Jak se dostanu na menší porce?


Jak se dostanu na menší porce?

užitečné návyky Mnoho lidí, i když volbě zdravé a správné výživy, případně přibírat na váze, protože buď nevědí, jak moc jedí nebo nemůže sama stanovila určité meze. Když se naučíme jíst menší porce a zastavit, když jsme spokojeni, můžeme udržet si zdravou váhu a dokonce ztratit větší váhu přirozeně shlyahom.U Tento článek vám dá nějaké rady, jak nejíst, a to navzdory skutečnosti, že vaše tělo potřebuje a také, jak se vyhnout přejídání z jiných důvodů (úzkost, nedbalost atd.). U stolu

Existuje několik jednoduchých tipů, které vám pomohou s námi kontrolovat množství potravin, které chtějí a potřebují jíst:

  • lepší konzumovat jídla během dne s různými kalorií, takže si můžete upravit spotřebu potravin vzhledem k jejich potřebám a hladu. Potřebujete snídani, odpolední občerstvení, oběd a nakonec lehké večeře.
  • Vždy se posaďte a jíst pomalu, vyhýbejte se jídlu, když pracujete.
  • Nepokoušejte se provádět více úkolů nebo se rozptýlit tím, že mluvíte při jídle a ne sledovat televizi.
  • Je lepší jíst, když máte pocit hněvu nebo hněvu, takže je nejlepší počkat, až tyto pocity zmizí.
  • ukládá deska více potravin, než chcete jíst, a pokud si připravit příliš mnoho, stačí dát zbytek do lednice, aby se zabránilo pokušení jíst více.
  • vyhnout snacking a dát přednost spotřebě plných jídla, protože je snazší sledovat, kolik jíte.

Výrobky, které obsahují hodně vlákniny.

Fiber představuje živinu, která se vyskytuje v mnoha potravinách, které jsou snadno k nám pocit sytosti. To nám pomůže cítit se dobře, i když jíme méně jídla.

Přestože se musíme zaměřit na kompletní a vyváženou stravu, tyto výrobky by měly být v každé denní menu:

  • ovoce, zejména zralé plody, jako jsou jablka, švestky, broskve, meruňky, melouny, apod
  • Ovoce a zelenina: zelí, řepa, řapíky, mrkev, atd.
  • Celá zrna, jako je rýže, pšenice, quinoa, prosa a dalších.
  • Ready fazole a zelí
  • ořechy, jako jsou vlašské ořechy a lískových ořechů
  • Sušené ovoce, jako jsou rozinky a švestky
  • houby řasy

řasy Mezi produkty, které máme uvedeny, jsou řasy, protože je chutné a zdravé jídlo , ale to nikomu nezná.

Řasy obsahují hlien, který absorbuje vodu a zvyšuje její objem, čímž poskytuje úplný smysl pro výživu.

Doporučujeme tyto řasy: Agar

  • fucus Spirulina
  • hrubé vlněné Wakame
  • Marine chřest combo

Můžeme přidat své obvyklé recepty na polévky, dušená masa, rýže, těstoviny nebo přijímat jako přirozený doplněk.

Pít vodu před jídlem

Pít jednu nebo dvě sklenice vody půl hodiny před jídlem - skvělý způsob, jak snížit chuť k jídlu a přejídánípříležitost. Vždy doporučujeme pitnou vodu mezi jídly. Pomůže vám to naplnit žaludek, což zabrání tomu, aby jsme spotřebovali příliš rychle nebo příliš.

Jezte ovoce před jídlem - je také dobrý nápad, protože obsah vlákniny a vody poskytne efekt naplnění naší žaludek. Je také lepší a snadnější trávení než tradiční chléb nebo sušenky.

pít čaj po večeři

Obvykle si něco vybereme pro dezert, když se domníváme, že nejsme nadměrně stravováni. Někdy jsme se najedli, a dokonce může cítit uvolněně, ale stále si něco k jídlu. V takových chvílích chceme něco sladkého nebo chutného, ​​abychom se cítili spokojeni a dobře.

Můžete pít čaj nebo kávu, pokud pochopíte, že nemáte dostatek vaší části. Také to vám pomůže strávit. Nebo můžete jíst jablko nebo hrušku: tyto ovoce jsou dobře kombinovány s jinými potravinami. Existuje mnoho receptů, které můžete udělat s těmito produkty:

  • jablečnou, rozinky
  • pečená jablka s medem a skořicí
  • hrušky ve vinné omáčce nebo vína
  • hruškový carpaccio se smaženými mandlemi

Doufáme, že tyto recepty jsou užitečné pro vás!


Jak zlepšit krevní oběh

Jak zlepšit krevní oběh

Užitečné návyky špatný krevní oběh může být způsobeno: vysoký cholesterol, nedostatečné konzumaci potravin bohatých na vlákninu, jíst velmi slané potraviny a nedostatek tělních tekutin. Existuje mnoho nasycených tuků, což může vést k vysoké hladiny cholesterolu. A to způsobuje poškození krevních cév, ztrácí svou pružnost.

(Užitečné návyky)

Je dobré pít vodu během jídla? Užitečné návyky

Je dobré pít vodu během jídla? Užitečné návyky

Pitná voda s jídlem může zpomalit trávení. To je nejlepší pít vodu před jídlem, protože chrání žaludeční stěnu navíc naddast nám pocit sytosti a pomůže vám nebude přejídat. Existují dva protichůdné aspekty tohoto prohlášení. I když nemůžete žít bez tekutin a vaše tělo je tvořeno převážně z jejího pitné vody během jídla může interferovat s trávením.

(Užitečné návyky)