Pokud mě někdo odmítne, už nejsem hoden lásky. Pokud jsem propuštěn z práce, neukázal jsem se dost dobře. Pokud moji přátelé už se mnou nekomunikují, je to proto, že si nezasloužím jejich důvěru.

Je to špatné. Nemusíme se nikdy dokázat takovým negativním emocionálním stavům.

Dnes vám řekneme o 5 nejčastějších indikátorech nízké sebeúcty a způsobech jejich konfrontace.

Překonání nízké sebeúcty v 5 krocích

Sebehodnocení neznamená, že se musíte považovat za nejlepší na světě, stejně jako nejhorší. Nejprve je to příklad určitého druhu slepé hrdosti a druhá je živým příkladem nízké sebeúcty.

Od samého začátku se musíme učit věřit v sebe a své schopnosti. Problém začíná tím, že se spoléháme na názory jiných lidí o tom, zda můžeme něco udělat, nebo zda jsme hodni, abychom byli milovaní.

Je to strašný zdroj utrpení a musíme udělat všechno, abychom se tomu vyhnuli. Nyní se podívejme na některé problémy, které dokážeme překonat nízkou sebeúctu.

1. Strach z neúspěchu

Od dětství hledáme podporu našich rodičů a učitelů v našem úsilí. Pokud se mýlím, alespoň mi může pomoci dospělý.

Když jsme dospělí, stále se bojíme selhání a chyb. Nemyslíme si, že máme dovednosti, abychom mohli dělat určité věci.

Jak se vypořádat s tímto strachem

Nízká sebeúcta poukazuje především na velké množství obav. První věc, kterou musíme překonat, je strach z neúspěchu.

Chyby nejsou špatné. Pomáhají nám

naučit se lépe . Neměli bychom se nazývat strašlivými, protože udělali chybu - není nic horšího než soudit se.2. Podrážděnost

Špatná nálada, apatie a podrážděnost jsou často obrazem nízké sebeúcty a dokonce deprese.

To jsou okamžiky, kdy máme pocit, že jsme ztratili kontrolu nad všemi kolem nás. Už nemáme naději, a to je velmi nebezpečný stav.

  • Jak se vypořádat s touto situací

Určete priority, ve kterých je hlavním cílem péče o sebe. Změňte své každodenní aktivity a přátele, nastavte nové cíle a vyzkoušejte nové koníčky.

  • Vypnutí negativního hlasu v hlavě vás povede k novým sněm
  • .3. Touha uspokojit lidi

Na této stránce jsme opakovaně mluvili o riziku touhy potěšit a uspokojit každého.

To může znamenat nízkou sebeúctu.

  • Ačkoli externí chvála z času na čas není něco špatného, ​​problém je, když potřebujeme stálé souhlasy, abychom "cítili dobře".
  • Jak překonat potřebu uspokojit lidi

Snažte se dělat všechno sami, aniž byste museli někomu vysvětlovat své činy

. Vychutnejte si chvíle osamělosti a především přetrvávejte. Řekněte "ne", když vás někdo požádá, abyste provedli to, co nechcete dělat.Musíte překonat takovou nadměrnou závislost na ostatních.

4. Vlastní obvinění ve všem

Existují chvíle, kdy máme pocit, že všechno, co se děje kolem nás, je naše chyba. Pokud je naše dítě špatné ve škole, možná se nám nedostává dost.

Když jsou naši rodiče nemocní, říkáme, že bychom měli věnovat větší pozornost.

  • Když někdo kritizuje, obviňujeme se.
  • Jak se nevinit sebe sama

Musíme pochopit, že bychom neměli nést váhu světa na naše ramena. Nejsme zodpovědní za všechno a my nezaručujeme, že vše kolem bude fungovat.

Uvolněte břemeno a nechte ho opřít vaši mysl a tělo. Jen oceňujte věci.

Najděte chvíle pro sebe a přestanete se analyzovat. 5. Nedostatek naděje

Nezáleží na tom, jestli jste 8 nebo 80 let; lidé vždy potřebují nějaké plány nebo ambice. Potřebujeme nespočet nadějí a snů, aby naše životy byly plné barvy.

Pokud zjistíte, že jste probudit každý den, bez naděje a smyslu pro účel a mají tendenci nechat se řídit, co ostatní chtějí, sebevědomí potřebuje. Udělejte to hotovo.

Jak překonat nedostatek naděje

Ve většině případů, naděje je ztracena, protože se nacházíme v těžké

rutiny, nám chybí vnější stimulace, a my prostě cítit dobře.Najděte nové záliby. Přejděte do nové země, změňte scénář a nejprve najděte nové lidi. Noví přátelé jsou někdy nejlepší lék na srdce.

Využijte naše tipy k překonání nízké sebeúcty!

Silná psychologická imunita: 5 tipů pro vývoj

Staráte se o svůj imunitní systém každý den v boji proti virům, infekcím. A kdybychom vám řekli, že všichni máme psychickou imunitu?


Pravidelné užívání vody ovlivňuje mozek

Pravidelné užívání vody ovlivňuje mozek

Užitečné návyky Mnoho lidí ví, že pravidelná konzumace vody má pozitivní vliv na játra, ledviny a srdce. Nicméně, voda má schopnost zlepšit mozkovou aktivitu a mnohem silnější, než si dokážete představit. Brain je tělo, které potřebuje nejvíce energie k plnění svých funkcí. Lidský mozek je 75% na bázi vody, a proto vyžaduje, aby tato jednoduchá a přístupná tekutina fungovala správně.

(Užitečné návyky)

Posilovat poškozené kolena s těmito cviky

Posilovat poškozené kolena s těmito cviky

Kolena - to jsou složité klouby. Obvykle jsou náchylné ke zranění. K tomu dochází kvůli mnoha krokům, které je potřeba provést v různých akcích. Skládají se z tenké chrupavky, svalů a kostí. Společně s jinými kolenními kostimi mohou podporovat tělesnou hmotnost. Jakýkoli problém, který ovlivňuje práci kolen, obvykle snižuje kvalitu života.

(Užitečné návyky)