Japonská strava: strava východ užitečné pro hubnutí hubnutí


Japonská strava: strava východ užitečné pro hubnutí hubnutí

Už jste někdy slyšeli ojaponské stravy na hubnutí? Mnoho studií prokázalo přínosy tohoto typu jídla. čerstvé potraviny, malé porce, zeleninové nápoje, rýži, ryby ... můžete se naučit tyto jednoduché potěšení, které vám pomohou shodit pár kilogramů. Chcete se dozvědět něco o japonské stravě?

  1. japonské stravě tajemství stoletých téměř žádný obezitou

    Ve skutečnosti, statistiky ukazují, že lidé v Japonsku žijí déle. Tajemství není jen dieta, která je nezbytná v důsledku takových lahůdek jako sushi nebo teriyaki, ale i životního stylu. I přes tvrdou práci, vědí, jak využít příležitost k odpočinku, užívat přírody, praxe relaxaci a mají málo užitečné návyky každý den.
    v této zemi není tak běžné vidět lidi, kteří trpí obezitou. Pouze 3% žen trpí obezitou. Jak se to podaří? Možná je to způsobeno syrovým lososem? Nebo sezamová semínka, které jsou prý dávat hodně úsilí a energie? Ve skutečnosti, že Japonci mají velmi jednoduché návyky, které bude vysvětleno níže.

  2. Co je to japonská strava?

  • První krok je jednoduchý: Japonské vždy jíst čerstvé potraviny v malých porcích. Co to znamená? Jídlo se vyznačuje kvalitou, nikoli kvantitu. Jinými slovy, neexistuje žádná průmyslová potraviny nebo potraviny, které se vaří v mikrovlnné troubě, rafinované mouky, tučná jídla ... jen čerstvé a přírodní produkty.
  • Dalším aspektem mít na paměti: měli jíst pomalu a s radostí. Užijte každém jídle pomalu vytažení potěšení tak dlouho, jak je to možné. Vynakládají velké úsilí a představují a vizualizují produkty. Jsou nejen žaludy, ale i oči. Je to důležité. Důležitá skutečnost:
  • Japonci ne konzumují mléčné výrobky. Nejsou přívrženci ani chleba ani masa. Ryby, zelenina a ryby mají více. Čerstvé ovoce jsou také důležité a vždy jíst malé porce. Pro Japonce je nejdůležitějším jídlo snídaně.
  • Začnou den s několika různých jídel, které mohou zahrnovat zeleniny, rýže, polévky, vejce a nejdůležitější nápoj - zelený čaj. Hlavními produkty v japonské stravy pro hubnutí

  • Rýže: jedná se o hlavní jídlo. Ale to by mělo být vždy celozrnné.
  • Noodles: Japonské pokrmy, které jsou skvělé pro Oriental dieta - Udon, Somen, Ramen, soba a další. Mají různé velikosti a jsou vyrobeny z různých druhů pšenice jsou velmi užitečné a obsahují téměř žádné sacharidy. Většina z nich také ideální pro lidi s celiakií. To je velmi užitečný produkt stojí za vyzkoušení.
  • ovoce: jablko odrůdy, zejména Fuji tomel a mandarinka. Delicious, že jo?
  • ryby: makrela nebo losos.sója, proso, nebo sójový sýr.
  • jsou bohaté na vápník, a protein je prospěšné a užitečné alternativy mléčných výrobků. Jsou bohaté na antioxidanty, snižuje špatný cholesterol a prevenci diabetu. Jsou to neuvěřitelné. Zelený čaj :
  • vždy hraje důležitou roli.
  • zeleniny: lilek, fazole mungo, červené fazole, houby, zelí, zázvor, dýně, brambory, bambusové výhonky, ředkvičky a mořských řas. Příkladyvýchodní stravu pro hubnutí

Níže uvádíme příklad stravy, které můžete držet se po celý den.

japonské jídlo poskytuje mnoho funkcí, je snadné na přípravu, a to je velmi chutné. Uvědomte si, že je důležité, aby všechny produkty byly čerstvé, že jste hráli s barvami na svých deskách, jíst pomalu a užívat každou složku. Následující strava dokonale přilnou alespoň deset dní v měsíci. To je způsob, jak jíst a zhubnout užitečných produktů. Hořet! Snídaně

  • Mandarin cup miso polévka
  • : Nebojte se, najdete ingredience, včetně miso ve specializovaných prodejnách. Tento typický jíst polévku v dopoledních hodinách, protože poskytuje energii a nízký obsah kalorií. To se vaří s bujónu na bázi tuňák, tofu, mořské řasy, miso (aromatické pasta ze sojových bobů) a cibule.šálek zeleného čaje
  • Oběd

Mísa sushi (syrové ryby s rýží) s sojová omáčka

  • poháru nudle s houbami
  • Apple
  • šálek zeleného čaje
  • Dinner

Sashimi

  • (talíř s různými druhy ryb) se sojovou omáčkou a wasabi (pozor s wasabi, na první pohled to vypadá jako avokádo, ale je to velmi pikantní). Mísa celé rýže
  • oranžový šálek zeleného čaje
  • Nezapomeňte praktikovat zvyky Japonce, oni obvykle často meditovat, chodit pěšky nebo jezdit na kole ocenit každý okamžik a užít si jednoduché věci.


7 Tipů na spalování tuku a zvýšení svalové hmoty

7 Tipů na spalování tuku a zvýšení svalové hmoty

Dnes chceme být nejen tenký. Každý sní o krásném, silném a zdravém těle . Chcete-li mít to, musíte věnovat pozornost spalování tuku, stejně jako svalové hmoty. V našem článku si přečtete nejlepší tipy k dosažení tohoto cíle. Navíc se naučíte jak zlepšit svou formu s minimálními ztrátami a bez hladovění.

(Ztráta váhy)

Jablečný ocet pro zdravou úbytek hmotnosti

Jablečný ocet pro zdravou úbytek hmotnosti

Jablečný ocet - to není jen ochucení. To je přírodní produkt s mnoha léčebnými vlastnostmi pro naše tělo. Mezi nimi je schopnost pomáhat zhubnout, tak zkuste ocot na zdravou ztrátu váhy. Z tohoto článku zjistíte, proč jablečný ocet je vynikajícím doplňkem pro hubnutí a jak ho konzumovat, abyste maximalizovali jeho výhody.

(Ztráta váhy)