Jak snížit hladinu cholesterolu v domácí


Jak snížit hladinu cholesterolu v domácí

Zajímavá fakta Tělo každého člověka existují dva typy cholesterolu - dobré a špatné. Dobrý cholesterol - druh tuku, který pomáhá čisté tepny a zlepšit kardiovaskulární systém, a tím zajistit řádné fungování vnitřních orgánů. V kontrastu

, špatný cholesterol - tuk, který se hromadí na stěnách tepen a způsobuje krevních sraženin a oběhový zhoršení.

I když cholesterol vytváří játra, předpokládá se, že asi 20-30% z jeho složení závisí na potraviny, které konzumují. Proto doporučujeme, abyste opustili potraviny s vysokým obsahem cholesterolu. Samozřejmě, že kromě této užitečné rady,jsme vybrali pro vás celou řadu nástrojů, které mohou pomoci snížit hladinu cholesterolu v těle a udržovat rovnováhu v těle.

Konzumujte více vitaminů!

Správný vitamín C, vitamíny E a B jsou nezbytné pro čištění arterií a prevenci akumulace cholesterolu na jejich stěnách. Tyto vitální vitamíny přispívají ke snižování hladiny špatného cholesterolu v těle a ke zlepšení obecného blaha člověka.

1. Potraviny s vysokým obsahem vitamínu C: Tento vitamin zabraňuje cholesterolu uložené na cévní stěny. Největší množství tohoto důležitého vitamínu nalézt v těchto produktů:

  • pomeranče Citrony Grapefruity
  • mandarinky kiwi

2. Produkty s vysokým obsahem vitamínu E: Tento vitamín pomáhá očistit krev od špatného cholesterolu. Některé potraviny, které obsahují vitamín E ve velkém množství: lněná semena,

  • slunečnicový olej z pšeničných klíčků

3. Potraviny obsahující B vitamíny skupiny: Vitamin B3 a B6 pomoci hladinu rovnováhy cholesterolu v těle, čímž se zlepšuje játra .

Konzumujte méně vajec!

Jedno vejce obsahuje 275 mg cholesterolu. Proto můžeme s jistotou říci, že umírněná konzumace vajec nevede ke zvýšení hladiny cholesterolu v těle. Nicméně, aby se snížilo riziko růstu špatného cholesterolu, doporučujeme jíst pouze bílky, protože cholesterol se nachází pouze v žloutků.

Zlikvidujte nasycený tuk!

Je velmi důležité omezit spotřebu nasycených tuků, protože obsahují hodně cholesterolu. Zde jsou některé potraviny s vysokým obsahem nasycených tuků: hovězí, vepřové maso, máslo, sýr, plnotučné mléko, hydrogenovaný olej a mnoho dalších produktů. Namísto výše uvedených produktů přidávejte do vaší stravy ryby, drůbež, rostlinné produkty a olivový olej.

Nepoužívejte nadváhu!

Přítomnost nadváhy nebo obezity způsobuje řadu zdravotních problémů. Nadměrné kilogramy mohou způsobit nástup kardiovaskulárních poruch a zvýšené hladiny cholesterolu v těle. Pokud máte nadváhu nebo obezitu, doporučujeme okamžitě kontaktovat dietetika. Lékař vám pomůže připravit dietní plán, který vám pomůže rychle se zbavit dalších kilogramů.

Vyhoďte zlé návyky!

Sedavý, alkohol a kouření - to jsou špatné návyky, které vedou ke zvýšení špatného cholesterolu. Doporučujeme vám opustit špatné návyky a začít zdravý životní styl.

Jezte surový česnek!

Spotřeba česneku v surové formě také pomůže snížit hladinu cholesterolu v těle. Česnek obsahuje antioxidanty a další živiny, které očišťují krevní cévy, zlepšují elasticitu a zabraňují usazování cholesterolu na stěnách tepen . Doporučujeme každý den jíst prázdný stroužek česneku na prázdný žaludek. Ujistěte se, že brzy uvidíte pozitivní změny.Přidejte semínko ke stravě!

Lněné semínko je silným zdrojem omega-3 mastných kyselin, které pomáhají vyčistit tepny a zabraňovat tvorbě cholesterolu.

Denní použití hrstky semínek z lněného semínka vás ochrání před zvýšením cholesterolu v těle a tvorbou krevních sraženin. Můžete přidat lněné semínko na saláty, limety a dokonce i dezerty. Nezapomeňte na jablka!

Vzhledem k vysokému obsahu pektinu jsou jablka vynikajícím přírodním prostředkem pro snížení hladiny cholesterolu v těle. Pektin pomáhá vyčistit tepny a zabraňuje tomu, aby se špatný cholesterol usadil na stěnách.

Napijte nálev z lilek a lněného oleje!

Infúze lilku je přírodní lék na hubnutí a snížení cholesterolu. Smíchejte dvě polévkové lžíce oleje z lněného oleje se středně velikým lilkem, předem nakrájenými oškrabky.

Vroucíme malým množstvím vody a naplníme těmito dvěma složkami infuze. Nechte směs klesnout po dobu 20 minut. Poté by médium mělo zůstat chvíli stát, aby se mohlo plivat a přidat do něj trochu citronové šťávy. Před snídaní proveďte infuzi lilku a olivového oleje.


3 Snídaně, které posílí váš imunitní systém

3 Snídaně, které posílí váš imunitní systém

Zajímavé skutečnosti přirozená obrana někdy nižší, než je obvyklé. Například v zimě, období stresu, nemoci nebo využívání odpadů - ve všech těchto případech se váš imunitní systém zeslábne a zranitelný. Proč tedy nemusíte začít svůj den s jednou z těchto snídaní, která posílí váš imunitní systém? Možnost 1: Zdravá snídaně imunitní systém čerstvou citrónovou šťávu s polévkovou lžící medu Miska ovesných vloček s ořechy a medem míchaná vejce s česnekem Proč je to užitečné?

(Zajímavosti)

Používejte sódu na bělení oblečení

Používejte sódu na bělení oblečení

Soda je skvělý dezodorant a také přírodní prací prostředek. Když jej používáte k praní a čištění oděvů, zvyšuje účinnost pracího prostředku a pomáhá udržovat vaše bílé oblečení ještě bílé. Kromě toho také udržuje pračku čistou. Výhody použití sodovky k umytí Když používáte sódu na vyčištění oblečení, chráníte životní prostředí.

(Zajímavosti)