4 Tipy, jak předcházet onemocnění ledvin


4 Tipy, jak předcházet onemocnění ledvin

onemocnění ledvin Užitečné návyky - závažný zdravotní problém, který může postihnout kohokoliv. Ledviny jsou zodpovědné za odstranění toxinů, které vstupují do těla spolu s jídlem. Proto může dobrá výživa zabránit takové chorobě.

Co mám dělat, abych zabránil onemocnění ledvin? Často máte detoxikaci ledvin? Máte vyváženou stravu nebo jíte, co vaše duše touží?

problémy s ledvinami považována za velmi obtížně, protože se obvykle neobjevují v počátečních fázích, ase cítil, i když už je vážná a obtížně léčitelné situaci. Bolest se obvykle objevuje jen tehdy, jsou-li kameny.

Co je onemocnění ledvin?

onemocnění ledvin (také známý jako nefropatie) - komplikace, které je charakterizováno tím, snížené schopnosti ledvin správně fungovat.

Problém postupuje postupně, dokud jedna nebo oba ledviny nedokážou zvládnout svůj úkol. Naštěstí po zjištění onemocnění může být funkce ledvin zcela nebo částečně obnovena léčbou.

Lékař předepisuje průběh terapie, který musí být pečlivě sledován. Kromě toho se můžete pokusit a takové pomůcky.

1. Monitor svůj jídelníček

Každý z nás slyšel, jak důležité je dodržovat rozmanitosti v potravě. To je nezbytné nejen pro zvýšení variability zdravé a chutné jídlo, ale také proto, že tělo dostane tak potřebuje různé živiny, které pomáhají zabránit rozvoji onemocnění ledvin.

Takže zvažte, jaké produkty by měly být přidány do potravin:

Borůvky Borůvky - skvělý nástroj pro prevenci onemocnění ledvin nebo léčby, pokud je již patrné. Kromě čerstvé a rafinované chuti, plody obsahují mnoho antioxidantů.

Ačkoli borůvek není levná, ale člověk potřebuje pouze 25 bobule získat 800-1000 mg fosforu. Také tento přípravek neobsahuje draslík, který by se měl vyhnout těm, kteří jsou náchylní k onemocnění ledvin.

Literatura: Tipy, aby se zabránilo zadržování tekutin celer

Byl jednou jeden rozšířený názor, že lidé s onemocněním ledvin nemohou jíst celer všechno. Následně bylo jasné, že to kontrastuje s mnoha výhodami.

Živiny celeru pomáhají regulovat hladinu hormonů stresu a zlepšují fungování imunitního systému. A tyto aspekty prostě obvykle trpí onemocněním ledvin.

Kromě toho, pokud vaše rostlina má tuto rostlinu, přispěje ke ztrátě nadměrné hmotnosti. Jeden kmen celeru obsahuje pouze 10 kalorií, což je méně, než tělo tráví po jeho trávení.

Lilek

Lidé trpící onemocněním ledvin by měli obvykle dodržovat velmi přísnou dietu. A lilek je jen jeden z těch produktů, které jsou vždy doporučovány pro použití.

Tato zelenina je bohatá na vlákninu, která přispívá k lepší práci s trávením.

A lilek dodává živiny nezbytné pro tělo: vitamíny B a C a kyselina listová.

Nepoužívejte špatně bílkoviny

Samozřejmě, že bílkoviny potřebují tělo, ale měly by být 10-35% z denní dávky, aby se zabránilo rozvoji onemocnění ledvin. Je také lepší, aby pocházejí z vegetariánských potravin, a nikoliv z masa nebo produktů živočišného původu.

2. Omezte příjem soli

Jsme tak zvyklí jíst hodně soli, které si ani nemůžeme všimnout. Najdete ho ve většině polotovarů a hotových pokrmů. Pokud nesledujeme spotřebu soli, může to vést k onemocnění ledvin.

Můžete začít tím, že omezíte jeho množství během vaření. Například, pokud připravujete salát s náplní, pak nemůžete vůbec dát soli, i když je podle receptury povinnou složkou.

Většina šalátových dresingů již obsahuje hodně soli a jiné konzervační látky.

Při přípravě pokrmů můžete na moři vyměnit obvyklou sůl. Jiné dostupné náhražky by neměly být používány. Obvykle se vyrábějí z chemických látek, které mohou také ovlivnit ledviny.

Kuchyňská sůl vede ke zvýšenému tlaku, což zase vede ke komplikacím od diabetiků a vyvolává další nemoci.

Doporučuje se také číst: Řepa pomáhá snižovat krevní tlak

3. Sledujte hladinu cukru a krevní tlak

Věděli jste, že lidé s vysokým krevním tlakem a cukrovkou mají tendenci být náchylnější k onemocnění ledvin? Obě poruchy mají negativní vliv na funkci ledvin.

Když tlak stoupá nad normu, pak je obtížné, aby ledviny odfiltrovaly krev z toxinů a odstranily je z moči. Pokud nemáte kontrolu nad touto poruchou, mohou mít ledviny nevyhnutelné poškození.

Pro cukrovku může vysoká hladina cukru vést ke ztrátě bílkovin močí. Pokud trpíte touto nemocí, musíte pečlivě sledovat hladinu cukru.

Navíc, alespoň dvakrát ročně je nutné podrobit vyšetření, aby zajistily, že ledviny fungují správně.

4. Pravidelné cvičení

Nedostatek cvičení - to je jeden z největších nepřátel ledvin. Když už dlouho sedíme nebo neděláme nic, naše ledviny zpomalují a je obtížné, aby vykonávali své obvyklé funkce.

Zabránit onemocnění ledvin pomůže každodenní dobití. Také doporučujeme alespoň třikrát týdně, abychom získali půl hodiny tréninku.

Nemoci ledvin mohou mít velmi špatný účinek na tělo a život obecně. Takže je důležité udělat vše, co je v našich silách, aby se tomu zabránilo. A pokud už máte tyto problémy, můžete alespoň zabránit zhoršení. Chcete-li to provést, proveďte pouze malé změny v rozvrhu dne a v životním stylu.


Užitečné 5-minute zvyky

Užitečné 5-minute zvyky

Užitečné návyky Když mluvíme o návyky zdravého životního stylu přijde na mysl intenzivní aktivitu, jako jsou: jogging, snížení příjmu potravy nebo brzy stoupá. Zdravý životní styl v žádném případě neznamená, co musíte trpět, házet své oblíbené věci nebo provádět radikální změny. Je to vědět, co potřebujeme k lepšímu.

(Užitečné návyky)

Návyky, které mohou poškozovat ledviny

Návyky, které mohou poškozovat ledviny

Užitečné návyky ledviny - životně důležitých orgánů v našem těle. Je podivný a komplexní mechanismus čištění. Musíte se o ně starat a udržet je zdravá, takže je důležité vědět, co jim může poškodit. Zjistěte návyky, které poškozují ledviny v tomto článku! 1. Pite trochu vody Samozřejmě o tom víte. Ale zeptejte se sami sebe otázku: Kolik sklenic vody obvykle pijete denně?

(Užitečné návyky)