Jak snížit riziko srdečního infarktu a mrtvice


Jak snížit riziko srdečního infarktu a mrtvice

užitečné návyky Pokud se budeme držet pod kontrolou a zvýšit potravinovou životní styl, můžeme vyhnout vysokému riziku pravděpodobnosti infarktu nebo mozkové mrtvice, která postihuje tisíce životů po celém světě každý rok. Proč neprovádět implementaci doporučení v praxi?

výživy tipy, které pomáhají snižovat riziko srdečního infarktu a mozkové mrtvice

I když většina z těchto onemocnění má genetické příčiny, je třeba připomenout, že v našich rukou, aby jim předcházet. Srdeční záchvaty, jako jsou mrtvice, jsou obvykle jednou z hlavních příčin mortality mezi muži a ženami. A ještě jednu věc, kterou je třeba mít na paměti: toto riziko nedávno vzrostlo u žen.

případy mrtvice i nadále růst, a to nejen proto, že obecná populace stárne, ale také kvůli špatné stravovací návyky, stres a dokonce i sedavý způsob života. Dalším faktem, který svědčí o významu studie zveřejněné v časopise „American Journal of Clinical Nutrition“: často čekat 50 let, než začíná zlepšovat životní styl a návyky.

V této fázi jsou problémy se srdcem, vysokým cholesterolem a hypertenzí. Proč se ale tentokrát už nemusíte starat o zdraví? Je lepší předcházet problémům od začátku, a proto se jim v budoucnu vyhnout?

Není pochyb o tom, měli byste vyvinout veškeré úsilí k realizaci hrozbu těchto chorob a začít ještě dnes, aby se malé změny stravovacích zvyklostí a životního stylu, které se budete cítit lépe, bez ohledu na věk.

Venujte pozornost těmto způsobům, jak zlepšit výživu.

1. Zapomeňte na sůl a tuky

Většina potravin obvykle obsahuje mnoho tuků a solí. nevadí, jsme v Evropě nebo v Americe, v posledních letech jsme ztratili všechny zdravé návyky, které jsme předtím charakterizovány. Možná je to způsobeno životní styl, práce, konstantní spěchu ...

Poté, co jsme si koupit ready-made potravin v supermarketech, protože nemáme čas něco uvařit doma. Nebo snad, že styl vaření, na který jste zvyklí doma, velmi bohatý na červené maso, smažené potraviny a jiné vysoce kalorické pokrmy, které přinášejí více problémů než užitku.

Změňte způsob, jakým jíte, odstraňte tuky a solí od dnešního dne.

2. říci „ano“ červená zelenina Mnoho zelenina

velkou pomoc, aby se zabránilo infarktu a mrtvice. Chcete příklad, který by měl být vždy součástí vaší stravy? Rajčata To pomáhá zabránit mnoho z těchto onemocnění v důsledku takových komponent jako lykopenu, což snižuje krevní sraženiny a krevních sraženin.

Zajímavé skutečnosti: Rajčatová omáčka obsahuje mnohem více lykopenu než čerstvá rajčata, protože pigment se uvolní mnohem lépe při vaření.

3. Vyměňte bílé mouky celozrnné

To je hlavním faktorem při snižování riziko srdečního infarktu a mozkové mrtvice. Od dnešního dne, zkuste nahradit bílý chléb pro žito nebo oves, které vždy poskytují celozrnné spíše než rafinované. Doporučujeme také tsilnezernovyy jedí rýži a těstoviny, protože pomáhá snižovat hladinu cholesterolu, vyhnout se cukru a kontrolovat chuť k jídlu.

4. Řekněte „ano“ jahody a jablka

Jak se díváte na to, jak přidat zelené jablko k snídani? Na oběd si můžete připravit skvělý salát s špenát, jahody a ořechy? Chutné! Víte, že tolik jablekphytonutrients, které jsou ideální pro boj proti onemocnění srdce a snížit tzv špatný cholesterol.

A co můžeme říct o jahodách? Věděli jste, že jsou bohaté na draslík, fytonutrienty a vitamín C? To je dokonalá kombinace pro potírání rizika mrtvice. Neváhejte a jíst mísu s 6 svěží a čisté jahod, ale v žádném případě nepřidávejte cukr!

5. Polovina lžičky skořice denně

jen 15 gramů a se postarat o zdraví tím, že brání riziko srdečního infarktu a mozkové mrtvice. Vysvětlíme, proč je skořice tak užitečná:

  • Snižuje hladinu cukru v krvi.
  • Pomáhá snížit hladinu špatného cholesterolu a triglyceridů.
  • Pomáhá předcházet vzniku krevních sraženin.
  • Zmenšuje stres.
  • Pomáhá zhubnout.

6. tučné ryby dvakrát týdně

Podle statistik ze studie zveřejněné v časopise „American Journal of Clinical Nutrition“, lidé, kteří jedí tučné ryby alespoň dvakrát týdně, aby se zabránilo vzniku srdečního infarktu a mozkové mrtvice. Tato ryba je bohatá na bílkoviny a, především, omega-3- velmi užitečné olej, který pomáhá zabránit tvorbě krevních sraženin. Nezapomeňte ji zahrnout do vaší stravy a tak se postarat o své zdraví.


Optimismus posiluje imunitní systém

Optimismus posiluje imunitní systém

Věřte tomu nebo ne, je to pravda. Optimismus posiluje imunitní systém. Pokud nedovolíte, aby všechny nepříznivé události vašeho života negativně ovlivnily sebe, pak začnete zmírňovat nemoc a užívat si zdravého života. Přečtěte si více v článku. optimismus a imunitní systém Lidé, kteří procházejí životem s úsměvem na tváři, i když věci jsou špatné, a ti, kteří vidí pozitivní v každé situaci, zřídka stěžují na zdravotní problémy a rychleji obnoví po infekci, jsou-li mám nemoc Chcete se cítit šťastní, není potřeba popírat problém nebo dát, jako by se to, co se děje, není důležité .

(Užitečné návyky)

7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

Užitečné návyky Stres je jedním z nejhorších nepřátel pro vaše zdraví. srdeční potíže, je riziko srdečního infarktu slabým imunitním systémem ... Jak se můžete chránit před ní? Nejprve musíte do značné míry změnit své návyky. Když se dostanete zase doma, tam jsou vždy nějaké nové věci, ale měli byste použít nějaké dobré místo k zastavení a odpočinku.

(Užitečné návyky)