Jak snížit příjem sacharidů zhubnout


Jak snížit příjem sacharidů zhubnout

Hubnutí denní spotřebu zdrojů sacharidů je nedílnou součástí potravy pro ty, kteří chtějí zůstat zdravý.

jejich přidání do svého jídelníčku je nezbytný pro optimální fyzické a duševní výkonnost a udržet si zdravou látkovou výměnu.

Nicméně, pokud je vaším cílem - jak zhubnout, je důležité snížit příjem sacharidů a zvolit výrobky, které je obsahují méně.

nedoporučujeme zcela jí vzdát, ale je důležité naučit se, jak si vybrat ty zdravé, tedy komplexních sacharidů. také vhodné dodržovat určité pokyny, které pomáhají bezpečně snížit příjem sacharidů, aniž by došlo k ohrožení zdraví.

V tomto článku chceme sdílet některé z těchto tajemství. Vyhnout se sladké nápoje

ukládání sladké šťávy a nealkoholické nápoje nemají žádnou výživnou hodnotu. Místo toho obsahují velké množství zbytečných kalorií.

To téměř vždy vede ke spotřebě jednoduchých zdrojů sacharidů.

Na druhou stranu, vysoký obsah cukru mít vliv na metabolické funkce a příčin, mimo jiné:

  • zvýšená inzulínová rezistence
  • sklon k rozvoji diabetes typu 2
  • riziko získání nadváhy nebo obezity

Jezte více zeleniny

zvýšit spotřebu zeleniny vám pomůže výrazně snížit spotřeba sacharidů.

Tyto výrobky obsahují hodně dietních a antioxidačních látek, které zlepšují trávení a zvyšují metabolismus a snižují chuť k jídlu.

Snažte se jíst tyto potraviny: zelená listová zelenina

  • rajčata mrkev řepa

Jezte zdravé tuky

Zvýšit konzumaci potravin bohatých na zdravé tuky, je to skvělý způsob, jak snížit příjem sacharidů, což nemá vliv na hladinu energie vašeho těla.

Tento typ živiny nezbytné pro metabolismus, aby správně fungovaly a dává pocit sytosti.

Některé z nejlepších zdrojů: olivový olej

  • avokádo ořechy olejnaté ryby
  • semena (Chia, len, slunečnice)

Ujistěte se, že budete jíst dostatek bílkovin

I když to bylo hodně řečeno o přítomných proteinů které považuje za nezbytné pro ochranu zdraví a tělesné hmotnosti.

Potraviny, které obsahují bílkoviny by měly 35% svého denního kalorií, a pokud je to možné, měli by přidat do svého snídani.

Díky vysokému obsahu energie vám pomohou zlepšit práci a udržet metabolismus.

najdete hodnotu proteinů s vysokou biologickou v potravinách: vejce

  • libové maso tučných ryb ořechy
  • chléb s celozrnných zeleninou

Vyberte celozrnných Přestože celá zrna obsahují sacharidy, které podporovat proces destrukce tělesného tuku Současně poskytují energii, protože jsou složité sacharidy. Ve srovnání s jednoduchými sacharidy jsou tělem snadněji absorbovány.

Navíc tyto potraviny obsahují vlákninu, antioxidanty a další důležité živiny, které přispět ke zlepšení fyzické a duševní zdraví.

nahradit kravské mléko kravské mléko může být výživné pro ty, kteří trpí nesnášenlivostí laktózy. Nicméně, vzhledem k tuku a sacharidů nedoporučujeme přidávat do stravy, pokud chcete zhubnout.

Každá sklenice mléka obsahuje 12 až 13 g sacharidů a významné množství kalorií.

proto vhodné jej nahradit rostlinného mléka, které, na rozdíl od kravského obsahuje pouze 2 g sacharidů.

Tyto alternativy mají tendenci mít velmi málo kalorií, a to díky vlákna, jsou užitečné pro trávení.

Vyberte si některý z těchto alterantyv:

  • kokosové mléko mandlové mléko rýžové mléko

Závěr ořech mléko

Snižte příjem sacharidů není vždy snadné, pokud mají určité stravovací návyky.

Nicméně, vzhledem k těmto směrnicím, můžete omezit jejich spotřebu a usnadnit úbytek hmotnosti.

Dodržování zdravé stravy s kontrolovaným příjmem kalorií je nejlepší způsob, jak bojovat proti nadváze.

Ujistěte se, že do stravy přidáte všechny dietní skupiny.


Jak zhubnout a posilovat svaly

Jak zhubnout a posilovat svaly

Hubnutí Pravděpodobně jste si myslel o tom mnohokrát: podařilo zhubnout, ale svaly stávají měkčí a kůže ochablé. To vás nemá ráda a vypadá špatně. Co mám dělat? Dieta je nezbytná pro dosažení požadované rovnováhy a požadované svalové síly. Kombinujte je se správným tréninkem a malými každodenními úsilím , které vám umožní získat postavu vašich snů.

(Ztráta váhy)

7 Nejčastějších chyb během stravy

7 Nejčastějších chyb během stravy

Pokud jde o úbytek hmotnosti pomocí stravy , by to mělo být nejen zdravé. Ve skutečnosti je vše mnohem složitější. Dnes chceme sdílet některé z nejčastějších chyb, které lidé často dělají, když sedí na jídle. Teď se jim můžete vyhnout. Zapište si tyto tipy a uvidíte , jak efektivnější bude váš další plán na snížení tělesné hmotnosti.

(Ztráta váhy)