Jsem příliš citlivý / citlivý


Jsem příliš citlivý / citlivý

Pokud se vám to nelíbí, je čas uvolnit emoce volněji, neudržovat vše v sobě. Samozřejmě, pokud nemůžete být vždy otevřená, doporučujeme, abyste se vyhnuli komunikaci s negativně smýšlejícími lidmi a zachovali si jen pozitivní postoj.

Kdo jsou emocionální houby? Jsou to lidé, kteří jsou zranitelnější než jiní. Obvykle jsou velmi citliví, a proto mají tendenci dramatizovat události. Ano, jsou schopni sympatizovat a vcítit se, ale je současně mimořádně zranitelná.Jsou-li emocionální rty pocit součtů, pak jsou upřímní, pokud jsou šťastní, pak jejich štěstí je neomezené. Pokud jde o pocity, nemohou být racionální, a proto vždy berou všechno do srdce.

Hlavním důvodem tohoto chování je skutečnost, že zranitelné osoby jsou příliš znepokojeny emocemi lidí.

I - emocionální houba, a já jsem příliš citlivý / citlivá Pokud patříte do kohorty emocionálních houby, zřejmě rád a respekt k

schopností naslouchat, empatie a dát dobrou radu.

Je však nepravděpodobné, že cizinci vědí, kolik skutečně trpíte kvůli neustálému zhodnocování emocí a zkušeností někoho jiného.

Zde je situace v reálném životě, když se mluví s přítelem, který byl v potížích nebo prožívá těžké životní drama (například smrt milovaného člověka), budete cítit všechny jeho / její bolest ujít své zkušenosti po sobě a trpí s ním.

Není to ale strašná věc, pokud nejste obklopeni negativními nebo agresivními lidmi. Nezapomeňte, že ve vaší nadměrné citlivosti neexistuje žádná vina, ale ve všem by mělo být opatření, protože tím, že uvedete pocity ostatních nad vaší vlastní, můžete se ublížit. Charakteristika

emocionální houbou Pokud tento článek poznáte sami, je na čase si uvědomit, že jste - emocionální houba,

je někdo, kdo se stará o vše, co se děje kolem

. Zde jsou některé známky nadměrné citlivosti: Cítíte se jinak než obvykle: vše, co se děje kolem vás, zažíváte mnohem citověji.

  • Berete vše, co je příliš blízko k vašemu srdci: Nezáleží na tom, jestli máte specifický vztah k vám nebo ne, prožíváte to, jako by to byl viník.
  • Váš život je plný stresu, pocitů a nevyřešených otázek: Samozřejmě, že se záměrně neobklopíte záporně, ale kvůli vaší nadměrné citlivosti absorbujete emoce všech vašich milovaných a cizinců.
  • Jste náchylný k sebepoznávání: protože jste smyslná osoba, neustále se snažíte analyzovat nejen činnosti lidí kolem sebe, ale vaše vlastní jednání a pocity pro sebevylepšení.
  • Můžete být sympatizovat s:v každé situaci se můžete vždy dostat do pozice partnera a pochopit jeho zkušenosti.
  • Ste kriticky vědomi kritiky: I když se snažíte ujít urážlivé poznámky uší, stále vás vedou k slzám.
  • Pokud si myslíte, že to není "vaše", uvolněte to! Pokud poznáte také emocionální houbu za těmito vlastnostmi, znamená to, že jste velmi zranitelná a citlivá osoba

. To znamená, že nejčastěji v situacích, kdy jiní lidé nevěnují zvláštní pozornost nějakému maličkému, máte tendenci dramatizovat události.

Představte si, že jedete autobusem nebo sedíte ve frontě pro doktora a najednou sedí další osoba. Pokud se cítí špatně, pak se nedobrovolně cítíte zhoršení blahobytu. A jsou podobné situace, bez ohledu na to, zda jste s touto osobou obeznámeni nebo ne.Taková reakce v průběhu času se může stát vážným problémem, pokud nejste schopni jen nechat ostatní zkušenosti a přijmout své vlastní životy.

Doporučujeme vám být opatrní s pocity cizinců, protože

zcela vzdát ostatním lidem a sdílet jejich utrpení, zapomenete na své vlastní úzkosti a potřeby.

Začněte se starat o své zdraví Pokud jste více a více znepokojeni "Jsem příliš citlivý / citlivý", měli byste přehodnotit svůj postoj k životu a

učit se ovládat své pocity

. Není samozřejmě nic špatného ve schopnosti vnímat a cítit celou řadu různých emocí, ale nudit někoho jiného a bolet cizích lidí nestojí za to. Nezapomeňte, že "citlivé" a "zranitelné"jsou zcela odlišné věci, proto doporučujeme, abyste si vzali ruce a učil se, jak ovládat své emoce.

Buďte opatrní, pokud máte pocit, že jste přeplněni emocemi a začnete ztrácet kontrolu nad sebou. Je třeba naučit se chránit před nadměrným dopadem prostředí na váš život a včas uvolnit situaci.

Není nutné převzít odpovědnost za pocity, smutek, smutek a bolest někdy.Pokud neustále hromadíte cizí emoce,

postupně vás zahlakají a vyprchá jeden okamžik.

Naučte se oddálit se od někoho negativního, místo toho se obklopte s lidmi s pozitivními myšlenkami na život . Tímto způsobem budete mít jen dobré myšlenky a pocity.

Když jste zahlceni negativními emocemi, neměli byste je držet uvnitř . Z času na čas je nutné uvolnit páry.Někdy se prostě musíte zbavit situace

, abyste získali skutečné potěšení ze života.


6 Situací, kdy není nutné mít sex

6 Situací, kdy není nutné mít sex

Kromě toho, že sex snižuje stres, pomáhá spalovat kalorie, také vás přiblíží k partnerovi a poskytuje vám více zábavy. Je vědecky dokázáno, že sex velmi usnadňuje obnovu duševního a fyzického zdraví. Ale existují období, kdy byste neměli mít důvěrné vztahy a bez ohledu na to, jak moc to chcete, musíte se naučit řídit své touhy a naučit se říkat ne.

(Sex a vztahy)

Jak obnovit vztahy po zradě?

Jak obnovit vztahy po zradě?

Ano, můžete vrátit důvěru partnerovi po nevěře. Ale častěji, nevěra vede k rozvodu a může úplně zničit vztahy. Trápení - to není něco, co je třeba řešit s lehkostí. Tento čin, který ničí důvěru zrady, snižuje jeho sebeúcta a ubližuje emocím. Zdravé vztahy by měly začít se silným emocionálním spojením.

(Sex a vztahy)