Japonská technologie odstranění stresu


Japonská technologie odstranění stresu

Závazek, tlak, zkušenosti, problémy ... Všechny stresující situace v životě mohou negativně ovlivnit tělo. Než se stresující stav projeví, máte pocit únavy, letargie nebo podrážděnosti.

Stres je tak běžný, že se zdá být pravidlem, nikoli výjimkou z lidského života.

Ale existují určité techniky, které pomohou zbavit se stresu během několika minut. V dnešním článku hovoříme o některých z nich.

Japonská antistresová metoda

Když tělo cítí, že je něco špatně nebo existuje nějaká hrozba, reaguje v odpovědi. Zde je návod, jak začíná stres.

V malých dávkáchstresmůže být přínosem pro zdraví, ale jak říkají: "Nic mimo."

Stale stav vede k fyzickému utrpení a emocionální frustraci. Mechanismus spouštění se může lišit, i když typické práce a jiné závazky jsou nejběžnější z nich.

Chcete-li snížit stres a jeho důsledky, můžete využít japonskou metodu, která by měla být prováděna po celý den.

Je založen na orientálním umění, známém jako "Jin Shin Jitsu" (umění být šťastný), a potřebuje jen pět minut svého času denně.

Podle této japonské filozofie jsou všechny body těla vzájemně propojeny. Proto se cvičení provádí pomocí rukou.

Myšlenka je:každý prst je zodpovědný za jeden nebo více tělesných orgánů, stejně jako za určité emoce.

Proto je nutné pracovat pouze s jedním prstem, který pošle energetické zprávy do problémové zóny.

Je to velmi jednoduché:

  • Press po dobu tří minut na špičce prstu nebo prstů, které jsou zodpovědné za těchto orgánů, kam strádání řešení daného problému a cítit se lépe.
  • Začněte pravou rukou a pak opakujte levou.

Například pokud je to prostřední prst, vytlačte ji co nejvíce pěstí druhé ruky (bez bolesti).

Jak zjistit, který prst je zodpovědný za to, proč jsou za nás emoci a orgány našeho těla zodpovědné?

Vysvětlete to podrobně:

Thumb

Orgány spojené s tímto prstem jsou žaludek a slezina. Relevantní emoce jsou úzkost, deprese a úzkost.

Pokud jde o symptomy, palec je zodpovědný zabolesti hlavy,bolest břicha, nervozitu, kožní problémy.

Indexový prst

Ledviny a močový měchýř jsou postiženy.Strach a rozpaky - zde jsou odpovídající emoce.

Pokud máte pocitbolest ve svalech, nebo jiné problémy s zažívacím systémem, jen stisknout prst.

Střední prst

Při použití této techniky na prostřední prst, můžete zlepšit zdraví jater a žlučníku. Příslušné emoce jsou rozzlobené a otravné.

Příznaky těchto poruch jsoubolesti hlavy, menstruační bolest, únava, problémy s viděním.

Nepojmenovaný prst

Tento prst je spojen s plíce a tlustého střeva.

Pokud máte pocit, smutný, pesimistický, mají onemocnění dýchacích cest, například astmatu nebo zažívací potíže, je nutné pracovat s tímto prstem.

Micinet

Tento prst je spojován ssrdce a tenkého střeva.

Klikněte na tento prst, pokud máte kostní problémy nebo cítit unavený a špatnou náladu.

Další japonské techniky trvale rozloučit zdůraznit

Více než polovina populace trpí stresem, který může mít vliv na snížení produktivity, jakož i osobní vztahy.

Kromě toho,být ve stresujícím stavu je špatně ovlivněn zdravím a může vést k vážným onemocněním, řekněmeinfarkt.

Kromě praxe techniky prstů doporučujeme také snížit stres využitím dalších orientálních technik.

koupele Forest Sinrin-Yoku- je původní název metody, která je procházku v přírodním prostředí za účasti všech pět smyslů.

To znamená, že bychom se neměli dotýkat stromy a rostliny dýchat čerstvý vzduch a vůni květin, poslouchat zpěv ptáků a zvuk větru kolyhaye listy, sledovat krajinu kolem a dokonce i chuti jedlé plody.

Chcete-li dosáhnout pozitivního efektu, musíte cvičit tuto metodu několikrát týdně a pokusit se udržet chůzi po dobu nejméně jedné hodiny.

Pokud žijete ve městě, je těžší tuto metodu praktikovat, ale tam jsou vždy parky, které lze navštívit ve městě. Cestujte a relaxujte o víkendech.

Mysl kontakt s přírodou je velmi prospěšné pro zdraví.

Neberte si s sebou žádné elektronické přístroje(žádné sociální sítě, žádná kontrola dopisů a zpráv), nemyslete na práci nebo špatné zprávy.

Tyto procházkysníží hladinu kortizolu a úzkost, reguluje krevní tlak, zlepšení imunitního systému.

Reiki

Tato terapie slouží ke stimulaci určitých tělesných bodů a vytvoření pozitivního energetického kanálu.

Pomůže dosáhnout harmonie uvnitř i zvenku tím, že snížístres, úzkost a nervozitu.

Tato duchovní praxe pochází z buddhismu a je založena na vitality známém jako ki.

Chcete-li využít tuto techniku, je třeba konzultovat poradce nebo odborníka na hrabání.

Jedna sezení trvá 45 minut, během které budete ležet na koberci a poslouchat klidnou hudbu, vdechovat vůně esenciálních olejů nebo kadidla.

Expert položí ruce na čakry, aby otevřel tok energie. Relaxace a pocit klidu dělá mnoho lidí pocit, jako by plavali.

Doporučujeme reiki relacejednou týdně nebo tak často, jak je třeba, aby se zabránilo stresu.

Samozřejmě, existuje mnoho dalších způsobů, jak se zbavit stresu. Jóga, meditace, dokonce i aikido (bojové umění, které usnadňuje duševní úlevu, odmítá násilí) může pomoci.

Zkuste a vaše tělo a mysl vám poděkují!


Ranní únavy: příčiny a způsoby, jak bojovat

Ranní únavy: příčiny a způsoby, jak bojovat

Má se stalo s vámi vůbec něco takového: Wake vshy být ráno jste na slyšel být velmi zkresleny Leno , of špatná nálada a neměl touhu dělat něco . Ve skutečnosti, dobrý odpočinek v noci - to nezbytně nutné, ale únava ráno, ve skutečnosti způsobena něčím jiným. Chcete se o tom dozvědět více? Pokud spíte dostatečně a probudíte s únavou - je to abnormální.

(Zajímavosti)

Být silný nebo objeví - někdy volba je pro nás zajímavých faktů

Být silný nebo objeví - někdy volba je pro nás zajímavých faktů

Jsou chvíle v životě, když všechno není tak dobrý, jak budete chtít. Zdá se, že všechno je proti vám a nemůžete s tím dělat nic. Ale pro sebe zjistíte, co možná a víte: někdy je to jediná možnost být silný. Život někdy vytváří potíže, takže se učíme, že se nikdy nevzdáme. Pak, jak se cítíte bezmocná a divíte se, proč se vám to stalo, může pochopit, že to může být horší .

(Zajímavosti)