Změny ve stravovacích návycích v 30, 40, 50 a 60


Změny ve stravovacích návycích v 30, 40, 50 a 60

užitečné návyky V každé fázi života organismus prochází řadou změn, a budete muset vypořádat s každým z nich.

Jedna z nejznámějších je změna, kterou jíte.

To je výsledkem komplexního vzájemného působení hormonů, nedostatek spánku, stres nebo změny v každodenní návyky.

Některé z těchto faktorů je obtížné se vyhnout, ale budeme hovořit o některých změny ve stravovacích návycích a chuť k jídlu, které se objeví v průběhu následujících desetiletí.

Víte, že nejste jediný, kdo cítí to, a většina z toho je zcela normální.

Změny ve stravovacích návycích za 30 let

30. výročí nezůstane bez povšimnutí.

Po dosažení tohoto věku, existují dva extrémy: můžete mít neodolatelné nutkání k jídlu vše dát před vámi, nebo nemusí mít žádnou chuť k jídlu vůbec nic.

Hormonální úzkost (kortizol) může ovlivnit tyto dva extrémy. Kvůli zvýšení nebo poklesu hormonů během menstruačního cyklu se mění chuť k jídlu.

Někde ve věku 35 let si všimnete výrazných změn v hmotnosti.

ztráta vitamínů a živin může vyvolat chuť k jídlu čokoláda, bonbony, sladkosti a slané potraviny. Pokud si nejste opatrní a neřídíte tuto touhu, získáte hodně váhy a současně trpíte nedostatkem hořčíku a vápníku.

Během tohoto období života chce mnoho žen otěhotnět a mohou jíst více kvůli věku.

Nemusíš opravdu potřebovat jíst další potraviny, které mají prospěch vašemu dítěti. Těhotenství by nemělo být důvodem k jídlu.Je důležité konzumovat výživné potraviny bohaté na vápník, železo a vitamíny.

Vaše tělo je dostatečně silné, aby nosilo dítě. V roce '40

po dosažení věku 40 let všimne mnoho změn, to je nejen psychické změny, ale i fyzicky. Musíte vědět, že je nelogické očekávat, že budete vážit tolik, kolik jste za 20 let.

Musíme si rovněž uvědomit, že bez ohledu na to, kde jste dieta, byste měli jíst více ovoce a zeleniny, pít mléko, a jak frustrující to nebude přestat jíst nezdravé jídlo.

Jste více náchylní k trávicím problémům během tohoto desetiletí a vaše chuť k jídlu se výrazně zvýší.

Během této doby můžete také vyvinout rezistenci na inzulín. Když vaše tělo neuvolňuje dostatek inzulínu, hladina cukru se zvyšuje v krvi a není uložena v buňkách.

Pokud vaše buňky nedostávají cukr, který potřebují, tělo získá energii jinde, což vede ke změnám ve stravovacích návycích a zejména ke spotřebě sacharidů.

Ve věku 50 let Některé ženy věří, že jejich hladina estrogenů prudce klesá kvůli menopauze, která se objevuje mezi 50 a 51 lety. To způsobuje touhu jíst více cukru a sacharidů,

jestliže jste již rezistentní vůči inzulínu. To je důvod, proč často mnoho žen tohoto věku začíná vážit nekontrolovatelně.

To však není vždy špatné. Může se stát ochranným nástrojem nebo mechanismem, který chrání proti křehkým kostem a slabým svalům.

To proto, že tuku můžete ochránit před pády nebo mrtvami, které mohou být v tomto věku škodlivější. Doporučujeme zvolit nejzdravější způsob, jak dodržovat vyváženou stravu a zvýšit spotřebu potravin bohatých na vápník.

Ačkoli tuk může chránit vaše kosti, negativně ovlivňuje zdraví.

Ve věku 60 let Ačkoli jste možná slyšeli, že váš žaludek s věkem neklesá, může dojít ke změnám v elasticitě, ke kterým dochází s věkem.

To je proto, že trávící systém posílá špatný signál do mozku, že jste jíst dost, když ve skutečnosti to není. Z tohoto důvodu si všimnete změn ve výživových návycích, které způsobují sníst méně než dříve.

Když dosáhnete tohoto věku, je důležité se o svou váhu postarat. Pokud máte nadváhu, máte vyšší riziko, že se dostanete do nemocnice a dokonce zemřete.

Pokud nejste důležitá, může to být známka chronické nemoci. Ovládejte své zvyky, abyste se nedostali do extrémů

Je důležité si uvědomit vliv stárnutí na gastrointestinální trakt, protože to může ovlivnit vaše nutriční potřeby.

Lidské tělo má tendenci hromadit břišní tuk s věkem.

Začínáte ztrácet aerobní a kardiovaskulární potenciál.

Po 35 letech člověk, který je sedavý a špatně krmený, oslabuje. Proto je velmi důležité zachovat zvyky na kontrolu potravin, které se mění od věku, a v případě potřeby přijmout vhodná opatření.


5 Návyky, které způsobují prsa povislá

5 Návyky, které způsobují prsa povislá

Užitečné návyky Každý ví, že nemůžete odolat účinky času a dříve nebo později, všichni jsme v určité fázi života se setkáme stáří se všemi jejími příznaky. Kvůli tomu bude vaše prsa neměla být stejná po 40 nebo 60 let, protože během času ztrácejí pružnost, což nakonec prověšení. Ale každý den, můžete podniknout kroky k oddálení tohoto znamení stárnutí a zabránit jeho časný vzhled, protože některé každodenní návyky mohou být příčinou toho, že prsa začnou se prohýbat předčasně.

(Užitečné návyky)

Jak jsou bolesti hlavy a játra

Jak jsou bolesti hlavy a játra

Užitečné návyky Bolesti hlavy může mít mnoho různých příčin: migréna, napětí a bolesti spojené s nezdravým nebo toxické játrech. V tomto článku budeme mluvit o spojení mezi bolestmi hlavy a játry, abyste se lépe postarali o své tělo. Co se týče bolesti hlavy a jater? Když naše játra jsou zdravé, život je krásný a my o tomhle orgánu ani nemyslíme.

(Užitečné návyky)


Zajímavé Články

Populární Příspěvky