Posilovat paměť, pečovat o emoce


Posilovat paměť, pečovat o emoce

Naše paměť a emoce jsou neoddělitelně spojeny.Tolik, že faktor, jako je stres, může významně ovlivnit fungování struktur mozku, včetně hippokampu. Hipokamp je součástí našeho mozku, který je spojen s emoční pamětí.

Věřte tomu nebo ne, rovnováha mezi úzkostí, motivací, klidem a pozitivními emocemi má neuvěřitelný dopad na paměť.

Navíc během dne provádíme určité úkoly, které také ovlivňují kvalitu paměti.

Níže popisujeme více o spojení mezi pamětí a našimi emocemi.

Ovládání emocí se starat o své zdraví

Je třeba mít na paměti, že náš mozku často si pamatuje velmi emocionální události v životě. Mohou to být pozitivní nebo negativní události.

Nicméně, to také stojí za zmínku, že lidská paměť nefunguje jako stroje, takový jako počítače.

Naše vzpomínky nejsou přesné. Například často zapomínáme nebo dokonce přidáváme detaily do vzpomínek, takže nejsou přesným odrazem toho, co se stalo.

Bohužel, všichni víme, že naše paměť se zhoršuje podle věku. I když je to nevyhnutelné, můžeme použít různé metody k zpomalení narušení paměti.

Jeden způsob, jak to udělat, je prostřednictvím pozitivních emocí. Níže budeme popisovat, jak dělat zajímavé cvičení založené na pozitivních emocích. Toto cvičení zlepší vaši paměť a kvalitu života.

Naše paměť "rzi" rutinou a vypíná naše emoce

Existují jisté věci, které ovlivňují kvalitu paměti. Například se probudíte ve stejnou dobu každý den, jdete stejnou ulicí na cestu do práce a dělat stejné věci doma - zde jsou příklady činností, které mohou ovlivnit paměť.

Dalším příkladem takové akce je věnovat volný čas aktivitám, které stimulují mozek a které se ani nemají bavit ani bavit.

  • Pokud provedete některé z výše uvedených činností a uznáte, že jste rutinou otroka, ale nemáte v úmyslu se dostat z této cesty, váš mozek bude trpět.
  • Mozak, který je stále vystaven rutině, vstoupí do režimu autopilota. Je to proto, že nedostává pobídky, které zaujmou jeho pozornost. Jinými slovy, mozok v této situaci je tak zvyklý na stejné úkoly, které se jednoduše vypne.
  • Když je mozek v autopilotním režimu, naše neuronální spojení začíná ztrácet své vlastnosti. To znamená, že se postupně dostáváme do setrvačnosti, která přímo ovlivňuje naši paměť.

To znemožňuje mozku ztrátu agility a rychlosti. Než se o tom dozvíme, nakonec zapomeneme tolik.

  • Rutina, jak jste si všimli, je nepřítelem našich emocí. Z tohoto důvodu se zdá, že jsme "vypnuli".

Jednou z cest, jak se znovu zapojit a dostat se ze stagnace, která způsobila rutinu našich životů, je udělat něco nového. Dokonce i ty nejmenší detaily vám mohou pomoci.

Víme, že se nemůžeme zcela vyhnout, protože musíme pracovat, udržovat dům čistý a starat se o rodinu.

Nicméně, musíte si najít jednu až tři hodiny. V této době se musím zabývat různými záležitostmi. Například můžete pít kávu na místě, které jste nikdy předtím navštívili, koupit novou knihu nebo ji pustit s přáteli.

Dělejte něco nového a zajímavého každý den.

Naučte se žít v přítomnosti

Především se paměť musí soustředit na "tady a teď". Když se naše emocí soustředí na minulou sumu nebo se obáváme zítra, přítomnost je tak vágní a ovlivňuje kvalitu naší paměti.

Můžeme například zapomenout na fakta, slova, úkoly, které jsme již provedli, a konverzace, které již proběhly.

Dáme vám příklad, který vám pomůže lépe porozumět situaci.

Předpokládejme, že si myslíš o osobě, která s tebou není lhostejná, a pak přemýšlej o tom, co potřebuje říct. Myslíš také na to, co ti udělala, nebo na slova, která neřekla. To vás tak ponoří do vašich myšlenek, abyste nakonec zapomněli klíče k autu.

Váš mozek je zdravý a funguje skvěle, ale problém ve vašem emocionálním světě.

Naučte se zaměřit se na přítomnost, abyste zmírnili emoční stres. Utíkejte od toho, co vás trápí a vždy udělejte současné chvíle příjemné. Jen tehdy začne paměť fungovat tak, jak měla.

právo a povinnost starat se o vnitřní svět

Někdy máme pocit, že nemáme žádnou kontrolu nad svým životem, nebo si myslíte, že náš závazek rutinní nebo rodina ovládání je tak silná, že nemůže dýchat.

Tento osobní stres ovlivňuje náš vnitřní svět. Osoba, která nevěnuje pozornost sebevědomí, sebeuvědomění a kontrolu nad svým životem, má také problémy s pamětí.

Takže se musíte zaměřit na sebe. Důležité je také najít ideální místo, kde jste spokojeni se vším, co vás obklopuje. Zároveň byste si měli užít osobní prostor s lidmi, které milujete.

Šťastný mozek vytváří pevnou paměť.


Jak se vypořádat s běžnými problémy se zuby

Jak se vypořádat s běžnými problémy se zuby

Užitečné návyky úst může být mnoho nemocí, které ovlivňují každou část - od dásní k zubům, rtů nebo sliznic. důležité chránit a starat se o každou z těchto životně důležitých prvků, aby se zabránilo běžné problémy se zuby , jako jsou zubní kaz, zápach z úst (zápach z úst), zánětu dásní a stomatitida.

(Užitečné návyky)

Výhody jablečné pyré

Výhody jablečné pyré

Užitečné návyky Když se dítě mělo problémy s trávením nebo střeva, matka nebo babička může být nucen jíst jablečnou. Toto je známý lidový lék v takových případech. Je pravděpodobné, že jste toto jídlo delší dobu nenajíš, ale má mnoho užitečných vlastností, které byste měli vědět. V tomto článku budeme říkat alespoň některé z nich, takže buďte připraveni nahrávat.

(Užitečné návyky)