Jak zmírnit příznaky menopauzy přirozeně


Jak zmírnit příznaky menopauzy přirozeně

Natural znamená, že pokud jste žena ve věku mezi 45 a 55 let, které se nyní blíží nebo procházejí menopauzy, můžete být překvapeni, že menopauza skutečně vydrží jeden den. Toto je den, kdy se zastaví váš menstruační cyklus, což se obvykle děje poté, co jste žil celý jeden rok bez menstruace. Všechny horké návaly horka, změny nálady, přibývání na váze, problémy se spánkem a jiné nepříjemné příznaky, které se vyskytují v důsledku této změny skutečně dojít během perimenopause - nečinnosti před menstruační cyklus se zastaví.

Jako žena, měli byste si být vědomi toho, že téměř každá změna souvisí s reprodukčním cyklu vám bude mít vliv na to jak fyzicky, tak psychicky, takže menopauza není výjimkou. Zatímco některé ženy nemají žádné příznaky, jiné jsou nuceny řešit řadu příznaků, které mohou být často velmi nepříjemné. Naštěstí jen asi 2% žen zaznamenat závažné příznaky perimenopause, nutit je ztratit sílu, , ale to neznamená, že ostatní ženy nepotřebují úlevu.

Jaké jsou možnosti?

Navzdory tomu, že menopauze může být velmi nepříjemné, že je důležité mít na paměti, že se jedná o přirozené fáze života, není nemoc. Proto nevyžaduje žádnou léčbu. Nicméně, pokud trpíte opakující se návaly horka, nespavost a nekontrolovatelné výkyvy nálad, jste určitě hledají řešení, a to zejména v případě, perimenopause trvá již několik let. Můžete také zaznamenat příznaky "menopauzy", když měsíce nebo roky po uplynutí této doby. Tento příznaky jako únava:

  • deprese, podrážděnost a špatné spánkové problémy
  • přílivy kloubů a svalů ztráta bolest libida

Pokud potřebujete vážnou pomoc, hormonální substituční terapie (HRT) se může zdát příslušnou volbu. Většina příznaků menopauzy se vyskytuje v důsledku fluktuace hladin estrogenu a progesteronu. Když se v těle vyskytne menopauza, vaječníky obecně přestanou produkovat tyto hormony, takže HRT je nahrazuje jinými syntetickými alternativami.Tato léčba však má řadu vedlejších účinků.

Naštěstí existují přírodní možnosti pro snížení příznaků menopauzy bez vedlejších účinků. Zde jsou některé z nich:

  1. Fyzické cvičení

    Pokud nemáte zvyk dělat pravidelné cvičení, teď je čas začít. Studie ukazují, že fyzické cvičení může zmírnit stres, úzkost a depresi, ke kterým dochází po menopauze, a zároveň pomáhá ženám, aby nezahlila. To je důležité, protože studie ukazují, že ženy s nadváhou trpí většími záblesky.

    Doporučujeme dělat mírné aerobní cvičení po dobu alespoň 2,5 hodiny týdně po dobu 1 hodiny a 15 minut dělat namáhavé aerobní cvičení nebo kombinace středně a energický, a cvičení na posílení svalů dvakrát týdně. Bylo zjištěno, že jóga snižuje příznaky menopauzy, jako jsou poruchy spánku.

  2. Zdravá strava

    Strava bohatá na zeleninu, bílkoviny a užitečné tuky je důležitá pro ženy, které se blíží menopauze. s přírodními fytoestrogeny, jako lignanů v lněný nebo isoflavony v celozrnných výrobků a fazole mohou pomoci zmírnit příznaky, tělo dává malou dávku estrogenu. Měli byste také omezit nebo vyhýbat se potravinám a nápojům, které obsahují cukr, kofein a alkohol, protože tyto látky mohou zhoršit příznaky a způsobit podráždění.

  3. Akupunktura

    Ženy, které provedly tradiční čínskou akupunkturu méně zkušené výkyvy nálady a výkyvy nálady než ženy léčené placebem. Nedávný výzkum také ukázal, že akupunktura funguje stejným způsobem jako léky nazvané Effecessor, které se často používají k léčbě přílivu a jiných příznaků menopauzy. Kromě toho, akupunktura nemá žádné vedlejší účinky (zatímco Effecessor může způsobit nevolnost, únava, úzkost atd.). Právě naopak bylo prokázáno, že tato alternativní léčba zvyšuje energii, sexuální touhu a blahobyt.

  4. Zbavit se stresu

    Emocionální stres může zničit vaši hormonální rovnováhu v jakémkoli věku, stejně jako zhoršit nespavost, úzkost a depresi. Proto je důležité dodržovat strategii, která pomůže snížit stres. Cvičení, jóga a akupunktura spolu s hlubokým dýcháním, ovládána vizualizací, meditací nebo dokonce relaxací při čtení dobré knihy - to vše snižuje stres.

  5. Bylinné léky

    Bylo zjištěno, že některé léčivé byliny mohou být používány jako prostředek k léčbě příznaků menopauzy. Mezi nejúčinnější:

Klopohon Předchozí studie ukázaly, že klopohon může mít stejný účinek na tělo jako estrogen, ačkoli další studie odporují tuto teorii. Nicméně aktuální důkazy naznačují, že ucpání může být bezpečnou alternativou k syntetickým hormonům ke snížení symptomů, například k mírným změnám nálady a podrážděným propláchnutím. Klinické studie v Evropě zjistily, že během menopauzy ucpání může snížit horečku, noční pocení, nespavost, nervozitu a podrážděnost.

Ginkgo dvojitý klobouk

Klinické studie ukázaly, že Ginco je dvoučip zachovává ostrost mysli.

Lékařský dyagel

Obvykle známý jako "ženský ženšen", lékařský dyagel může být mimořádně prospěšný při léčbě přílivu.

Extrakt šalvějových listů

Tato bylina může pomoci snížit noční pocení způsobené přílivy v průběhu menopauzy.


Konzumace celeru k boji proti zánětu

Konzumace celeru k boji proti zánětu

Celer svěží, svěží a příjemné na chuť. Tuto zeleninu lze přidat do jídel a salátů. Možná máte rádi její specifickou chuť, ale kromě toho je také jednou z nejužitečnějších zelenin, které můžete najít. Tajemství celeru se skrývá v semenech, které obsahují aromatické látky. Jsou bohaté na esenciální oleje, které pomáhají bojovat proti zánětu a zároveň odstraňují toxiny z těla.

(Lidových opravné)

7 Produktů pro boj proti stárnutí výrobků

7 Produktů pro boj proti stárnutí výrobků

Přirozeného stárnutí - biologický proces, který všechny tváře v životě. Existuje mnoho postupů a technik, které eliminují jak vnitřní, tak i vnější projevy. Je pravda, že není možné překonat stárnutí. různí lidé se projevuje různými způsoby a v různém věku. To obvykle začíná po 45 letech. Nicméně se někdy projevuje dříve.

(Lidových opravné)