Jak hýždě napnutá a tónovaný


Jak hýždě napnutá a tónovaný

zdraví V tělocvičně nebo doma mezi nejčastější cvičení zahrnuty v tréninku nebo cvičení žen cvičení je posílit hýždě a zlepšit jejich vzhled.

V tomto článku najdete cvičení a tipy pro výrobu hýždí tahu, elastické, nafouknuté a zaoblené a samozřejmě bez celulitidy. Masáž

hýžďové svaly Pokud jste spokojeni s velikostí hýždí, ale chtěli, aby jim kulatost a čerpadlo - start s masáží. Možná vás překvapí, ale stres a negativní emoce, ze kterého kmene ramena, rovněž ovlivnit hýždě. Dobrá masáž uvolní stres a bude skvělý start pro cvičení nebo cvičení.

Pokud děláte masáž doma, zkuste masírovat centrální část hýždí, dokud necítíte tlak v pánevní oblasti. V případě, že masáž způsobuje nepohodlí nebo bolest, pokuste se masírovat snadněji a pokaždé zvyšovat množství pohybu. Bolest v této oblasti hovoří o svalových uzlech nebo o stresu, na němž pracovat.

Proveďte tuto masáž na obou zadcích po dobu 5 minut před každým tréninkem.

Cvičení pro pružné a úhledné hýždí

mít krásné hýždě, doporučujeme každodenní cvičení, které obsadí 5 minut na každé cvičení níže. Squat

: Udržujte své šířce chodidla ramen, pokrčte kolena, jako by sedět na židli. Nezapomeňte zadržet záda rovně a neroztrhněte nohy z podlahy. Když dřepáte, kolena by měla být zředěná a vaše paže se před vámi rozšiřovaly. Od osmanské osoby se pomalu vraťte do výchozí polohy tím, že spustíte ramena.

Cvičení "rozštěp": Staňte se kůrou na rohoži nebo podložce, aby nedošlo k poškození kolen. Držujeme záda rovnoměrně a vodorovně k podlaze a napínáme břišní svaly. Pokud jste v takové situaci nepříjemní, snažte se držet lokty na podlaze. Potom zvedněte rovnou nohu a spusťte ji, aniž byste se dotýkali podlahy. To je přesně to, co děláme s druhou nohou.

Můstek: Lehněte si na zádech, položte nohy tak, aby vaše nohy byly na šířce ramen a neodtrhají od podlahy. Vytáhněte ruce po těle. Pomalu odtrhněte trup z podlahy a napněte břišní a hýžďové svaly. Zvedněte kufr, dokud necítíte napětí, pak pomalu spusťte trup na podlahu a trochu se uvolněte. Snížené hýžďové svaly

: Když jste stál ve frontě nebo ve výtahu, nebo na jiném místě, snaží se uvolnit a protáhnout své hýždě - skvělý způsob, jak je dotáhnout. Utáhněte hýždí a podržte po dobu 5 sekund, pak se uvolněte. A tak opakujte 5 minut.

Způsob pružné hýždě

Existuje jednoduchý způsob, jak pro pružné hýždě, což pomáhá zlepšit pleť hýždě, zbavit se celulitidy a aby zaoblené hýždě, navíc, to vše lze provést doma.

Musíte si koupit kulatý sklenice s gumovým potahem (medicína JAR), které lze nalézt v každém obchodě s produkty čínské medicíny a farmacie. Budete také potřebovat masážní olej. Doporučujeme mandlový, olivový nebo sezamový olej nebo hydratační krém s vysokým obsahem oleje.

naneste hydratační olej nebo krém na jedné z hýždí a bank krouživými pohyby masírujte hýždě, a můžete cítit mírné sací kůži. Postup by měl trvat nejméně pět minut. Pak jej zopakujte na ostatních hýždích. Peeling a hydratační

Při práci na ideálního tvaru hýždí nezapomeňte na kůži. Aby kůže měla zdravý a lesklý vzhled, musíte se o ni dobře postarat. Chcete-li dosáhnout tohoto okouzlujícího účinku, oloupejte hýždě každých 10 dní. Vezměte si koupel s mořskou solí a masírujte hýždě na minutu. Pak opláchněte je studenou vodou, to pomůže posílit hýždě.

Hydratujte pokožku lotionem, který je vyroben z přírodních nebo organických složek. Máte-li možnost koupit hydratační prostředek vyrobený z kokosového oleje, bude to skvělý doplněk k péči o hýždě.


Impact chia a citrónovou šťávou na tělesné zdraví

Impact chia a citrónovou šťávou na tělesné zdraví

Kombinující Chia semena a citronovou šťávou, dostanete efektivní přírodní lék , který již získal velkou popularitu ve světě kvůli vysokému obsahu živin a silné léčivé vlastnosti. Pít na základě těchto dvou produktů dokonale osvěží v teple, a také má diuretické a purifikační vlastnosti. Chia a citrónová šťáva nejen odstraní toxiny z těla, ale vám pomůže zbavit se dalších kilogramů.

(Krása)

Kritika: Šťastní lidé nemají drby o další

Kritika: Šťastní lidé nemají drby o další

Health „Muž, který se věnuje zlepšení sami, není čas kritizovat ostatní,“ (Maria Teresa z Kalkaty). V životě nic únavné než poslouchat někoho neustále kritizuje ostatní. To nejen omezuje život studny negativního chování, ale i cítíte špatně. Slova a činy otravné lidí vás bude obtěžovat, což mysl má být zničený.

(Krása)