Návyky, které mohou vést ke zranění kyčle


Návyky, které mohou vést ke zranění kyčle

Bolest v bederním kloubu- je častější u žen než mužů. Pravděpodobnost zlomeniny kyčle se zvyšuje s věkem. Takže je to spíše aktuální problém, který by měl být více znám. Přečtěte si, dnes budeme mluvit o návycích, které mohou poškodit boky.

Pokud již cítíte pálení nebo bolest v dolní části zad, hýždí, nebo dosažení, pokud máte silnou bolest v kyčli při chůzi nebo chůzi do schodů, je nutné věnovat pozornost informačním v dnešním článku o návyky, které mohou poškodit váš stehna

Poraďte se s lékařem o těchto otázkách a nebojte se změňte své každodenní zvykyke zlepšení celkové kvality života.

Jaké návyky mohou poškodit boky?

Především je třeba poznamenat, že ve většině případů je bolest v stehně dědičným onemocněním. Nemoci jako artritida a dokonce i osteoporóza, jsou každodenní faktory, které mohou zhoršit zdraví vašich kostí a kloubů.

Pokud víte, že někdo z vaší rodiny má bolest do stehna nebo kyčle, stačí vědět, jak zlepšit své návyky a zdravotní boky, neboť je to zásadní. Je velmi důležité, abyste měli zdravou, úplnou stravu, měli pravidelné cvičení a dodržovali preventivní doporučení, která nabízíme níže. Takže se vyhneme mnoha problémům.

Další informace o návycích, které mohou poškodit zdraví kyčelních kloubů.

1. Sedavý životní styl

Bezpochyby už víte o tom. Překvapivě a ironicky v této situaci, a to i přesto, že každý ví o problémech s kostmi a že sedavý způsob života ovlivňuje zdraví kostí, mnoho rozhodnout, je to způsob života, i když samozřejmě nepřispívá zdraví

Vypočítejte, kolik hodin denně sedíte a vystupujete z místa? A kolik hodin trávíte a nehýbete se? Nezapomeňte, že vaše boky jsou součástí kloubu, který je snadno přetížený.

Jak často, například, když se dostanete z postele, máte pocit náhlého bolesti stehna? Dalším běžným pocitem je akutní bolest na konci dne, která se dává břichu nebo hýždě. Pamatujte tedy: konstantní sedavý životní styl je jeden z největších nepřátel zdravé kosti a klouby.

sedavý způsob života, že mnozí lidé nejsou příznivé pro zdraví kostí a nakonec, a zdraví obecně. Moderního života, kdy budete muset řídit auto po dlouhou dobu sedí v kanceláři nebo dělat dlouhé lety, komplikuje tento problém.

Pokud budete muset strávit spoustu času v sedě, je to stojí za to přemýšlet o tom, jak diverzifikovat svůj den více se pohybovat. 2. Špatná výživa

budete mít v životě zkoušel mnoho různých diet, například, jak zhubnout, ale pokud budete dodržovat, aby zajistily, že vaše tělo dostane základní živiny, včetně odpovídajícího množství vápníku, fosforu a hořčíku?

Ženy často nemají dost z těchto tří minerálních látek, a jejich kosti a klouby jsou v důsledku toho ztrácí hustotu, bude bolest bolestivé problémy se svými boky.

Buďte opatrní při používání nealkoholických a alkoholických nápojů, cukrovinek, kávy, čokolády, tabáku a dokonce i červené maso.B s těmito výrobky přispívají ke ztrátě hořčíku v organismu a také obsahují aminokyseliny, které způsobují vylučování vápníku močí.

dobře, že když zvolí jinou dietu na hubnutí, stejně jako o tom, co potraviny, které jíte, zda jsou prospěšné pro zdraví kostí, nebo spíše nebezpečné.

3. Pravidelné nosí boty s vysokými podpatky

pravidelně nosí boty s vysokými podpatky - velká zátěž na páteř, což způsobuje poškození dolní části zad, a v důsledku toho stehna. Přirozeně, vysoké podpatky, aby nohy tenký a atraktivní. Je možné, že vaše práce vyžaduje styl.

ale často právě nosí boty s vysokými podpatky může vyvolat vznik vážných problémů. Tak, aby podpatku boty jen o svátcích; Každodenní dávají přednost pohodlné boty, které poskytují lepší podporu nohou, což bude přínosem pro celé tělo. Nenoste nic větší než 5 cm. Vysoké podpatky mohou způsobit vážná zranění. 4. Pozor na padající

Už víte, že riziko zlomené kyčle se zvyšuje s věkem, v době, kdy jste ztratili nějaké kostní hmoty a kyčelní klouby stanou křehké. Ale buďte opatrní s jakýmkoli pohybem: někdy jen špatný krok může vést k zlomenině nebo škytavku.

A nezáleží na tom, jste 20 nebo 40 let, protože pro tento typ zranění není žádná stopa věku. Pokud se nemusíte řádně starat o zdraví vašich kostí, můžete se v budoucnu dostat vážnějších komplikací.

Pokud patříte mezi lidi, kteří rádi hodně běhat nebo hrát různé sporty, noste pevné boty a snaží se vyhnout velký tlak na svém těle.

Jak se lépe starat o boky?

  • Zvyšte spotřebu hořčíku a vápníku. Můžete najít tyto minerály v mnoha potravinách, ale pokud máte dědičné problémy s kyčlemi a poraďte se s lékařem, aby nařídil vám doplněk určený speciálně pro prevenci ztráty kostní hmoty. Lékárny prodávají mnoho různých léků, které mohou pomoci zvýšit úroveň těchto minerálů pro výživu a posilování kostí.
  • Ujistěte se, že vyzkoušíte tento druh fyzické aktivity jako plavání. Pokud máte možnost plavat v bazénu, nezapomínejte. Nejméně jednou týdně, věnujte si čas, abyste se vydali do bazénu a užili si čas strávený ve vodě. Tento typ cvičení je ideální pro posílení kostí, svalů a kloubů. Z bazénu se vrátíte domů s pocitem obnovy a relaxace!
  • Vždy mějte přehled o vaší hmotnosti. Obezita nebo nadváha i pár kilo je přímým nepřítelem zdraví boků a kolen. To je doslova dodatečná váha na kosti a zabraňuje volnému pohybu. Snažte se udržovat zdravou váhu a jíst různé a výživné potraviny. Pokud zjistíte, že se metabolismus v průběhu let zpomaluje a zabrání vám tak udržování zdravé hmotnosti, kontaktujte svého dietitiana. Vaše tělo stojí za péči a péči!


Co barevné značky na tubě se zubní pastou?

Co barevné značky na tubě se zubní pastou?

Zábavná fakta na nějakou dobu on-line Tam je „legenda“, který distribuovat uživatelům tím, že barvy na tubě se zubní pastou ukazují, kde bylo vyrobeno a kolik může být škodlivé pro vaše zdraví. Ale informace předány z jednoho sloupku do druhého je naprosto nepravdivé. V dnešním článku se budeme vyjasnit, že tato ochranná známka vlastně znamená a zda je to něco víc než jen barvu.

(Zajímavosti)

Nedostatek draslíku u člověka: 4 obsahuje

Nedostatek draslíku u člověka: 4 obsahuje

Deficit Zajímavá fakta Draslík může ovlivnit vaše nervy a angažovanost svalové buňky v trávicím traktu, srdce a jiných tělesných systémů. Většina draslíku v těle se vyskytuje ve vašich buňkách. Když máte vyváženou denní stravu, můžete snadno udržet stabilní hladinu draslíku. Pokud je vaše strava velmi špatná naopak, obsahuje škodlivé produkty nebo neobsahuje klíčové zdroje, budete mít nedostatek draslíku.

(Zajímavosti)