Jak zničit přebytečný cukr ve vašem těle


Jak zničit přebytečný cukr ve vašem těle

Můžete najít cukr v jakémkoli produktu, a to jak v mléce, tak v konzervách. Pokud chcete zničit přebytečný cukr ve vašem těle, budete potřebovat víc než jen zbavit sladkostí.

Vysoká hladina cukru (sacharózy), kterou můžete najít jídlo, může oslabit imunitní systém a zvyšuje riziko, kteří trpí obezitou, srdeční choroby, diabetes 2. typu a rakoviny, zejména rakoviny prsu.

Přebytečný cukr může také způsobit depresivní náladu, úzkost a některé kognitivní problémy. Pokud se cítíte závislí na sladkých potravinách a chcete se s tímto zvykem rozloučit, uvolněte své tělo z cukru tím, že ho odstraníte z určité výživy.

Kromě změn ve vaší stravě bude školení každý den také velkou pomocí. Zvedání a přesun pomůže spálit hodně cukru v krvi.

Pokud je vaše tělo přetížen s cukrem, máte příznaky hyperaktivity, chronická únava, infekce, bolesti hlavy, deprese, nachlazení, problémy sinusitidy, ospalost, zmatenost a další.

Vztah mezi cukrem a přírůstkem hmotnosti

Tukové nánosy nejsou jediným důvodem přírůstku hmotnosti. Uvádí se také sacharidy. Cukr je obsažen v populárních potravinách, které konzumujete bez toho, abyste o tom věděli. Některé příklady jsou: džusy, obiloviny, saláty, jogurty, sladkosti a mnoho dalších.

tělo používá některé z těchto cukrů jako energie, zatímco jiné jsou uloženy jako tuky. Pokud jde o skladování, tam je obrovský rozdíl mezi rafinované a přírodní cukry. Rafinované cukry obecně zvyšují hladinu cukru v krvi, což může v konečném důsledku způsobit usazování tuku v oblasti pasu a boků. Umělá sladidla

Když se snažíte, aby nedocházelo k nadměrnému cukru v těle, můžete dosáhnout s pomocí umělých sladidel, ale to bude kontraproduktivní.

I když umělá sladidla mohou být krátkodobé řešení, když jste vidluchayetes normálního cukru, ve skutečnosti vede ke zvýšení tělesné hmotnosti a metabolické změny, které vedou k diabetu typu 2. Přírodní strava

Jeden způsob, jak detoxikovat vaše tělo cukru volba jíst dietní potraviny je vše, co se neprodává v obalech, nádobách nebo lahvích. Zahrnuje: čerstvou zeleninu, ovoce, libové maso, ryby, ořechy, semena a zdravé tuky, jako jsou avokádo a olivový olej.

Je důležité pamatovat na konzumaci bílkovin, protože uspokojí vaši chuť k jídlu a ochrání vás před nárůstem tělesné hmotnosti.

Zvolte "dobré" sacharidy

Neměli byste se vyhnout uhlohydráty, když čistíte tělo od cukru, stačí si vybrat ten správný.

Vyhoďte rafinované uhlohydráty, jako jsou: bílý chléb, těstoviny, sýtené nápoje a pečivo. Místo toho si vybratrostlinné sacharidy, jako je brokolice, květák, růžičková kapusta, listové zeleniny, lilky, artyčoky a papriky.

K dosažení nejlepších výsledků nejedzte zrno, fazole ani škrobovou zeleninu, dokud nečistíte tělo z cukru.

Vyhněte se přebytečný cukr

Pokud se rozhodnete snížit spotřebu cukru ve stravě, Připravte se na příznaky, jako, jako je deprese, bolesti hlavy, slabost, a tak dále.

Nejdříve postupně odstraňte sladké výrobky z vaší stravy. Jinými slovy, jeden výrobek najednou. V prvních dnech může být těžké nepohodlí, ale brzy zmizí. Pokud máte extrémní úzkost, jíst některé ovoce, jako je jablko nebo pomeranč.

Dieta pro snížení příjmu cukru

Den 1

Snídaně: 1 porce ovesných vloček s bobulemi a mandlemi. 3 vejce (vařené).

Ranní svačina: 1 malá mísa vlašských ořechů.
Oběd: grilované kuřecí prsíčko s dýní, řepou, mrkví, okuretem, fazolemi a mandlemi na boční misce.
Večeře: grilované ryby, talíř zelených fazolí a brokolice. Přidejte houby, pokud chcete.
Den 2

Snídaně: 1 šálek ovesných vloček s bobulemi a semeny. 1 šálek šťávy ze špenátu a mrkve.

Ranní svačina: 1 malá hrst mandlí.
Oběd: grilovaná cuketa, červená a žlutá paprika, ochucené citronem, octem a tymiánem. Připravte salát se zelím, strouhanou mrkví, olivovým olejem, citronem, sůlmi a jemně nakrájenou petrželkou.
Večeře: dušená zelenina, zapečená treska s brusinkami zelím a smaženou rýží.
Den 3

Snídaně: Míchaná vejce s krevetou a zelím, ředkvičky a šlehačkou.

Ranní svačina: 1 hrst vlašských ořechů.
Oběd: Kuřecí stehýnka pečená rozmarýnem, šalvějí, citronem, cibulí, tymiánem a černými olivami.
Večeře: Houbová polévka s česnekem, celerem, tymiánem, mrkví a bobkovými listy.
Vypij to místo sladkých nápojů

připravit Vyčištěná voda čistá voda

vlastnit jeden z těchto plodů, grapefruit, brusinky, jahody nebo pomeranče. Vyberte ovoce a umístěte jej do džbánu. Přidejte čerstvý rozmarýn nebo mátou a naplňte hrnky ledem a vodou. Pít každý den. Bylinný čaj

Pít bylinný čaj bez cukru 3 krát denně.

Tato strava je extrémně účinná při odstraňování přebytečného cukru, to je přesně to, co musíte v minulosti udržet vaši závislost na cukru. Najděte vůli a odhodlání - a budete na správné cestě.

7 změn, které se vyskytnou v těle, když přestanete jíst cukr

Spotřeba cukru může vést k akumulaci tuku v břiše. Předpokládá se, že cukr ovlivňuje játra stejným způsobem jako alkohol.


Hot Dogs - ne pro děti

Hot Dogs - ne pro děti

Hot Dogs - populární typ rychlého občerstvení po celém světě, naše země není výjimkou. Nezpochybňujeme, že všichni někdy pokoušeli tuto bohatou chuť. Přes jejich velkou chutí a snadnou přípravu, párky v rohlíku může být škodlivé pro zdraví, protože obsahuje chemické přísady do masných výrobků, omáček a buchty.

(Užitečné návyky)

Nevybírat rozhodnutí - horší chyby

Nevybírat rozhodnutí - horší chyby

Každý den se musíme rozhodnout: co se nosit, co jíst na snídani, jakou kosmetiku koupit a jaký film si můžete v kině sledovat. Všechny tyto drobné každodenní činnosti určují část našich osobností. Ale to, co nás opravdu určuje, jsou skvělé rozhodnutí, která ovlivňují směr našich životů. Pro lepší porozumění vysvětlujeme: ty, kteří se samy o sobě nerozhodnou, opustí svůj osud v rukou ostatních a ztratí kontrolu nad svým vlastním životem.

(Užitečné návyky)