Užitečné návyky, že život se stal mnohem uvolněnější


Užitečné návyky, že život se stal mnohem uvolněnější

Zajímavá fakta Čas se krátí, jsou lidé starší, přijmout další povinnosti, řešit různé problémy, bojuje s obtížemi. Všichni se mohou dostat z pohodlí a odpočinku a čelit potížím.

Dnes žijeme ve světě plném rychlých událostí, neustále pod fyzickým, emocionálním a psychickým tlakem.

V důsledku toho jsme se stali náchylné k pádu dostres a deprese, které jsou nyní považovány za největší zlo 21. století.

Kořen těchto problémů se týká názorů na život a na to, jak vnímáme realitu.

Lidé, kteří mohou relaxovat i v dobách potíží, jsou zranitelnější vůči stresu a dalším zdravotním problémům.

Stres je přirozený proces lidského těla,tak existuje mnoho možností a metod pro ovládání tohoto stavu.

Proč udržet klid?

Stres a deprese jsou často spojovány s nízkým výkonem, ztrátou účinnosti v různých oblastech každodenního života.

Negativní účinky stresu mohou být škodlivé pro zdraví.Když imunitní systém oslabuje, je více náchylný k fyzickým a psychickým poruchám.

Protože stres může způsobit následující problémy: zánět žaludku

  • Úzkost Nespavost Deprese
  • kolitida sexuálních poruch
  • vysoký krevní tlak, srdeční infarkt
  • Žaludeční vředy Syndrom dráždivého tračníku Psychóza

Vypadávání vlasů také číst: Japonský snížení stresu techniky

užitečné návyky pomoci žít sám

1. jíst zdravé jídlo a nebudou přejídat

zrychlené tempo života dnes mohou lidé chybí některé pokrmy, ale to je velká chyba.

Nezapomeňte, že kvůli nutriční výživě, tělo přijímá více živin, což pomáhá přežít stresové situace.

Některé produkty působí proti stresu a ztrácejí. Zvýšení spotřeby

:

  • Blueberry Green Tea Špenát
  • Black Milk čokoláda Salmon

Rice Věděli jste?Jak pít zelený čaj: 4 nové způsoby

2. Zapojit sportovní

Fyzická aktivita má jak fyzické a psychické výhody.

Je dobře známo, že fyzická aktivita přispívá k uvolňování endorfinů, které dávají pocit štěstí.Také zlepšuje fyzickou kapacitu a plicní kapacitu.

uvolnění napětí napomáhá uvolnění mysli a těla, dává smysl pro radost ze života, zlepšuje kvalitu spánku. Snižuje také úroveň stresu a agrese.

3. Další odpočinek

Je velmi důležité spát dobře,protože během cyklu spánku, mozku třídí velké množství informací nahromaděných po celý den.

Tento proces umožňuje tělu obnovit se ze stresu a jiných negativních vlivů. Jinými slovy, obnoví se stav mysli i těla.

Na druhou stranu studie ukázaly, že sen blízký partnerovi také přispívá ke snížení pocitu stresu, snížení hladiny kortizolu a zvýšení produkce oxytocinu.

Dospělí by měli spát sedm až devět hodin denně, dospívající - od osmi do deseti a děti - od osmi do dvanácti.

4. Zapojte se do jógy a meditace

Tyto praktiky jsou dnes velmi populární, protože se skutečně zbavují stresu.

Ačkoli vliv jógy není plně studován, existuje vědecký konsensus, že praktika meditace Kiertan Crew je užitečná.

Meditace trvá 12 minut denně po dobu 8 týdnů zpomaluje biologické mechanismy odpovědné za zvýšený zánět imunitního systému.

Studie Soulské národní univerzity (Jižní Korea) ukázala, že dlouhodobá praxe duchovní meditace je možná metoda léčby pacientů trpících úzkostí a depresí.

5. Poslouchejte hudbu, zpívejte a tanec

Předpokládáme, že náš svět se skládá z harmonie a rytmu. Neexistuje žádný stres, protože to bude znamenat ztrátu rytmu. Toto je základ hudby.

Hudba a zpěv zvyšují pozitivní emoce a motivaci.

To zase podporuje výrobu endorfinů, které zlepšují blahobyt, zmírňují úzkost a pomáhají zapomenout na bolest.

"Weightlessness" je jedna z těch písní, které většinou pomáhají uvolnit, protože sníží pocit úzkosti na 65%, podle studie provedené skupinou The Mind Lab.

Pokud jde o zpěv, podporuje lepší dýchání, do těla vstupuje více kyslíku. Výsledkem je uvolnění těla.

Zpívání také zlepšuje produkci endorfinů a oxytocinu, což eliminuje úzkost a stres.V některých případech se stávající depresivní stav může zlepšit, pocit osamělosti zmizí.

Když tančíme, rytmus hudbyovlivňuje práci srdce a dýchacího systému. Také uklidňuje levou hemisféru mozku, která je zodpovědná za funkce, jako jsou emoce a intuice.

Krátce řečeno, pokud chcete mít dobré zdraví a užít si života, musíte vychovávat některé návyky, které vám pomohou mít klidnější život. Nyní víte, jak to udělat.

Hluboké dýchání: 7 vědecky prokázaných přínosů tohoto zvyku

Věděli jste, že hluboké dýchání přispívá k účinnému odstranění toxinů a stimuluje vývoj endorfinů, které uklidňují bolest?


Významné příznaky selhání ledvin, které většina lidí ignoruje

Významné příznaky selhání ledvin, které většina lidí ignoruje

Zajímavé fakty Jako příznaky selhání ledvin může být snadno zaměnit s jinými běžnými poruchami, je důležité věnovat pozornost k nim a požádat o pomoc, pokud máte 2 nebo více z těchto příznaků. Ledviny hrají důležitou roli ve zdraví celého těla. Jsou umístěny těsně pod hrudníkem a jsou odpovědné za manipulaci s 120-150 litry krve denně.

(Zajímavosti)

Deset běžných chyb ve vaření

Deset běžných chyb ve vaření

Většina kuchařských poruch se vyskytují kvůli nedodržení důležitých detailů. Při vaření můžeme dělat určité chyby, které ovlivní chuť a kvalitu pokrmu. Doporučujeme číst tento článek a vyřešíte všechny problémy, které vznikají v kuchyni během vaření. Nikdo není pojištěn od chyb v kuchyni, dokonce i nejzkušenější milenky.

(Zajímavosti)