„Zelené“ zdravé hubnutí dieta po dobu 15 dnů


„Zelené“ zdravé hubnutí dieta po dobu 15 dnů

hubnutí Chcete zhubnout s bezpečnou dietu?A tak poskytne vašemu tělu všechny potřebné živiny pro něj není moryachy jeho hlad, a ne dělat obrovské úsilí? Zvolíte-li ty správné produkty pro jejich každodenní stravy, pak dva týdny ztratit pár kilo navíc, redukci tukových záhybů, aby váš pas štíhlý, ale přesto se bude cítit jednoduché a plný energie.

Kromě volbě zdravé hubnutí, můžete se zbavit starých zlozvyků, dozvědět se o existenci neznámých produktů a stále se učit se nové recepty, a co je nejdůležitější - klesla hmotnost nevrátil, jak se často stává u rychlých diet. Tento článek vás naučí, jak zhubnout za pouhé dva týdny a užít si blahodárné vlastnosti s bylinkami a zeleninou.

Proč „zelený“ dieta je nejlepší na hubnutí?

Nepochybně, byliny a zelenina jsou velmi užitečné produkty pro zdraví jater. Na druhé straně, to tělo je jedním z nejdůležitějších částí našeho těla, protože pomáhá játrům trávit tuky a eliminovat toxiny.

zelenina také obsahují vysoké množství kyseliny listové, hořčíku a chlorofyl, které mohou zlepšit své zdraví díky svým vlastnostem:

  • Zlepšují funkci jater a trávení zejména obecně.
  • Zabraňují výskyt zácpy.
  • Oni prevenci kardiovaskulárních onemocnění.
  • Zlepšují vidění.
  • Poskytují plody v děloze nezbytné pro jeho zdravotní záležitosti.
  • Posilují svaly, kosti a zuby.

Navíc, pokud budete jíst zelené a zelená zelenina pravidelně, vaše tělo spalyuvatyme více kalorií, než budete přijímat. Z tohoto důvodu doporučujeme, abyste vždy přidat výše uvedené produkty do svého jídelníčku.

Proč 15 dní?

Je to patnáct dní, všimnete si některé pozitivní změny v jejich zdraví. Během prvních několika dnů stravy můžete cítit určité nepohodlí, včetně bolesti hlavy, zácpa nebo únava, protože v této době vaše tělo bude zobrazen toxiny. Nicméně, za týden se budete cítit, jak „zelené“ je pro vás dobré dieta, protože skrze ni se budete cítit více energie a snadno.

Samozřejmě, že za 15 dní si můžete přijít o mnoho kilogramů, ale rychlé hubnutí a není užitečné pro organismus. Pokud se však i po patnácti dietě nechcete zastavit proces hubnutía pravidelně se bude používat bylinky a zeleninu, vaše zdraví bude jen zlepšovat. Ty by měly pouze postupně měnit některé své stravovací návyky, a brzy se vaše tělo pryzvychayitsya k tomuto způsobu života!

Zelená snídaně

První jídlo je nejdůležitější. Ve skutečnosti byste si neměli nechat ujít jídlo, pokud chcete být zdravý.

Každé ráno připravte lahodnou zelenou oběd na snídani. Nebojte se o své barvě, chuti tato zelenina připomíná striptýzových obvyklé ovocné koktejly, ale zelená zóna má více živin.

Je důležité, že nemáte pocit hladu, takže můžete v případě potřeby vařit větší porce. Ingredience

:

  • 1/2 zralé avokádo poloviny kiwi
  • hrst špenátových listech několik čerstvých stonky celeru
  • 1/2 lžičky práškové Spirulina 1/2 zralý banán
  • 1 lžíci kokosového oleje
  • trochu vody, mandlové mléko,

šťávy Smíchejte všechny produkty, které mají hladké konzistence a Dochutíme pruhu. Při obědě

můžete vypít šálek zeleného čaje nebo červené části čerstvého ovoce nebo hrst ořechů.

Green Basis večeři polední na „zelené“ dieta může býtsalát. Chcete-li to, je třeba přijmout následující produkty:

  • Jakýkoli typ salátu (hlávkový salát, salátový tsykornyy, eskariol, aruhula, řeřicha setá, atd) Mrkev
  • Tomato okurka Pepper
  • slunečnicová nebo dýňová semínka vojtěšky klíčky

Kromě salátu, můžete zvolit následující produkty:

  • libové drůbeží (kuřecí nebo krůtí)
  • jikry
  • Quinoa fazole, hnědá rýže nebo proso

doporučujeme vzdát dezert, ale pokud chcete něco sladkého, pak jíst jablko nebo hruška můžete vypít trochu kompot doma vaří s přídavkem jedné z výše uvedených druhů ovoce.

Green večeře

K obědu doporučujeme vařit zelenou polévku, na základě jakéhokoliv rostlinného nebo typ zeleně z následujícího seznamu:

  • Špenát list řepa
  • cuketa zelený pepř
  • Pórek
  • Petržel Celer
  • artyčoku Hrášek

Můžete doplnit hlavní chod s jinou zeleninou. Chcete-li dát pěknou krémovou konzistenci polévka, přidejte do něj hrst ovesných vloček.

Nezapomeňte na důležitost bílkovin pro správné fungování všech orgánů. Abyste tělu poskytli požadované množství bílkovin, jíst vajíčka a ryby. Několik tipů

konečně vyhrazeny žádné diety by měl provést následující obecná pravidla:

  • Daily pít 2 litry čisté vody (mezi jídly).
  • Opatrně žvýkat jídlo.
  • Nejíst přes noc a nemusíte přejídat.
  • Spolejte nejméně třikrát týdně.


Zázračné potraviny, které pomáhají spalovat tuk na břiše

Zázračné potraviny, které pomáhají spalovat tuk na břiše

Hubnutí Navíc k hromadění tuku v oblasti břicha kazit naši postavu, to je také nebezpečné pro zdraví celého těla. Protože tato oblast jsou některé životně důležité vnitřní orgány, defektní jejich provozu může způsobit vysoký krevní tlak, diabetes, steatóza jater a řadu dalších poruch. Mírné zvýšení objemu není kritické, ale jejich postupný růst může vyvolat nemoci, které narušují normální životní styl.

(Ztráta váhy)

Změny životního stylu, které vedou k hubnutí ztráta hmotnosti

Změny životního stylu, které vedou k hubnutí ztráta hmotnosti

Balanced hmotnost závisí na takových užitečných návyků dokonce více než z stravy na hubnutí. Dobré návyky - je také užitečný a vyvážený způsob, který vám pomůže cítit se lépe a snadno oběti. Zde vám přinášíme několik jednoduchých tipů, které lze snadno sledovat, berou jen velmi málo času a jsou drahé hubnutí.

(Ztráta váhy)