Mlč - je víc než jen mluvit


Mlč - je víc než jen mluvit

Užitečné návyky mlčet není jen ticho. Tento zdánlivě pasivní akce jde mnohem dál.

chybějící slova neznamená, že zmizí. Někdy se může zdát, že jste přestal na chatu, když mlčí. Ale ve skutečnosti se hlásí mnohem více, než představit.

6 Viz také cvičení pro klidný spánek

Vy pravděpodobně nebudete hádat, kolik času trávíme mluvit o věcech, které nemají žádný význam.

Obvykle pouze jeden cíl: uniknout z různých strachu a nebezpečí.

Silence cítíte osamělý

bojíš samoty? těžké mlčet, protože se cítíte osamělý. Možná jste byli zvyklí být obklopeni hlukem nebo jinými lidmi.

výuku máte strach, že nebudete mít rodinu, která vás bude podporovat, lidé jako vy nebo přátele, kteří chtějí být blízko.

To je důvod, proč i myšlenka na vyhynutí v tichosti může vést v hrůze. Mluvící

vy rozptýlit se od něj. Budete trávit čas mluví, učinili tento plán nebo chtěli dělat nebo by chtěl. Pak si říct o svých touhách a zklamání.

jste účinek svých slov, ale nikdy těžké přemýšlet prostě mlčet.

Silence Vás zve k zamyšlení a podívat se dovnitř. Nicméně, tato myšlenka je atraktivní a děsivé.

Naučte: Trpělivost a schopnost umlčet: ctnosti moudrých lidí

Budete nejen najít řešení svých problémů, ale také naučit se být sám. Narazíte na chyby, které jsou vyrobeny.

Ukázat své nejlepší

strach ze samoty, že si to myslíš, když to není potřeba, a děláukázat své nejlepší, když jste s ostatními lidmi.

K tomu komunikovat slovy, protože mlčení může vést k ostatním, aby si myslí, že máte nějaké problémy.

Nemusíš masku pro ostatní. Někdy se dokonce začít věřit své vlastní lži.

Pokud nechcete dát si každou chvíli ponořit se do vaší mysli, je jasným znamením, že tam je něco, co se vám nelíbí na sobě.

cítíte šťastní? Kdo jste doopravdy? Tyto otázky, aby vám úsměv, odpověz rychle a stručně.

Ale v poslední době si opravdu užil okamžik?

Slova vám pomohou skrýt vše, co budete muset čelit, ale to může vést k panice. Enjoy the silence

Opakovaně překvapil sám sebe, mluví pro sebe. Možná se to stalo, když jsi byl doma a nikdo nebyl kolem.

Je to postoj, který nelze kontrolovat. Také, to je způsob, jak se vyhnout strašlivé ticho jsi tak nenávidí.

Představte si ale, že jste v tmavé prázdné místnosti a vy nemůžete dostat ven, dokud se nemůže udržet naprosté ticho.

Zpočátku to bude obtížné. Začnete si s ním promluvit, pláč, křik ... Ale nakonec se unaví.

Naučíte se mlčet, když selžou slova, a budete mít jinou možnost, než nyní ticho. V té době zjistíte toto:

  • uvědomíte, že jste se bojí být sám, ale také si uvědomit, že skutečnost, nejste sami. Ty jsi ty!
  • přestat obviňovat ostatní, je to, co se stane s tebou a začnou převzít odpovědnost za své minulé chyby.
  • dozvědět o své dobré i špatné vlastnosti, a realizovat je. Uvidíte
  • , za zbytečné, aby se pokusili dostat každý přijít k vám, a být tím, kým jste. Chápete, že autenticita - je nejlepší.

Silence vám dává důvod mluvit, analyzovat situaci a sami sebe, aby pochopili, jak budete reagovat na to či ono.

Mnoho značky a mluví bez přemýšlení, protože nejsou zvyklí na absenci slov.

Silence vás obohatí. Myslíte si ho nechal ve svém životě? 5

vlastnosti citlivé lidi citliví lidé mohou poslechnout, aniž by přemýšlel o své odpovědi. Oni prostě chtějí porozumět lidem kolem nich. A můžete volat sebe reagují?


Očištění stravy: 5 možností stojí za to vyzkoušet

Očištění stravy: 5 možností stojí za to vyzkoušet

Očištění stravy je nesmírně důležité. Faktem je, že v si vaše chyby se odrážejí v těle, a nakonec jejich negativní dopad jen zvyšuje . Přejídání, nedostatek cvičení, konzumace alkoholu o víkendech, negativní zkušenosti ... Z tohoto důvodu jste nemocní nebo se cítíte špatně. Jak se zbavit, že vy nebo příčiny nemoci bolí, měli snažit sedět na tzv čistek nebo detoxic stravy.

(Užitečné návyky)

4 Dýchací techniky pro řízení stresu

4 Dýchací techniky pro řízení stresu

Věděli jste, že během negativní emocionální zkušenosti se dýchání mění? Proto vám chceme říci více o respiračních technikách k boji proti stresu. Stres a úzkost jsou mechanismem přežití. Jejich úkolem je říci osobě, že musí uniknout faktorům nebo okolnostem, které mozku rozpozná jako hrozbu nebo nebezpečí.

(Užitečné návyky)