5 účInné způsoby, jak se zbavit břišní tuk


5 účInné způsoby, jak se zbavit břišní tuk

hubnutí Asi každý ví, že to nejtěžší, jak se zbavit břišní tuk, a bohužel, to je místo, kde je nejvíce patrný nadváhou. Obvykle příčinou je hromadění tuku v této oblasti je špatná strava a jiné návyky.

Takže je možné se zbavit těch ošklivých vrásek na břicho, aniž by museli opustit dům? Naše odpověď je jednoznačná - ano! To však bude vyžadovat trochu času a vytrvalosti.

nejúčinnější způsob, jak se zbavit břišní tuk, a kterákoli jiná část těla - to je sport. Většina lidí s nadváhou začíná navštěvovat tělocvičny a fitness centra, protože tam speciální simulátory, které pomohou zhubnout rychle a utáhněte kůži.

Nicméně, ti lidé, kteří nemají čas ani peníze do tělocvičny od této chvíle můžete přestat hledat výmluvy, protože v tomto článku uvádíme některé účinné cvičení pomáhá odstranit tuk na břiše. Nebudete ani muset opustit dům!

V tomto článku jsme sestavili pět cvičení, které jsou velmi efektivní v boji proti tuku na břiše, a dokonce jim pomohou ztratit nadváhou a zostříkůže. Cvičení

břišní cvičení pro břišní svaly se doporučuje snížit pasu, zpřísnění kůže a eliminovat tukové záhyby na místě těla.

Existuje několik různých způsobů, jak se zbavit břišní tuk, Nabízíme také cvičení, pomocí kterého můžete zhubnout, aniž by museli opustit domov.

Co musíte udělat?

  • Chcete-li začít, dejte si koberec pro jógu nebo fitness. Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a tlačit nohy na zem.
  • Položte ruce za hlavu a zvedněte trup z podlahy, zatímco napruzhyvshy břišních svalů. Zadní část při zvedání musí zůstat rovná. V každém případě ohýbat krk, protože by mohlo dojít ke zranění.
  • Proveďte tři přístupy k dvaceti opakování.
  • Pokud chcete zkomplikovat cvičení, se řídí stejnými pohyby, mírně zvednutí nohy z podlahy.

Plank Toto cvičení, známý po celém světě pod názvem „talíř“, každý den získává na popularitě, protože díky ní jen pár vteřin lze aktivovat všechny svaly v těle.

Protože naším cílem je zbavit se tuku na břiše, je velmi důležité, aby kmen zatěžoval jen břišní svaly.

Co mám dělat?

  • Začněte, musíte vylézt na lokty a prsty tak, aby byla veškerá hmotnost rovnoměrně rozložena mezi těmi částmi těla. Obličej by se měl podívat na tréninku. Ujistěte se, že lokty jsou umístěny přímo na úrovni čepelía zadní strana zůstane plochá.
  • Zkuste zůstat v této pozici nejméně po dobu 20 sekund, poté proveďte další 5 opakování. Opravdoví profesionálové mohou být na minutu zpožděni. Upozorňujeme, že toto cvičení je velmi účinné v boji proti problému, jako je břišní tuk.

"Jump Frog"

Toto jednoduché cvičení aktivuje svaly v horní a střední části žaludku, které se velmi obtížně utahují.

Co mám dělat?

  • Posaďte se na pevný povrch a opřete ruce na podlahu. Nohy se odtrhávají od podlahy a mírně se ohýbají na kolenou.
  • Upevněte kolena na hrudník a pak se vrátíte do předchozí polohy.
  • Při provádění tohoto cvičení pocítíte napětí břišních svalů. Proveďte 10 až 20 opakování. Zvedněte nohy

Smyslem tohoto cvičení je, že při zvedání břišních svalů nohy, které mají být napjaté, jen budete moci účinně překonat tuku na břiše.

Co mám dělat?

  • Lehněte si na záda, narovnejte nohy a položte ruce pod kufr.
  • Udržujte nohy dohromady (jako když jsou se závitem), pomalu je začněte trhat od podlahy ve směru stropu.
  • Držte nohy v této pozici několik sekund, než změníte jejich polohu. Pomalu se vraťte do výchozí polohy.

„Natahování“ břicho

Nakonec jsme připravili tento komplex protahovací cvičení, po takové cvičení pomůže aktivovat všechny svaly břicha a zpřísnit tuto oblast těla.

Samozřejmě, že hlavním cílem v tomto případě je utažení kůže na žaludek, ale po intenzivním tréninku nebude protahování zbytečné. To je důvod, proč se roztahování provádí nejlépe po všech cvičeních.

Co mám dělat?

  • položte na podlahu dolů. Ruce by měly být vaším podkladem.
  • Odtáhněte od podlahy a položte na ruce. Váš kmen by měl připomínat tuto polohu oblouku - za těchto podmínek vaše břišní svaly budou pracovat intenzivněji.

Nezapomeňte!

Tuk na břiše je výzvou pro každého, kdo se o jeho obličej zajímá. Nezapomeňte, že s cílem zbavit se břišního tuku, bude trvat hodně času a trpělivosti.

Samozřejmě, že tato cvičení vám pomůže, aby se váš žaludek plochý, ale jiný než pravidelné cvičení, doporučujeme vždy dodržovat zásady správné a zdravé výživy.


šťáVa pro spalování břišní tuk

šťáVa pro spalování břišní tuk

Hubnutí břicho - část těla, která má potíže pro mnoho lidí po celém světě, kteří hledají alternativy k pálení břišní tuk. Je to součást těla, kde je nejvíce patrná nadváha. Zpomalování tekutin, potravinové alergie a mnoho dalších otázek mohou dále ovlivnit vzhled vaší postavy. K vyřešení tohoto problému, a efektivní spalování břišní tuk velmi důležité vést zdravý životní styl, který zahrnuje vyváženou stravu a cvičení.

(Ztráta váhy)

Chutnou snídani, jak zhubnout a necítí hlad

Chutnou snídani, jak zhubnout a necítí hlad

Hubnutí říká staré rčení: snídat sám, večeře - sekce s přítelem, večeři a dát nepříteli. A přesto je snídaně zpravidla jídlo, které většina lidí chybí. V tomto článku se budeme říkat, jak vařit tři vynikající snídaně , z nichž každý je velmi zdravé a dobře hasí hlad. Ačkoli jsou velmi výživné, pomáhají také zhubnout kvůli vysokému obsahu vlákniny.

(Ztráta váhy)