Nahradit konvenční cvičení na břicho vynikající alternativní


Nahradit konvenční cvičení na břicho vynikající alternativní

hubnutí mnozí z nás chce mít pevně stiskněte kostek, které ukazují všechny modely na obálkách módních časopisů. Avšak břišní cvičení se někdy roztrhají a stávají se skutečnou zátěží. Lidé často odmítají své sny o dokonalém těle, protože nemohou dlouho trvat na twistu v tisku.

Proč je toto cvičení nenávistné pro mnohé? A existuje způsob, jak se jí vyhnout nebo nahradit zajímavějšími cviky na žaludku?

V tomto článku se budeme odhalit tajemství některých alternativ, které vám pomohou uzdravit zvýhodněný štíhlý žaludek, ne vyčerpávající sami staré nudné cvičení, ze kterého máme všichni tak unavená.

žaludku cvičení, které můžete udělat doma, místo kachannya tiskové

Pokud nepatříte k příznivcům místnosti nebo mají málo volného času, doporučujeme vybrat cvičení, které můžete udělat doma. A nebojte se - nemusíte tisknout tisk. S několika jednoduchými technikami můžete sportovat, zhubnout a získat senované tělo. Musíte však být vytrvalý a dodržovat vyváženou stravu.

Zmeškané tréninky nemohou být ospravedlněny, zvláště když jsou jednoduché. Tým odborníků vyvinul komplex s 6 cvičení na žaludek, který může být proveden za 40 minut. Musíte je dělat třikrát týdně. Oni (pro správné provedení) nahradí každý výlet do haly.

Musíte se ujistit, že máte vše, co potřebujete udělat, tato cvičení a získat maximální užitek z nich:

  • prostorné a dobře větrané místnosti (obývací pokoj může být skvělá volba, i když budete muset přesunout pohovka);
  • trochu volného času ráno (musíte dokončit trénink nejvýše o 9:00);
  • spláchněte klouby 5 minut před startem;
  • vytáhněte svaly po dokončení cvičení dalších 5 minut.

čtení asi 3 cvičení, které pomáhají tón ruce poskytnout

Nyní se podívejme na další cvičení, které vám nejen pomohou zapomenout na nudný kachannya tisku, ale také, aby vaše postava štíhlejší.

Procházky nahoru a dolů

Pokud váš dům nemá schody, můžete použít lavičku jako alternativu. Ale je ještě lepší mít doma speciální simulátor. Nejdůležitější je udržet energické tempo a ne pauza.

Proveďte toto cvičení po dobu 15-20 minut, abyste vypálili asi 200 kalorií. Zvedněte se rychle a jděte pomalu, abyste se vyhnuli zranění, a nezapomeňte vždy držet záda rovnou. Squat

nemusí být fanoušek tohoto cvičení a opravdu vynikající volbou, pokud chcete, aby vaše tiskové úlevu. Abdukce břišní řezy během dřepy je ideální způsob, jak mít tenké stehno. Pro každých 100 dřepů spálíte 300 kalorií. Jen si přemýšlejte: spálit tolik kalorií, čerpání tisku, osoba by měla dělat až 1000 rublů!

Chcete-li provést toto jednoduché cvičení, držte přesně záda. Držte držák metličky nebo mopu a držte jej za zády. Postavte se, rozšiřte nohy na šířku ramen a kolena pokládejte co nejvíce. Je třeba zůstat v této pozici na několik vteřin, a pak znovu velmi pomalu stoupat.

Začněte s 10 dřepami a přiklopte alespoň 50krát každý den tréninku. Jakmile zvládnete tuto techniku, můžete se přiblížit 15krát. Můžete také zvýšit zatíženípomocí pískovny, například.

dělat tyto cviky na břicho v hale jako alternativa k salát

stiskem se mezi těmi, kteří mají rádi zvedat závaží, nebo se zapojily s mnoha lidmi? Chtěli byste jít do posilovny, abyste získali přátele a sledovali tréninkový program stanovený trenérem? Pokud odpověď zní „ano“, snad tyto cviky na břicho budete lépe padnou, ale určitě diskutovat o nich se svým instruktorem dříve, než začnete.

Power hrušce Míče

Toto jednoduché cvičení vám pomůže zapojit více svalů a protáhnout i bez nadměrného ohýbání nebo naklápění zadní straně, což může být velmi nebezpečné a bolestivé.

Vidtyskannya na míč a deskou

výzkum ukázal, že tato aktivita je o 30% účinnější než konvenční dřepy na podlaze. Deska by měla být umístěna na vrcholu míče tak, aby při stlačení sloužila jako podpůrná ruka.

Stepper

Takový simulátor umožňuje provádět jedinečné zatížení, které zahrnují brachiocele. Nebudete muset vytvářet boční obraty, abyste utěsnili vaše tělo. Kromě toho, cvičení na stepper posílit žaludek a udržet záda dolní části zad zdraví. Znovu, nezapomeňte, že když používáte simulátor, musíte vždy držet záda. Cvičení na žaludku mohou mít na těle těžké zatížení, takže je důležité je správně provést

Stisknutí na tělocvičnu

V tomto cvičení musíte použít posilovnu. Je zaměřena na spodní část břišních svalů a svalů.

Ležte na míči tváří dolů, natáhněte ruce a položte dlaně na zem. Pak musíte udělat push-up s mrtvicí. Toto cvičení pomáhá chránit záda,

zvyšuje schopnost rovnováhy a posilování končetin. Heel koleno

Toto cvičení je také známé jako "kolena-hluboké".

Během jeho provádění jsou břišní svaly zcela sníženy . Zpočátku to může být trochu komplikované, ale postupně si uvědomíte, že zvedání nohou je snadnější. Nejdůležitější je udržet trup vždy na zemi.Velmi zajímavý článek o jednoduchý lék na bolest v kolenou

A tady je třešničkou na dortu: cvičení, které nahradí 100 zvlněný tisku!

Samozřejmě, všichni bychom chtěli mít žaludek, který je houpán lidmi, kteří tisku tisku 1000 krát týdně. Ale pochopení toho, že se musíme aktivně angažovat ve sportu, nás nutí zastavit.

Naštěstí profesionální posilovací trenéři musí odpovědět na všechny dotazy týkající se přípravy a vědět, různé způsoby, jak získat maximální výsledky z každého cvičení, v závislosti na konkrétní účel.

Tato technika je známá jako "statické cvičení". Její podstatou je přenést celou tělesnou hmotnost na prsty, lokty a předloktí

. Pokud však držíte trup v odpovídající poloze, měli byste cítit největší zátěž břišních svalů. Proveďte 3 přístupy po dobu 60 sekund třikrát týdně, abyste nahradili téměř 1000 kusek za tisk. Zní to skvěle, že? Zde jsou kroky, které byste měli postupovat:Postavte se do pozice, že pokud se začnete oholet: obličej směřuje dolů a prsty se dotýkají podlahy.

Ohnout lokty a položte předloktí před hlavu. Držte podložku tak, aby vaše ruce nebo pěstmi byly na stejné úrovni.

  • Nasaďte hlavu na úroveň přibližně 30 cm od země a sklopte ji dolů.
  • Jestliže jste užil správnou polohu, jediný orgán, který se bude zabývat se sexem, to je - špičky nohou, lokty, předloktí a rukou nebo pěstí.
  • Držte v této poloze po dobu 1 minuty

. Pak trochu odpočiňte a opakujte cvičení ještě dvakrát. Main image zdvořilost © wikiHow.comsirup s šalvějí, který bude plochý břicho

šalvěj pomůže nejen snížit žaludek, mělo by být použito ke zlepšení trávení, prevenci zánětu sirup s šalvějí pomáhá uvolnit se.


Vyčistit játra a zhubnout

Vyčistit játra a zhubnout

Zdravé a čisté játra bez toxinů je důležitá podmínka pro efektivní a postupné hubnutí. Někdy jíte špatně a dříve nebo později ovlivňuje zdraví. V tomto článku se budeme zabývat některými jednoduchými základními metodami čištění jater, jak se správně postarat o toto důležité tělo, stejně jako vztah mezi zdravím jater a ztrátou hmotnosti.

(Ztráta váhy)

Nejlepší produkty uhasit hlad

Nejlepší produkty uhasit hlad

Hubnutí Všichni z nás jsou dobře známé potraviny, které dává pocit sytosti, ale není příliš užitečná. Ale když útočíte hlad, lepší jíst potraviny, které nasycení těla, ale ne jeho perenavantazhuyuchy velké množství tuku nebo cukru. Zní to jako něco neskutečného? Řekneme vám, které nádobí dávají pocit sytosti a nevyžadují přísnou dietu.

(Ztráta váhy)