4 čAsté příčiny přírůstku hmotnosti po stravě


4 čAsté příčiny přírůstku hmotnosti po stravě

To se vám stalo dříve? Seděli jste na přísné stravě po dobu tří měsíců, abyste se připravili na léto, nebo možná jen aby měli lepší postava a ztratili pár liber. A uspěl! Nakonec jste dosáhli ideální hmotnosti. Během několika týdnů jste si však všimli, že znovu získáváte váhu.

Proč se to tak často děje? Udělali jsme něco špatně? V tomto článku chceme vysvětlit některé z nejčastějších příčin nárůstu tělesné hmotnosti , když to nejméně očekáváme.1. Přeskočit jídlo vede k přírůstku hmotnosti

Zde je jednoduchý příklad, který vysvětlíme: Představte si, že vaše přítelkyně chce rychle zhubnout před létem. K tomu, že začíná své vlastní předpisy, pro které chcete vynechat večeři, jíst velmi málo k snídani a polední občerstvení všechno, co spadá pod paží, a nic k jídlu, když se vrátí domů.

Předpokládejme, že se to stane každý den, bez jídla, tělo je 10-12 hodin, což

skutečně zapne režim "připraven" a hledá všude zásoby energie. Když se však vrátí do normálního života, dojde k obrácenému procesu. Vaše tělo rychle uzdraví ztracenou energii, aby kompenzovalo tuto neočekávanou nepřítomnost a zabránila tomu, aby se nové situace v tomto režimu udržely. To znamená, že to, co vaše přítelkyně dosáhla, není zdravá. Nemůžeme přestat jíst během dne a omezit se na dvě jídla denně. Naše tělo to vnímá jako hrozbu a v důsledku toho náš mozek reaguje. 2. Údaje o nebezpečnosti

nízkokalorické diety V tomto případě máme klasický příklad restriktivních diet, že přes pět jídel denně, velmi nebezpečný pro naše tělo jako potraviny způsobuje nerovnováhu.

Zvláště nebezpečné jsou ty diety, které vyžadují, abyste konzumovali méně než 1 200 kalorií denně, nebo ti, kteří doporučují konzumovat téměř výhradně sacharidy nebo bílkoviny. Je velmi nebezpečné pro naše zdraví. Obvykle jsou tyto diety jsou používány na krátkou dobu (2 až 3 týdny), a často se stává, že po dosažení požadované hmotnosti, zhubla zpátky, jako mávnutím kouzelného proutku, jakmile půjdete s konzumací vysoce kalorické potravy, i když kalorií není tak hodně.

Upozorňujeme, proč tomu tak je:

tyto typy omezujících diet snížení hladiny glykogenu v těle

, tak on se dívá na to někde jinde. Víte, kde to je? Naše svaly, chrupavky ... Právě v těchto oblastech může získat určité množství energie, a proto tělo produkuje velké množství vody, spolu s minerály a toxických látek, včetně například močoviny a kyseliny močové.Když takový „zázrak dieta“ je u konce, budete hubnout konzumací glykogenu uložené v játrech, s odkazem na svaly a vazy při hledání energie ztracena vody a minerálů nezbytných pro tělo.

Tento deficit je tkanina Podívejte se, jak rychle, „obnova smáčení“

, jakmile se vrátí k normální stravě, ukládáním tuku a kalorií. Takže ztracené libry se vrátí za krátkou dobu.3. Potřeba zdravých stravovacích návyků

Pokud nějaká strava pomohla cítit lépe, proč to zastavit?

Často máme tendenci zvyšovat váhu, protože podporujeme některé výživové návyky, které jsou nejen nevhodné, ale také zdraví škodlivé. Už víte, že konzumace tuků, sladkostí nebo zpracované potraviny mohou zvýšit hladinu cholesterolu, hypertenze a dalších nemocí, které jsou našim srdcím velmi nebezpečné. proto, aby se zabránilo zvýšení tělesné hmotnosti, by měla zahrnovat stravu, která vám pomohla v každodenní praxi a

, to neznamená, že nemůžete dovolit jíst nějaké sladkosti nebo kus dortu, pokud víte, že později chodit na procházku a spálit kalorie. Zpravidla, když se snažíte zhubnout,

vždy konzultovat dietolog. Je pravděpodobné, že se některé výrobky zhoršují nebo některé kombinace výrobků nejsou pro nás vhodné. Nepochybně nejdůležitější je poslouchat vaše tělo a porozumět vašemu tělu. Když narazíte na něco, co funguje dobře, což vám pomáhá starat se o vaše zdraví a zhubnout, musíte jej zahrnout do své každodenní stravy.

4. Změny v každodenních zvyklostech

To se stává často.

Jednou z nejčastějších příčin nárůstu hmotnosti je změna ve zvyku , nebo něco v našem životě, které opět způsobuje přírůstek hmotnosti. Potřebujete nějaké příklady? Pravděpodobně jsou některé z těchto faktorů známé.jste právě ztratil pár kilo, ale

  • plán změnily, což znamená, že vaše životní návyky také změnit, a v krátkém čase, dostanete zpět ztracenou váhu.Máte vztahový problém.
  • Začnete se cítit větší úzkost kvůli problémům doma, v práci ...
  • jste zhubl před létem, ale někdy i po dobu prázdnin, budeme odpočívat, jít přes mříže, účastníky ... A v důsledku toho získat ztracenou váhu.


Tipy: jak se zbavit strihů bez opuštění domova

Tipy: jak se zbavit strihů bez opuštění domova

Stretch - jedny z nejnepříjemnějších věcí, které kazí vzhled žen. Všichni víme, že nepředstavují žádné nebezpečí pro naše zdraví, ale přesto se mohou cítit trochu rozpačitě v krátké sukni nebo plavky. Věděli jste, že existuje způsob, jak je učinit méně zřetelným použitím lotion vyrobeného ze složek, které máte ve vlastní kuchyni?

(Ztráta váhy)

10 Potravin pro rychlé spalování břišního tuku

10 Potravin pro rychlé spalování břišního tuku

Mnoho lidí používá dietu a cvičení k udržení zdraví a krásy se především zaměřuje na odstranění břišního tuku. Bohužel, ve většině lidí přesně v této oblasti hromadí břišní tuk , což vede ke ztrátě ideální postavy a zvyšuje riziko vzniku kardiovaskulárních onemocnění. Dobrou zprávou je, že existují některé speciální cviky ke snížení množství tuku v této oblasti, stejně jako tam jsou určité potraviny, které těží z tuku spalování.

(Ztráta váhy)