Posilovat poškozené kolena s těmito cviky


Posilovat poškozené kolena s těmito cviky

Kolena - to jsou složité klouby. Obvykle jsou náchylné ke zranění. K tomu dochází kvůli mnoha krokům, které je potřeba provést v různých akcích.

Skládají se z tenké chrupavky, svalů a kostí. Společně s jinými kolenními kostimi mohou podporovat tělesnou hmotnost.

Jakýkoli problém, který ovlivňuje práci kolen, obvykle snižuje kvalitu života. K tomu dochází nejen proto, že způsobuje bolest, ale také proto, že omezuje schopnost chodit.

Problémem je, že kolena jsou velmi měkké. A i když je mnoho lidí ignoruje, může se jejich stav zhoršit věkem, nadváhou a některými dalšími faktory.

Existují ovšemněkteré vytvrzovací cviky, které můžete udělat pro zlepšení zdraví kolen, zvláště pokud jste utrpěli nějaké zranění.

V tomto článku se chceme podělit o nejlepší 5 cvičení. Můžete je začít provádět, abyste předešli vzniku bolesti.

1. ohýbání kyčle s koleno rovně

Ohýbání kyčlí s rovnými kolena - toto cvičení je posílit že pomáhá opravit poškozené svaly a vazy.

Ačkoli je práce zaměřena na boky, je součástí i kolena.

Co dělat:

  • Lean lícem nahoru na rohož. Vaše kolena by měla být ohnutá a nohy na podlaze.
  • Natahujte nohu co nejdále. Zvedněte rovnou nohu na výšku zakřiveného kolena.
  • Udržujte nohu ve vzduchu po dobu 3 sekund. Pak se pomalu a hladce vrátíte do původní polohy.
  • Proveďte 8 opakování na každém koleni.

2. Boční kolenní pohyby

Boční kolenní pohyby - to je cvičení, které trénuje abduktory a adduktory. Ona také trénuje svaly, které obklopují kolena.

Použití tohoto cvičení snižuje kloubní tuhost a pomáhá zkrátit dobu hojení po mrtvici nebo bolesti.

Co dělat:

  • Nechte podložku na boku, ohnutá dolní noha a horní noha musí být zcela napnutá.
  • Držte ruce na podlaze. Mírně zvedněte boky. Potom zvedněte a spusťte nataženou nohu.
  • Proveďte tři přístupy s 8 opakováními na každé straně.

3. Kolenní ťahání

Kolenní protahování je cvičení, které umožňujestabilizovat pohyb kloubů, když máte napjaté svaly nebo drobné zranění.

Nicméně, to by nemělo být provedeno, pokud máte problémy s ohýbáním a narovnáváním kolen.

Cvičení je třeba provádět pomalu. To platí jak pro zvedání, tak pro spouštění nohou. Tímto způsobem vaše čtyřhranné svaly budou fungovat co nejlépe.

Co dělat:

  • Posaďte se na židli nebo na pevnou plošinu, položte ruce na boky a narovnejte si záda.
  • Zvedněte jednu z nohou, dokud se ve vzduchu neroztahuje. Držte jej na 3 sekundy.
  • Ohnout koleno, aby se noha otočila na podlahu. Pomalu se vraťte do výchozí polohy.
  • Proveďte 3 přístupy od osmi po deset opakování s každou nohou.

4. Nižší úsek nohou

Toto cvičení lze provést na lůžku nebo podložce.

Zadní část kolena lze položit na polštář nebo složený ručník. To vás zbaví obtíží ohýbat kolena.

Co dělat:

  • položte na povrch, vytáhněte jednu z nohou a položte druhou na polštář.
  • Položte ruce na obě strany. Ujistěte se, že máte záda rovnou.
  • Potom narovnejte nohu, která leží na polštáři.
  • Pomalu otočte nohu na podlahu.
  • Proveďte 3 přístupy s 8 nebo 10 opakováními na každé noze.

5. Squatting na zdi

Squatting na zeď je účinný způsob, jak cvičit čtyřstranné svaly, kolena a telata.

Po poškození kloubů by se to mělo dělat velmi opatrně, protože takový pohyb může zhoršit situaci.

Co dělat:

  • Položte záda na zeď a ujistěte se, že ji udržujte rovně.
  • Umístěte nohy na šířku ramen. Stlačte tak, aby se kolena nezastavila dále.
  • Držte ruce přímo před vámi, abyste vytvořili lepší rovnováhu.
  • Vrať se nahoru. Proveďte 3 přístupy s 12 opakováními.

Pravidelné cvičení těchto cvičeníusnadní léčbu poraněných kolen.

Je však třeba je pečlivě provést, protože nevhodné pohyby mohou být naopak škodlivé.


6 Jednoduchých způsobů, jak se zbavit úzkosti

6 Jednoduchých způsobů, jak se zbavit úzkosti

Užitečné návyky často úzkost nás pokrývá, protože neexistuje žádná možnost dělat všechny ty věci, které jsou žádoucí. Stanovte cíle a naučte se pokyny. Není možné vše ovládat . Pro vysoký stupeň úzkosti tento stav naruší normální životnost . Stres, který se hromadí, může vyvolat velmi nepříjemné situace.

(Užitečné návyky)

Sebeuvědomění může být synonymem štěstí

Sebeuvědomění může být synonymem štěstí

Jste šťastný člověk? A chcete se cítit šťastnější? Pokud můžete otevřít vlastní "já" a pochopit, co je vlastně, pak budete dělat velmi důležitý krok na cestě k štěstí. Budete opravdovým architektem vašeho života, dosáhnete duševní pohody a stanete se cestou k odhalení vlastního potenciálu. Pojetí štěstí Šťastie je stav blahobytu, bezúhonnosti a spokojenosti sebe sama.

(Užitečné návyky)