Návyky, které mohou vést ke zranění kyčle


Návyky, které mohou vést ke zranění kyčle

Bolest v bederním kloubu- je častější u žen než mužů. Pravděpodobnost zlomeniny kyčle se zvyšuje s věkem. Takže je to spíše aktuální problém, který by měl být více znám. Přečtěte si, dnes budeme mluvit o návycích, které mohou poškodit boky.

Pokud již cítíte pálení nebo bolest v dolní části zad, hýždí, nebo dosažení, pokud máte silnou bolest v kyčli při chůzi nebo chůzi do schodů, je nutné věnovat pozornost informačním v dnešním článku o návyky, které mohou poškodit váš stehna

Poraďte se s lékařem o těchto otázkách a nebojte se změňte své každodenní zvykyke zlepšení celkové kvality života.

Jaké návyky mohou poškodit boky?

Především je třeba poznamenat, že ve většině případů je bolest v stehně dědičným onemocněním. Nemoci jako artritida a dokonce i osteoporóza, jsou každodenní faktory, které mohou zhoršit zdraví vašich kostí a kloubů.

Pokud víte, že někdo z vaší rodiny má bolest do stehna nebo kyčle, stačí vědět, jak zlepšit své návyky a zdravotní boky, neboť je to zásadní. Je velmi důležité, abyste měli zdravou, úplnou stravu, měli pravidelné cvičení a dodržovali preventivní doporučení, která nabízíme níže. Takže se vyhneme mnoha problémům.

Další informace o návycích, které mohou poškodit zdraví kyčelních kloubů.

1. Sedavý životní styl

Bezpochyby už víte o tom. Překvapivě a ironicky v této situaci, a to i přesto, že každý ví o problémech s kostmi a že sedavý způsob života ovlivňuje zdraví kostí, mnoho rozhodnout, je to způsob života, i když samozřejmě nepřispívá zdraví

Vypočítejte, kolik hodin denně sedíte a vystupujete z místa? A kolik hodin trávíte a nehýbete se? Nezapomeňte, že vaše boky jsou součástí kloubu, který je snadno přetížený.

Jak často, například, když se dostanete z postele, máte pocit náhlého bolesti stehna? Dalším běžným pocitem je akutní bolest na konci dne, která se dává břichu nebo hýždě. Pamatujte tedy: konstantní sedavý životní styl je jeden z největších nepřátel zdravé kosti a klouby.

sedavý způsob života, že mnozí lidé nejsou příznivé pro zdraví kostí a nakonec, a zdraví obecně. Moderního života, kdy budete muset řídit auto po dlouhou dobu sedí v kanceláři nebo dělat dlouhé lety, komplikuje tento problém.

Pokud budete muset strávit spoustu času v sedě, je to stojí za to přemýšlet o tom, jak diverzifikovat svůj den více se pohybovat. 2. Špatná výživa

budete mít v životě zkoušel mnoho různých diet, například, jak zhubnout, ale pokud budete dodržovat, aby zajistily, že vaše tělo dostane základní živiny, včetně odpovídajícího množství vápníku, fosforu a hořčíku?

Ženy často nemají dost z těchto tří minerálních látek, a jejich kosti a klouby jsou v důsledku toho ztrácí hustotu, bude bolest bolestivé problémy se svými boky.

Buďte opatrní při používání nealkoholických a alkoholických nápojů, cukrovinek, kávy, čokolády, tabáku a dokonce i červené maso.B s těmito výrobky přispívají ke ztrátě hořčíku v organismu a také obsahují aminokyseliny, které způsobují vylučování vápníku močí.

dobře, že když zvolí jinou dietu na hubnutí, stejně jako o tom, co potraviny, které jíte, zda jsou prospěšné pro zdraví kostí, nebo spíše nebezpečné.

3. Pravidelné nosí boty s vysokými podpatky

pravidelně nosí boty s vysokými podpatky - velká zátěž na páteř, což způsobuje poškození dolní části zad, a v důsledku toho stehna. Přirozeně, vysoké podpatky, aby nohy tenký a atraktivní. Je možné, že vaše práce vyžaduje styl.

ale často právě nosí boty s vysokými podpatky může vyvolat vznik vážných problémů. Tak, aby podpatku boty jen o svátcích; Každodenní dávají přednost pohodlné boty, které poskytují lepší podporu nohou, což bude přínosem pro celé tělo. Nenoste nic větší než 5 cm. Vysoké podpatky mohou způsobit vážná zranění. 4. Pozor na padající

Už víte, že riziko zlomené kyčle se zvyšuje s věkem, v době, kdy jste ztratili nějaké kostní hmoty a kyčelní klouby stanou křehké. Ale buďte opatrní s jakýmkoli pohybem: někdy jen špatný krok může vést k zlomenině nebo škytavku.

A nezáleží na tom, jste 20 nebo 40 let, protože pro tento typ zranění není žádná stopa věku. Pokud se nemusíte řádně starat o zdraví vašich kostí, můžete se v budoucnu dostat vážnějších komplikací.

Pokud patříte mezi lidi, kteří rádi hodně běhat nebo hrát různé sporty, noste pevné boty a snaží se vyhnout velký tlak na svém těle.

Jak se lépe starat o boky?

  • Zvyšte spotřebu hořčíku a vápníku. Můžete najít tyto minerály v mnoha potravinách, ale pokud máte dědičné problémy s kyčlemi a poraďte se s lékařem, aby nařídil vám doplněk určený speciálně pro prevenci ztráty kostní hmoty. Lékárny prodávají mnoho různých léků, které mohou pomoci zvýšit úroveň těchto minerálů pro výživu a posilování kostí.
  • Ujistěte se, že vyzkoušíte tento druh fyzické aktivity jako plavání. Pokud máte možnost plavat v bazénu, nezapomínejte. Nejméně jednou týdně, věnujte si čas, abyste se vydali do bazénu a užili si čas strávený ve vodě. Tento typ cvičení je ideální pro posílení kostí, svalů a kloubů. Z bazénu se vrátíte domů s pocitem obnovy a relaxace!
  • Vždy mějte přehled o vaší hmotnosti. Obezita nebo nadváha i pár kilo je přímým nepřítelem zdraví boků a kolen. To je doslova dodatečná váha na kosti a zabraňuje volnému pohybu. Snažte se udržovat zdravou váhu a jíst různé a výživné potraviny. Pokud zjistíte, že se metabolismus v průběhu let zpomaluje a zabrání vám tak udržování zdravé hmotnosti, kontaktujte svého dietitiana. Vaše tělo stojí za péči a péči!


Jak darovat kostní dřeň

Jak darovat kostní dřeň

Zajímavá fakta každý rok počet lidí, kteří trpí chorobami krve, roste . Bohužel se odhaduje, že letošní trend se nezmění. nemoci, jako je leukémie, aplastická anémie, lymfom a imunodeficience možno nechat reagovat s transplantací hematopoetických kmenových buněk (HSKT) . Tento postup je lépe známý jako transplantace kostní dřeně.

(Zajímavosti)

Pravda o sycených nápojích

Pravda o sycených nápojích

Nealkoholické nápoje (sýtené nápoje) jsou velmi populární po celém světě. V některých oblastech, například ve Spojených státech, skutečně stojí méně než voda! Většina spotřebitelů neví, odkud jsou skutečně vyrobeny. V tomto článku se dozvíte o složkách v sycených nápojích, které se vám líbí při jídle.

(Zajímavosti)