4 Jednoduché cvičení na snížení bolesti v


4 Jednoduché cvičení na snížení bolesti v

produkty Neck Přírodní krku - je jedním z nejvíce ohrožených částí těla, která je nejvíce postižených stresem a vyčerpáním během dne. Kvůli fyzické aktivitě a stresové práci kolem krku se můžete setkat s těžkou a nepříjemnou bolestí. Je proto důležité, aby přijaly účinné cvičení na snížení bolesti v krku a nosit pravidelně, aby se zabránilo onemocnění svalů a kloubů.

způsobit silné bolesti v krku jsou nepříznivé faktory: sedavé práce, když máte několik hodin v kuse, aby zůstali ve stejné pozici, obezity, poruch spánku nebo spánku pravidelně.

Tyto problémy můžete vyřešit pomocí speciálních cvičení na krku.

Efektivní cvičení pro zmírnění bolesti v krku

špatné držení těla a konstantní emocionální stres jsou hlavní příčiny bolesti v krku. Výsledkem je nerovnováha mezi kostí, svalů, šlach a nervů. Pokud máte problém ignorovat, a ne dělat to v čase léčby, bolest se může stát chronickou a člověk ztrácí schopnost aktivně pohybovat a udržet svůj životní styl.

Čím déle odkládat léčbu bolesti v krku, tím těžší to bude pak ztratí. Vysvětlení je jednoduché: tělo se snaží kompenzovat nedostatek strukturní stability a rovnováhy. Proto se zvyšuje zatížení všech svalů, kostí a šlach.

výsledek bolesti krku se může pohybovat až k lopatkám, zadní a jiných částí těla.

Vybrali jsme účinné cvičení na snížení bolesti v krku, aby napomoci tomu, aby krční svaly pružnější a prevenci komplikací.

Nezapomeňte, že prevence onemocnění je mnohem jednodušší než zapojení do léčby. Kromě toho, cvičení, které nabízíme, můžete tak učinit kdykoliv během dne, aniž by čekal na objevení prvních příznaků úzkosti.

1. Není rotaci lotosový na krku

Toto cvičení jógy má mnoho úžasných výhod, protože nejen že pomáhá snižovat bolest v krku, ale také relaxovat a uklidnit. Prostřednictvím tohoto jednoduchého cvičení můžete zlepšit svou pohodu a uvolnit stres po náročném dni.

  • Posaďte se na podlahu, rohož nebo na postel. Samotný povrch nezáleží - hlavní věcí je, že jste byli pohodlní a měkčí.
  • Překročte nohy (viz foto výše) a položte ruce na boky. Zadní část a krk musí zůstat rovný. Ç Zavřete oči a zůstaňte v této pozici po dobu 5 minut. Pomalu se nadechněte.
  • Začněte jemně pohybovat krkem v různých směrech.
  • Je lepší začít hýbat krkem vpravo a pak vlevo, jako byste se pokoušeli popřít. Poté posuňte krk nahoru a dolů a simulujte přikývnutím hlavy.
  • Poté otočte krk ve směru hodinových ručiček a proti němu.
  • Házet hlavu zpátky.
  • Opakujte každý pohyb alespoň 10krát, abyste získali pozitivní výsledek.
  • 2. Rozšíření pro snížení bolesti krku

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak se zbavit bolesti krku, je protáhnout svaly v postižené oblasti těla a kolem něj.

Samozřejmě je nejlepší kontaktovat specialisty okamžitě za pomoc. Nicméně, pokud vás překvapí překvapením nepříjemné pocity bolesti, můžete se pokusit provést cvičení ke snížení bolesti krku doma. Dbejte však na to, aby nedošlo k ostrým pohybům, protože tím můžete jen zkomplikovat situaci a poškodit svaly ještě víc.

Nezapomeňte, že svaly krku jsou velmi jemné a zranitelné, takže všechny vaše pohyby během cvičení pro snížení bolesti krku by měly být hladké a pomalé.

Posaďte se v lotosu, stejně jako v předchozím cvičení.

  • Otočte bradu doprava a pomalu ohněte hlavu.
  • Položte pravou ruku pod hlavu a lehce klikněte na ni. Tlak by měl směřovat k zadní části a oblasti pod ním.
  • Vraťte se do původní polohy a zopakujte cvičení na druhé a levé rameno.
  • Pak
  • zakončíte hlavu doprava, jako byste se pokoušeli dostat se k vašemu rameni . Stiskněte pravou ruku dolů na krk. Opakujte to na druhé straně a levou ruku.V další fázi protahování natočte hlavu dopředu. Brada by měla být co nejblíže hrudníku.
  • Pro zvýšení tlaku během tohoto cvičení překračujte prsty a položte ruce za hlavu. Když snižujete hlavu dopředu, jemně ji stisknete.
  • Budete potřebovat pouhých 30 sekund denně na provedení úseku, ale jeho účinnost vás jistě zasáhne!
  • 3. Jóga pro protahování svalů krku

Na první pohled by se mohlo zdát, že tento výkon musí mít výjimečnou flexibilitu. Nespěchejte se opustit to, věřit, že to může provádět jen ten, kdo cvičil jógu. Prosím přijmout tento účinného výkonu ke snížení bolesti v krku, a velmi brzy nepohodlí ve svalech již obtěžovat.

Lehněte si na podložku směrem nahoru sporty.

  • nohy by se narovnat a blízko u sebe a paže natažené podél těla. Relax a dýchat pomalu nosem. Zvedněte nohy tak, že mezi podlahou a tvořil pravý úhel.
  • Tilt nohy tak, aby byly na hlavu. Pokusit se dotýkat podlahy špičkami prstů.
  • Nezapomeňte, že během cvičení musí být ruka zůstat trvale probíhající podél těla.
  • Pokud správně udělal všechno, měli byste cítit mírný tlak v krku.
  • Držte tuto pozici po dobu několika sekund. Pak se pomalu vraťte do výchozí polohy.
  • 4. cvičení pro zahřátí ramena

Pokud kvůli stresu a tvrdé práce krk je neustále pod tlakem, a bolest přetrvává v průběhu času, může to vést k přetížení svalů a lopatkami.

zbavit stresu a uvolnění svalů pomocí speciálních cvičení pro ramena.

Sedněte si na židli vypryamyvshy zpět. Pomalu zvedat a spouštět rameno tak, že se blíží maximální ušní lalůčky. Zpět během cvičení by měl být rovný.

  • Pak následují kruhový obrátí ruce dopředu a dozadu.
  • Proveďte 10 opakování na cvičení.
  • tipy na snížení bolesti v krku

Kromě pravidelné provádění cviků nad bolestí v krku může být odstraněn s několika účinných tipů.

1. Take teplá sprcha

Dejte si krk pod proudem teplé či horké vody a nechte ji volně proudit do zasažené oblasti těla

během několika minut. Během tohoto procesu nejsou naklonit hlavu. Můžete to udělat lehké pohyby nebo otočí do strany krku. 2. Použijte vytápění pad

Použití Topné podložky - je účinný způsob, jak zmírnit napětí a uvolnění svalů. Teplejší může být buď elektrický nebo konvenční (s horkou vodou). Dát vytápění pad na krku v místě, kde to bolí. To pomůže zlepšit proudění krve do krku a zmírnit nepohodlí.

Upozorňujeme, že použití vyhřívané podložce může být delší než 15 minut. 3. Změna polštář

dobrý noční odpočinek, je schopen výrazně snížit bolest kolem krku. Máte-li sen máte pocit, zlomené, a zjistíte, že je obtížné se pohybovat na krk, zkuste vyměnit polštář. Příliš vysoká nebo nízká polštář může zhoršit kvalitu spánku a způsobit bolest svalů.

efektivní způsob, jak se zbavit bolesti - změna polohy při spánku

. Zkuste spát na vaší straně, pokud máte stále nemohli účinně relaxovat při spaní na zádech. 4.

pravidelně měnit polohu, pokud máte sedavé práci a většinu dne strávíte sedí v přední části počítače, pokuste se občas vstát ze svých sedadel a udělat několik kroků po místnosti.

Pokud to není možné, nepropadejte panice. Můžete to udělat cvičení na protažení a uvolnění svalů i v sedě.

Při výběru pracovní židle vybrat ten, který má zvláštní podporu pro krční

. Tímto způsobem se můžete cítit v pohodlí i při používání myši a klávesnice.Proč jste bolí záda


Léčivé rostliny pro léčbu hypertenze

Léčivé rostliny pro léčbu hypertenze

Přírodní prostředky hypertenze - onemocnění, prvním příznakem, což je zvýšení krevního tlaku nad normálním rozmezí, které by měly být u dospělých než 140/90 mm Hg. Hypertenze se stává stále častějším onemocněním pro starší lidi. Je to jedna z chorob, které mohou onemocní každý, takže prevence je velmi důležitým faktorem, protože vysoký krevní tlak může mít vliv na mozek, srdce , ledviny a mimochodem, ale také může dokonce zvýšit riziko cévní mozkové příhody.

(Lidových opravné)

šťáVy, které čistí ledviny a zlepšení krevního oběhu

šťáVy, které čistí ledviny a zlepšení krevního oběhu

Natural znamená bezpochyby jednu ze svých hlavních priorit by mělo zdravý životní styl, který podporuje správnou funkci ledvin a dobrý krevní oběh. doporučujeme vyhnout pasivní životní styl a užívání tabáku a vybrat stravu, která je vyrovnaná a bez zpracovaného cukru, soli a nasycených mastných kyselin.

(Lidových opravné)