Jak začít trénovat zase po dlouhé přestávce


Jak začít trénovat zase po dlouhé přestávce

užitečné návyky Možná jste se zranil, narození, změnil zaměstnání nebo byli nuceni opustit. Bez ohledu na příčinu je skutečnost, že jste nevykonávali žádné cvičení po několik týdnů nebo měsíců. A pokaždé, když se pokoušíte znovu vstoupit do běžného režimu tréninku, je to stále těžší a těžší. Proč? Možná se cítíte slabší, než jste býval, máte méně unavené nohy nebo jen ohýbat nebo ohýbat nohy.

Všechno to může být skutečně pravdivé, ale v určitém okamžiku musíš zavěsit zuby a vrátit se k tréninku. Takže si přečtěte dnešní článek! Naučte se začít po dlouhé přestávce.

nejtěžší Prvním krokem je řečeno, že ta nejdůležitější věc přežít jeden týden a jeden měsíc - to nejhorší, pokud jde o chodit do posilovny, sportu či kondici.

Pokaždé, když se dostanou do nehody, přijmout více práce než dříve, mají děti, oženit, chodit do školy, nebo pokud jde o zimě, tím těžší pravidelné cvičení, a můžete dát pauzu a doufal, že jednoho dne se svět bude konvergovat Opět budete "vědět" ten čas, abyste se vrátili k tréninku.

Jak jsme již poznamenali, nejtěžší je rozhodnout se začít třídu znovu.Protože když nevykonávají po určitou dobu (např několik měsíců), budete cítit, že jste nikdy nebyl v dobré formě, ve skutečnosti jste praktikuje již mnoho let.

Ale jakmile se zvyk dělat fyzické cvičení stává pravidelným, bude opět téměř automatický. První týden "adaptace" je nejdůležitější. A pokud můžete trvat měsíc, bude těžší házet vše.

Chcete-li provést tyto první kroky, nezapomeňte, že cvičení jsou synonymem dobrého zdraví.Oni nejen pomůže zhubnout, ale také zvyšují srdeční frekvenci a dech, čistí krev, odstranění toxinů, zmírnění stresu, snižují úzkost, zlepšit náladu, aby jste silnější a pružnější, pomáhají lépe spát v noci a tak dále.

Tipy, které vám pomohou začít znovu trénovat

Podívejte se na naše tipy, které vám pomohou vrátit se k tréninku po dlouhé přestávce.

Začněte dělat cvičení ze správných důvodů

Každý člověk má nějakou motivaci k tréninku. Pouze vy znáte svůj vlastní důvod a musíte před tím, než budete moci začít znovu, nastavit jasný cíl.

Začněte s malým

Nepokoušejte se okamžitě vrátit k cvičení, které jste dělali předtím. Pokud jste každý den chodili mil a půl, začněte s několika bloky. Buďte trpěliví a nepřehánějte. Začátek malý, můžete zvýšit složitost, délku času nebo množství váhy můžete zvednout - a to bude stimulovat vás jít dál a zlepšit.

Pokud jste například byli na velmi vysoké úrovni, měli byste jít na začátečníky alespoň několik dní. Během měsíce se budete moci vrátit do mezilehlé etapy a pokusit se dosáhnout úrovně, kterou jste dříve používali.

Být realistický

Je důležité přijmout skutečnost, že po několika měsících bez cvičení nebudete v perfektní fyzické podobě. Navzdory skutečnosti, že si okamžitě užíváte výhody fyzické aktivity, nezapomeňte, že to není kouzlo a zázrak se nestane. Pokud získáváte váhu nebo vytrvalost, uvědomte si, že je to jen výsledek dlouhé přestávky - nenechte se vás rozrušit a pokusí se ukončit trénink.

Najděte čas na trénink

Zastavte hledání ospravedlnění, že nemáte čas na fyzické cvičení. Pokud organizujete svůj každodenní život dobře, můžete každou hodinu cvičit dvakrát až třikrát týdně. Přemýšlejte o nejnovějším pravidelném tréninku.V jakých dnech jste trénoval? Mohu takhle něco udělat?

Provést různé cviky

To vám pomůže, pokud jde o motivaci. Cvičení, které nejenže přinášejí dobrý fyzický tvar, ale také zlepšují náladu, přinášejí dvakrát tolik výhod! Nenechá vás také nechat ujít ani přestat trénovat.

Zkuste různé cviky každý den nebo každý týden. Můžete například zkusit pěšky v pondělí, zvedat váhu v úterý, jet na kole ve středu, běží ve čtvrtek nebo pátek. Budete si užívat více těchto komplexních pravidelných cvičení.

Dejte svému tělu dostatek času na odpočinek.

Po tvrdé práci udělejte přestávku. Přerušení by však mělo trvat jen jeden den (s výjimkou případů, kdy jste v pátek trénovali a chcete se v pondělí chtít vrátit ke školení). Ale pokud se dostanete špatně, nepokoušejte se jít do posilovny. Nepomůže vám ani nikomu z vás. Můžete si dovolit vynechat cvičení, pokud je spíše výjimkou než pravidlem.

Práce s partnerem

Cvičení samotné je velmi odlišné od školení s partnerem. Může být přítelem, manželem, bratrem nebo kolegou v práci. To je dobrý nápad pro motivaci a sdílení volného času. Ale nezapomeňte, že hlavní věc - pracovat, ne chatovat ani jíst. Můžete to udělat vždycky později!

Nastavte skutečné cíle

Nepokoušejte se dělat všechno v první den, jen se vrátil k tréninku, protože to bude prakticky nemožné. Stanovte cíle, které můžete skutečně dosáhnout. Takže se budete cítit lépe a nezoufejte. Cvičení by mělo být něco, co se vám opravdu líbí, ne mučení.

Povzbuďte se

Pokaždé, když dosáhnete cíle, prosím odměňujte se. Něco málo! (Zvláště pokud mluvíme o jídle.) Můžete jít do kina nebo koupit nové oblečení. Tato pozitivní zpětná vazba vás povzbudí k tomu, abyste udělali více a dosáhli svých cílů. Právě teď potřebujete nějakou motivaci, takže tento jednoduchý systém odměn je skvělý nápad.


Jak přivést unavenou ruku do svých rukou

Jak přivést unavenou ruku do svých rukou

Fúkané ruce nevypadají tak dobře. To je běžný problém, který vzniká v důsledku stárnutí. Kůže ztrácí pružnost, když stárne, stejně jako při vážení. V tomto článku vám řekneme, jak pomocí určitých cvičení přinést tón rukojetí. Cvičení, aby se v tónu objevilo mrtvé tělo Když spojovací tkáně v kůži už nejsou spolu, začneme trpět známým "prohloubením".

(Užitečné návyky)

Jak trénovat perfektní lis

Jak trénovat perfektní lis

Užitečné návyky Pokud jde o hubnutí, břišní je obvykle jedním z nejtěžších, protože tam hromadí více tuků než jakékoli jiné části těla. Lidé již dlouho nabízejí školení pro tisk, které přinášejí svalový tonus a zhubnout. Nicméně, odborníci na toto téma již zjistili, že aerobní cvičení a zdravé stravování jsou velmi důležité pro dosažení nejlepších výsledků.

(Užitečné návyky)