Japonská 4-minutové cvičení pro železo stiskněte


Japonská 4-minutové cvičení pro železo stiskněte

užitečné návyky Všichni potřebují rychlé a snadné cvičení pro železo tisku a ideální postavu. Chcete-li získat rovný žaludek a ideální tisk, musíte jíst správně a především být konzistentní.

Nemusíte chodit do posilovny nebo používat sofistikované výcvikové vybavení. Ve skutečnosti, jak divné, jak to může znít, stačí jen 4 minuty a volný trénink.

Zní to příliš dobře, než aby to byla pravda? Myslíte si, že je to jen nový fitness guru, který chcete slavit pomocí nových technologií? Není to tak.

Chtěli bychom dnes s vámi mluvit o technice vyvinuté japonským badatelem, známým jako Tabata protokol.

Jsme přesvědčeni, že to bude pro vás zajímavé a užitečné.

Tabata protokol: krátký, ale intenzivní tělocvik

Izumi Tabata - japonský vědec a prominentní postava ve sportovní medicíně.

Jeho výzkum v roce 1990 zjistil, že jeden z nejlepších způsobů, jak zhubnout a získat svalovou sílu - kombinovat aerobní a anaerobní cvičení.

  • Vyvinul velmi specifický výcvik, nazvaný protokol Tabata. Jsou úspěšně použity v sportovních halách. Používají je i olympijští sportovci, kteří dosáhli dobrých výsledků.
  • Nicméně tato technika byla téměř úplně zapomenuta už několik let až donedávna. společnost Universal Pictures požádala ho, aby natočil řadu filmů na DVD, aby se tato metoda stala známou široké veřejnosti.

Takže protokol Tabata je založen na těchto základních myšlenek: Za prvé

  • prosazovat urychlené srdeční tep, který kombinuje aerobní a anaerobní cvičení.
  • metabolismus anaerobní cvičení dělá svaly potřebují více energie, než může poskytnout dýchání, znamená, že budete spalovat více tuku.
  • Cílem je udělat cvičení s vysokou intenzitou pro krátké časové období. To také znamená, že je třeba dbát na zranění.

Pokud nejste zvyklí na intenzivní cvičení, je lepší jít do posilovny a konzultovat s trenérem.Nicméně, s protokolem Tabaty, nemusíte chodit do posilovny pro lis na železo. Můžete dělat domácí úkoly tempem, které vyhovuje vašim fyzickým schopnostem.

Jak dostat železný lis s touto japonskou technikou

Všichni dobří sportovci vědí, že krátké výbuchy cvičení s vysokou intenzitou zlepšují výkon kardiovaskulárního systému. Pokud jste v souladu s tréninkem, uvidíte pozitivní výsledky za dva měsíce.

Nicméně, mějte na paměti: musíte být konzistentní a

nepřekračujte svou fyzickou kapacitu. Pokud jste velmi unaveni nebo máte v hlavě závratě, dejte si přestávku. Ale ve skutečnosti stačí jen věnovat 4 minuty těmto jednoduchým cvičením. Je to super jednoduché.

Ukážeme vám, jak to udělat.

1. Začněte s zahřátím

Nikdy nezačněte trénink s vysokou intenzitou bez předehřívání. Skok nahoru a dolů na několik vteřin nebo dělat jednoduché úseky nohou a pasu.

Tímto způsobem se budete moci vyhnout úrazům, jako je napnutí nebo přetížení nohou.

2. Utáhněte žaludek

Jak už brzy zjistíte, tato cvičení vyžadují spoustu úsilí.

Po zahřátí ležet na podlaze na zádech a roztrhat nohy ze země.

  • Položte ruce za hlavu a zvedněte tělo.
  • Zkuste tuto pozici držet 20 sekund.
  • 3. Malé skoky

Buďte zvlášť opatrní při výkonu tohoto cvičení. Toto cvičení není vhodné pro osoby se zadními problémy.

Stojte, klečte spolu.

  • Nyní se posaďte a skočte.
  • položte dolů s nohama ohnutými od sebe.
  • Z této polohy se vraťte na místo a klečte spolu.
  • Opakujte po dobu 20 sekund.
  • 4. Stisknutí se zvýrazněním


Nyní je čas na klasické cvičení - kliknutí! K posílení stiskněte ještě Tabata protokol umožňuje, aby tak učinily:

podporuje tělo s rukama, pokrčte kolena k hrudníku a držet tuto pozici po dobu 10 sekund.

  • Opakujte s další nohou.
  • 5. Abdominální odpor

Toto poslední cvičení je snadné.

Lež na zádech a vytáhněte ruce ven.

  • Nyní napněte vaše svaly a utáhněte kolena do hrudníku.
  • Zopakujte co nejdříve po dobu 20 sekund.
  • Tyto cvičení jsou jednoduché, ale vyžadují rychlost a vytrvalost.


V ideálním případě je nutné provést řadu těchto cvičení po čtyři minuty v dobrém tempu bez zastávek.

Zapněte hudbu a proveďte to každý den, s ohledem na schopnosti vašeho těla. O několik týdnů později budou břišní svaly a lisy silnější a pružnější.Jste připraveni vyzkoušet?


5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

Demence bude mít vliv na více a více lidí v příštích desetiletích. Nezvelicujeme. Mluvíme o skutečnosti, která musí být známa. To je důvod, proč. Délka života stále roste. To znamená, že budeme muset zrostalnu starší populaci, protože riziko neurodegenerativních chorob, jako je Alzheimerova choroba nebo jinými formami demence, je prakticky nevyhnutelné.

(Užitečné návyky)

Kegel cvičení přispěje ke zlepšení sexuální život a zabránit močové inkontinence

Kegel cvičení přispěje ke zlepšení sexuální život a zabránit močové inkontinence

Užitečné návyky svalstvo lidského těla potřebuje cvičení a školení, a svaly pánevního dna nejsou výjimkou. Tato část subjektu odpovědného za udržení dělohy, močového měchýře, konečníku a tenkého střeva a obecně hraje důležitou roli pro zdraví žen v reprodukčním a sexuálním životě. Problém je v tom, že v průběhu času se stává slabší v důsledku změn souvisejících se stárnutím obyvatelstva, přibývání na váze, těhotenství, porod a nadměrné cvičení.

(Užitečné návyky)