Snížit použití fruktózy rychle zhubnout


Snížit použití fruktózy rychle zhubnout

Existuje nesčetných teorií o tom, jak snadné je zbavit se extra kilo.

Někteří se radí k počítání kalorií, zatímco jiní věří, že hlavní příčinou nadváhy je spotřeba tuku. Tam jsou také ti, kteří kritizují cukr a rafinované uhlohydráty.

Pokud žádná z těchto teorií vás nepřesvědčila o jejich účinnosti nebo výsledcích, vysvětlíme, proč je důležité omezit spotřebu produktů s vysokým obsahem fruktózy pro účinnou ztrátu hmotnosti. Nekonečné teorie, které neposkytují výsledky

Jaké strategie sledují lidé, kteří testují různé diety pro hubnutí?

Podívejte se kolem těch nejběžnějších 4: 1. Počítání kalorií

Nyní přichází popularity této metody, jak stále více odborníků na výživu se shodují, že kalorie

různé účinky na organismus v závislosti na tom, co lidé jedí. To znamená, že

100 kalorií okurek nemůže být rovno 100 kalorií pečení. 2. Snížení spotřeby tuků

Tato strategie je podobná počítání kalorií, protože často zapomínáme, že tělo potřebuje užitečné tuky, aby správně fungovaly.

neodstraňujte ze svého jídelníčku potraviny, jako jsou ořechy, za studena lisovaných olejů (olivový, kokosový, sezam, len), avokádo, semena a vaječném žloutku. 3. Odmítnutí cukru

V otázce snížení spotřeby cukru, většina odborníků na výživu a přívrženci zdravého stravování skutečně dosáhli dohody.

Snížení cukru ve stravě stále pomáhá zbavit se extra kilo

. Ačkoli to nemusí být dost, aby zhubnout. 4. Odstranění

rafinovaných sacharidů chleba, buchty, sušenky, pizza, atd ...

Jedním z nejúčinnějších stravy na hubnutí založené na odstranění těchto produktů ze stravy.

Nicméně, pokud jste si vybrali tuto cestu, je také důležité, aby zneužívání živočišných bílkovin, protožeto může vést k negativním účinkům a poškození těla.

Teorie fruktózy Komu se tato teorie hodí?

metoda, která je založena zahrnují snížení spotřeby fruktózy

určen pro lidi, kteří se snažili některé z výše uvedených diet a žádná z nich pomohly,

nebo po návratu k normálním hodnotám, které opět začala přibírat na váze. Tito lidé: potíže s hubnutí; jíst hodně ovoce;

  • chtějí bojovat nadváhy zdravý způsob,
  • není počítání kalorií, a nikoli odstranění tuku ze svého jídelníčku. Co je fruktóza? Fruktóza je

cukr, který je obsažen v ovoci a medu,

, stejně jako v některých zeleniny (v malém množství). fruktóza, jako je glukóza, cukr je normální, stejně jako kukuřice a kukuřičný sirup, který používá ke slazení

různé pečivo, džemy a další sladké výrobky. Nezapomeňte si přečíst : Jak zhubnout s čajem se skořicí a bobkovým listem

V některých nedávných studií analyzovala negativní vliv na metabolismus fruktózy

. Vědci také zkoumali vliv organické hmoty nazvýšené hladiny triglyceridů v krvi, hromadění břišní tuk, obezita obecně

a řada dalších zdravotních problémů. Existuje mnoho lidí, kteří snížili množství cukru ve stravě, ale bez toho, aby si to uvědomili, konzumují hodně fruktózy denně. To může být jeden z důvodů, proč proč extra libra nezmizí nebo nezlepší celkové zdraví.

Jaké produkty obsahují hodně fruktózy? Chcete-li sledovat tento plán s zdravé hubnutí, doporučujeme

zcela odstranit ze svého jídelníčku jsou potraviny s vysokým obsahem fruktózy

: balené nápoje a ovocné šťávy v lahvích;sladké a krémové nápoje (jako Frapehino);

  • sladké cereálie na snídani;
  • koláče a sušenky;
  • sladká zmrzlina a jogurt;
  • džemy, želé a ovoce, které jsou uloženy v sirupu;
  • zpracovaný med a sirupy;
  • Alkoholické nápoje;
  • celozrnný chléb.
  • Dále doporučujeme výrazně snížit spotřebu ovoce, které také obsahují velké množství fruktózy (produkty jsou uvedeny v pořadí snížení fruktóza

): hrozinky, data a sušených fíků;mango a papája;

  • hrozny;
  • hrušky a jablka; Meloun;
  • borůvky;
  • banány;
  • broskve;
  • ananas
  • .
  • Nízká fruktosa ovoce
  • Ale jsou všechny ovoce škodlivé? Koneckonců,jsou bohaté na vitamíny a minerály.

Nicméně, pokud se chcete zbavit váhu navíc a

se nepodařilo dosáhnout výsledků, které mají vyzkoušeli několik různých diety , doporučujeme vyzkoušet tuto dietu s nízkým obsahem fruktózy.

můžete mít některý z následujících druhů ovoce (produkty jsou uvedeny v pořadí rostoucí úrovně fruktóza):

citróny a citrusy;brusinka;

  • meruňky; guava;
  • meloun meloun;
  • kiwi;
  • ostružiny
  • třešeň.
  • Místo toho, aby pití ovocné šťávy, a to i když se vařit doma, doporučujeme provést
  • pás, který může být v kombinaci zelená listová zelenina s ovocem s nízkým obsahem fruktózy.
  • Rozhodně zkuste!


Jezte rýžový nákyp a zhubnout

Jezte rýžový nákyp a zhubnout

Ztráta hmotnosti je typický dezert pro děti je bohatá na živiny. Pudink obsahuje rybí vitamíny, bílkoviny a vápník. Můžete jíst teplé nebo studené, a to je skvělý doplněk k fyzickým cvičením. Nedávný výzkum ukazuje, že rýžový pudink může pomoci zhubnout. Zdá se být příliš úžasné, aby to byla pravda! V dnešním článku se chceme s vámi podělit o výhody rýžového pudingu.

(Ztráta váhy)

Japonská strava: strava východ užitečné pro hubnutí hubnutí

Japonská strava: strava východ užitečné pro hubnutí hubnutí

Už jste někdy slyšeli o japonské stravy na hubnutí? Mnoho studií prokázalo přínosy tohoto typu jídla. čerstvé potraviny, malé porce, zeleninové nápoje, rýži, ryby ... můžete se naučit tyto jednoduché potěšení, které vám pomohou shodit pár kilogramů. Chcete se dozvědět něco o japonské stravě? japonské stravě tajemství stoletých téměř žádný obezitou Ve skutečnosti, statistiky ukazují, že lidé v Japonsku žijí déle.

(Ztráta váhy)