Jak snížit triglyceridy přirozeně


Jak snížit triglyceridy přirozeně

produkty triglyceridů přírodní - typ tuku, který je do značné míry obsažen v potravinách živočišného původu. Konvenční hodnota maximálních limitů obsahu 150 mg / dl, a pokud hladina dosáhne 200 mg / dl, pak máte problém s úrovní triglyceridů. Mělo by být snadno pár kroky nezbytné k rychlému snížení triglyceridů přirozeněa tím chránit zdraví těla.

Pokyny a tipy pro snížení triglyceridů

Velmi vysoké hladiny triglyceridů a hladiny cholesteroluohrožuje zdraví srdce, ale může také způsobit další narušení těla. V takových případech se první změny životní styl, který by se měl snažit nepochybně je - dieta. Zvýšení

příjem vlákniny v podobě ovesné vločky nebo celého zrna pomáhá absorbovat tuky. Navíc, některé druhy zeleniny, jako brokolice, špenát a ovoce jako jsou jablka nebo pomeranče jsou pomocníky v případě.

dobrá rada by mohla být snížení nebo zamezení konzumaci takových potravin jako je chléb, těstoviny, slaných pochutin, pečivo, koláče, smažené potraviny a alkohol, které nepřinášejí žádné zdravotní přínosy, a zvýšit množství lipidů krve Můžete je nahradit celozrnnými a zdravými potravinami.

Další skupina produktů, z nichž musíte zůstat pryč, je potraviny obsahující rafinovaný cukr. Select stevia místo rafinovaného cukru jako sladidla, nealkoholické nápoje nebo dietních šťáv (ještě lepší, kdyby si vyberete vodu nebo přírodní šťávy), raději čerstvé ovoce místo sladkostí nebo zákusků vyráběných průmyslově a zvolte čokoláda tolik obsahu kakaového (od více než 70%).

Vyberte mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku, např. Mléko, sýr, jogurt nebo máslo. Na sezónu vaše saláty a další jídla, raději olivový olej, který je více zdravé a chutné, a vyhnout se majonézu. Vždy jíst chudé maso a snažte se nepoužívat potraviny, které mají hodně tuku, například rychlé občerstvení.

Klobása je jedním z hlavních nepřátel zdraví v této bitvě proti triglyceridům. Jezte krůtí nebo šunková šunka, vyhoďte salámy, klobásy a podobné potraviny, jíst je pouze ve zvláštních případech. Přesto, pokud stále chcete jíst klobásu, vyberte si tu, která je vyrobena z krůty nebo kuřecího masa, a také s nízkým obsahem soli.

Jezte více mononenasycených mastných kyselin, stejně jako olivový olej. Mononenasycené mastné kyseliny jsou v takzvaných "mastných rybách". Jedná se o makrely, sardinky, tuňáky, losos, mečoun, ančovičky. Zde můžete také přidat suché ovoce a řepkový olej. Jedná se o produkty obsahující omega-3 mastné kyseliny.

Je třeba poznamenat, že ne vždy lidé, kteří mají problémy s hladinou triglyceridů, nadváhou nebo obezitou, ale ti a ostatní potřebují kontrolovat stravu. Doporučujeme vařit vařené vařené nebo vařené jídlo, pokud se nedají jíst syrové (to je ideálně). Vyhněte se dušené a pražené jídlo, stejně jako polotovary, mražené potraviny a pečení. Odstraňte viditelný tuk z masa a nikdy nepijte a nevarujte kuře s arašídy.

Spotřeba alkoholu se nedoporučuje, s výjimkou malé sklenky červeného vína na oběd, což je užitečné pro kardiovaskulární systém. Pokud kouříte, snažte se vyřadit tento škodlivý zvyk, zdraví těla - mnohem důležitější než nějaké pochybné uspokojení.

Pokud jde o přírodní prostředky k odstranění přebytečných triglyceridů z těla, budete jíst stroužek česneku denně, bude to mít vliv rovnováhu oleje v dobrém slova smyslu, díky všem užitečných vlastností tohoto zázračného výrobku.

Jiným domácím "trikem" je smíchat dvě polévkové lžíce ovesné krupice ve sklenici vody a nechat stát přes noc. Pít tuto vodu příštího rána. Podporuje oddělení tuků a reguluje hladinu cholesterolu v krvi.

V takových případech může být velmi užitečná také infuze mandarinky nebo pomerančové kůry, svařované ve vodě.

Nezapomeňte pít dostatek vody po celý den. Pokud nemáte tento zvyk, pak existují i ​​mobilní aplikace (programy), které vám umožní "připomenout" pít doporučenou sklenici vody (2 litry v zimě a 3 litry v létě).

Stejně jako nastavení kalorického příjmu je návštěva výživy vždy dobrým nápadem, zvláště pokud máte problémy s tělesnou hmotností nebo jste obézní. Ženy by měly konzumovat maximálně 1200 kalorií a muži nejvýše 1800 denně. Jezte malé porce, nepleťte talíř na okraji, vyhněte se použití sendvičů před spaním a vyberte zdravé občerstvení mezi jídly.

Střední fyzická aktivita je také důležitou součástí léčby, pokud je cílem snížení triglyceridů v krvi. Můžete začít s jednoduchou procházkou třikrát týdně a postupně zvyšovat čas a frekvenci vaší fyzické aktivity. Po chvíli se začnete cítit lépe.

Dvacet nebo třicet minut fyzických cvičení každý den bude v takovém případě velkou pomocí. Měli byste však také provádět nějaké rutinní cvičení a pokusit se dělat jiné věci, jako je jízda na kole (i když používáte pravidelné, ne sportovní kolo).

Použití po schodech místo výtahu, dance, energicky uklízet dům nebo byt, Kosit trávník, umýt auto -Jakákoli fyzická aktivita pomáhá snižovat hladiny triglyceridů.

Konečně, jak bylo uvedeno výše, přestat kouřit. Samozřejmě, tabák nezvyšuje hladiny triglyceridů a hladiny cholesterolu, nicméně se ukázalo, že ti, kteří mají tento zvyk, mnohem těžší snížit triglyceridy. Navíc těm, kteří kouří, bude těžší vykonávat fyzické cvičení. Pokud se zbavíte tohoto zvyku, budete se cítit lépe, cítit účinek zlepšení v celém těle. Kromě toho je zvláště dobré pro srdce, plíce a dokonce i kůži.

Obrázky s laskavým svolením Nick Nguyen, Steven Depolo, Ben Hosking.


Dva způsoby, jak se vypořádat s vypadáváním vlasů pomocí kvasinkových produktů pivovarské

Dva způsoby, jak se vypořádat s vypadáváním vlasů pomocí kvasinkových produktů pivovarské

Přírodní Vypadávání vlasů je jedním z nejčastějších problémů, který způsobuje vlasové folikuly, nedostatek kyslíku nebo jiných důležitých živin. Většina lidí, kteří se s tímto problémem zabývají, věří, že ovlivňuje jejich vzhled, a proto hledají různé alternativy, které stimulují přirozený růst vlasů.

(Lidových opravné)

5 Léčivých přípravků, které mohou zachránit život

5 Léčivých přípravků, které mohou zachránit život

Přírodní produkty věděli jste, že existují některé potraviny, protože léčivé účinky, které mohou zlepšit vaše zdraví a prodloužit život? To obvykle každodenní produkty, které mají velký přínos pro naše zdraví, ale často zapomínáme, je přidat do našeho jídelníčku. Přečtěte si o 5 léčivý přípravek zde a začít přidávat je do svého jídelníčku dnes!

(Lidových opravné)