5 Restaurací kombinace, které jsou prospěšné pro zdraví


5 Restaurací kombinace, které jsou prospěšné pro zdraví

recepty Jednou z nejčastějších chyb při zdravou výživu je přidání cukrů a jiných potravin. Ve skutečnosti je nutné snížit jejich počet.

Nicméně, tam jsou určité kombinace potravin, které nám poskytují obrovské množství výhod.

Tím, že je kombinujete správným způsobem, budete moci získat další živiny, které obsahují. Některé z nich dokonce pomáhají tělu absorbovat je správně. Existují však

mnoho produktů, které vyžadují určité vitamíny a minerály, aby byly lépe absorbovány našimi těly. Podívejte se na některé z nejlepších kombinací, abyste co nejlépe využili své výrobky.

1. Rajčata a avokádo

První kombinace potravin používá lykopen k udržení zdraví. Črevo absorbuje tuto živinu lépe, když je kombinováno se zdravým tukem, jako je obsah obsažený v avokádě.

Lykopen - antioxidant bohatý na pigmenty, také známý jako karotenoidy.

Tato kombinace pomáhá snížit riziko kardiovaskulárních onemocnění a rakoviny.

Chcete-li využít těchto výhod, je důležité přidat zdroj zdravých tuků se potraviny bohaté na lykopen.

Tímto způsobem získáme maximální užitek z antioxidantů. Navíc, avokádo a rajčata dělají lahodnou směs!2. Řepa a minnut

To je jedna z kombinací potravin, které jste pravděpodobně nečekali. Ořech je bohatý na vitamíny skupiny B a řepa je skvělý zdroj hořčíku.

Jak jsou tyto živiny spojeny?

Vitamin B6 pomáhá tělu absorbovat hořčík.

Podle studie tato silná kombinace živin pomáhá tělu bojovat proti symptomům autismu.

V této studii lidé, kteří dostali dávku hořčíku a B6, zvýšili sociální interakci a komunikaci. Jejich problémy se vrátily, když přestaly užívat dávku. 3. Zelený čaj a citron

Tato strava se nedávno stala velmi populární. Nicméně, ne každý ví, výhody, které nám tento nápoj dává.

Katechiny - Antioxidanty, které obsahují zelený čaj. Oni bojují s rakovinou. Při kombinaci s něčím kyselým se zvyšuje schopnost těla asimilovat.

Příště, kdy budete pít zelený čaj, nezapomeňte přidat trochu citronové šťávy. Toto tajemství také může zlepšit vůni čaje. To je čerstvější.

Dokonce můžete použít tento nádherný zdravý kombinaci jako základ pro dopolední koktejlů. Kombinujte je zelenou zeleninou a sezónním ovocem.

4. Brože a rajčata

Návrat na rajčata. Nakonec je to super produkt, který lze kombinovat s prakticky cokoli.

V tomto případě je můžeme kombinovat s brokolicí. Pokud tak učiníte, budete schopni snížit růst nádoru spojeného s rakovinou.

Karotenoidy v rajčatech zvyšují biologicky aktivní složky brokolice.

Pak produkují většinu výhod proti rakovině.

Dobrá volba - kombinovat je v salátu.

Můžete přidat všechny přírodní bílkoviny, jako kuře nebo sýr. Pak přidejte 1-2 zeleniny a přírodní náplň. To je dost k vaření

vyvážený a výživný salát.

5. Oves a arašídové máslo

Konečně jedna z nejlepších kombinací. Ovesné vločky a arašídové máslo na snídani - skvělý začátek dne.

Oves je zdrojem složitých sacharidů. Na druhé straně je arašídové máslo bohaté na zdravé tuky.

Tato volba je perfektní, pokud hledáte kombinace potravin, které vám poskytnou dobrou energii. Nezapomeňte, že to také pomáhá rovnováhu hladiny cukru v krvi.

Dvě varianty spotřeby této kombinace:

Pití jako kapalina. Může být kombinován s běžným nebo sójovým mlékem. To je ideální alternativa, pokud máte spěch a máte jen 5 minut na vaření. Opečte oves s kokosovým olejem.

Nepřidávejte cukr a jiné sladidla. arašídové máslo poskytuje vynikající krémovou texturu své typické snídaně a skvělý způsob, jak začít den.


Nejvíce pruh pro ploché břicho

Nejvíce pruh pro ploché břicho

Recepty skoro skončil na jaře av létě přijde velmi brzy. Snažíte se připravit na pláži sezónu, nebo jen hledáte nejlepší způsob, jak přijít o další centimetry kolem břicha ... Slíbil jste si, že to bude poslední rok v celé plavky, nebo si uvědomil, že už není nalezayut bikiny. Ať už je důvod jakýkoli, četl dnešní článek, kde jsme vám některé skvělé recepty kapelu, která skvěle hodí pro ploché břicho.

(Recepty)

ČAj se skořicí a banánem z nespavosti

ČAj se skořicí a banánem z nespavosti

I když ji můžete ignorovat, ale množství spánku, které dostanete v noci, má velký vliv na vaše zdraví a celkovou pohodu. Nejméně 7-8 hodin dobrého spánku je rozhodující pro dobrou kvalitu života, stejně jako pro fyzickou a duševní výkonnost. Během odpočinku zůstává mnoho funkcí těla aktivní, proto, že mozek je vyčištěn a obnoveny jsou energetické rezervy, aby mohl začít nový den.

(Recepty)