4 Věci, že úspěšní lidé dělají dopoledne


4 Věci, že úspěšní lidé dělají dopoledne

Zajímavá fakta První pár hodin po ránu může hrát důležitou roli v pokračujícím po zbytek dne. osobní poradenství z mnoha ředitelů, politiků a dalších vlivných lidí, jako je Jennifer Cohen (Forbes novinář a osobní trenér) uvedl, že většina úspěšných lidí podle stejného schématu. Probudují se brzy ráno a používají ranní hodiny dne.

Dobrým příkladem je Margaret Thatcherová, , kteří každý den probudil v 5 hodin nebo Bob Eiger, generální ředitel společnosti Disney, který se probudí v 4:30. Možná jste si ale mysleli, že se tak vzápětí začínají pracovat, ale to tak není. Brzy probuzení je nezbytné, aby se probudil mozek.

Abychom lépe pochopili tuto strategii, podívat na čtyři body, které odlišují Jennifer Cohen, ona věří, že alespoň část úspěch přijde k vám kvůli nim: 1. Poplatek

Probuzení v dopoledních hodinách, úspěšní lidé dělají cvičení, a hníst aktivujte tělo. Tak dostávají dodatečnou energii a vytvářejí pozitivní setrvačnost kvůli hormonům produkovaným během fyzické aktivity. Když dokončí fyzické cvičení, cítí veselý a plný síly. Dobrý zdravotní stav je klíčem k produktivnímu pracovnímu dni. Cvičení nemusí být nutně velmi intenzivní. Dostatečné například například 20 minut na kole nebo chůzi rychlým tempem a nabíjením.

2. plánovat svůj den, a představte si, že

Většina z těchto lidí, kteří už vědí, že budou dělat během dne, ale věnovat pár minut, aby přezkoumaly svůj rozvrh a představují ten den. Tak, oni mohou předvídat stresové momenty, které jsou na ně čekají a budou mít příležitost k přemýšlení o tom, jak se s nimi vypořádat, dokud je ještě čas. Také oni vyčlenit čas na přestávku, když chtějí trochu dechu během dne (což je stejně důležité nebo možná i víc než dobře stanovenými den).

3. Jezte zdravé snídaně

Ty samozřejmě chcete být ve střehu, a to vyžaduje energii, nejlepší způsob, jak ji poskytnout - bohatou snídani. Pokud nemáte správně posnidayete, budete pravděpodobně cítit unavený od samého počátku dne nebo strávit ranní občerstvení nebo zneužití bude jíst nezdravé jídlo. Váš nervový systém bude také náchylnější k úzkosti a na konci dne budete mít mnohem vtomlenishymy.

4. Začněte s tím, co vám nejvíce nechtějí

První věc, kterou se snaží dát na pořad jednání, je, že nechtějí nejvíce, nebo to, co je nejtěžší. Na začátku dne máte nejvíce energie, a proto je nejlepší čas, aby se na hovor, který nechcete dělat, aby zprávu nebo zařídit nudnou práci. Dělat tyto věci brzy ráno a stejně jako nabíjení případ, budete cítit úlevu a den to bude mnohem lepší.

probudit v dopoledních hodinách a ve prospěch použití časných ranních hodinách dne obtížná, stejně jako provádět jakoukoliv běžnou práci. Spánek je velmi důležitý, protože po snu máte pocit odpočinku. Mnohem horší, když každý den žijete ve stresu a máte trochu odpočinku. Ale pokud začnete teď, budete nakonec vidět výhody časné vstávání a také pocit, že pokaždé, když bude jednodušší se probudit se ráno a budete mít mnohem pozitivnější energie po celý den.


Výrobky, které zhoršují migrénu

Výrobky, které zhoršují migrénu

Pravděpodobně již znáte různé příčiny, které způsobují migrénu a bolesti hlavy. Například přetížení při práci nebo nedostatek odpočinku. Víte však, že existují některé produkty, které zhoršují migrénu? V tomto článku o nich budeme mluvit , abyste se jim mohli vyhnout nebo snížit jejich spotřebu. Co způsobuje migrénu?

(Zajímavosti)

Příznaky krevních sraženin, které by měly následovat

Příznaky krevních sraženin, které by měly následovat

Zajímavých faktů při vzniku krevních sraženin v cévách, je zdravotní riziko. Krevní sraženina je krevní hmota, ke které dochází kvůli změně kapalného stavu na želatinu nebo polotuhou látku. Zjistěte příznaky krevních sraženin, které je třeba sledovat. Pokud se hmotnost volně proudí v krvi, může se částečně nebo úplně blokovat tepny nebo žíly.

(Zajímavosti)