Jak spát, když ti zima


Jak spát, když ti zima

užitečné návyky Když začne teplota klesat, okamžitě jsme zasypali jeho postel přehoz, věřit, že to pomáhá spánek v teple a pohodlí.

Často obětovat pohodlí a nakryvayemosya příliš mnoho přikrývky. Ale je to užitečné?

V tomto článku chceme se s vámi podělit o tajemství zdravého spánku, kdy je vzduch studený.

Je opravdu stojí za to pokrýt celou horu deky? Pohodě

prostředí přispívající k spánku Mnozí mohou nesouhlasit. Někteří lidé rádi spát v chladné místnosti, zatímco jiní, jako je teplo.

Přesto je třeba se domnívat, že nejužitečnější pro organismus.

Zejména v chladném počasí, začneme rostoucí počet tkaniny potažené. Extrakt z teplého spacího pytle. Nebo dokonce nosit teplé ponožky v noci.

Ale především jsme se spustit do baterií, přesvědčen, že je čas zapnutí topení.

Ale je to užitečné?

Proč nás tepla ovlivňuje během spánku, když příliš

vyhřívá místnost, nepříznivě ovlivnit zdraví (a také poškozuje planetu).

Stačí trochu zahřát dům. Zvlášť pokud chcete zůstat v dobré kondici a dobrý spánek.

Tímto způsobem tělo může aktivovat jeho tepelný regulující systém. Jinými slovy, pokud začnete vztahuje příliš mnoho hadřík, tělo prostě líní.

Zabraňuje také volnému pohybu. Výsledkem je, že spánek není dávat kvalitní dovolenou tak, jak by se.

Kromě toho, je-li udržet okolní teplotu mezi 15,5 ° C a 18 ° C, tělo bude snazší probudit. Také budete cítit instalatér a mají více energie po celý den.

Ale pokud v místnosti je příliš teplo, lidé mají pocit, pomalý a karotidy.

teploty přes 21 ° C nepříznivě ovlivnit produkci melatoninu v těle. Tento hormon reguluje tělesnou teplotu a vyrovnává hladinu kortizolu, která je spojena s úzkostí, depresí a hladu.

Jaká teplota je ideální pro spánek?

Studené je mnohem snazší než topení. Zvláště při spánku.

Pokud je v místnosti horko, začneme se potit, žízeň a trpí nepohodlím kvůli styku s kůží s ložním prádlem. AleV zimě také není nutné dokázat, že byste přechladili nebo jeli do postele s chladnými nohami.

Když teplota stoupne nad 26ºC, tělo se začne potovat, aby se ochladilo. Nezáleží na tom, zda je problém, že ulice je příliš horká nebo že jste zapnuli topení.

Při této teplotě se krevní cévy rozšiřují a krevní oběh se zrychluje. Jako výsledek, někdy máte potíže se spánkem, protože mozek pracuje na ochlazení těla.

Na druhou stranu, pokud je dům chladnější než 12 ºC, mozku také nedovolíte usnout, protože se pokusí zvýšit tělesnou teplotu.

Je možné, že se začnete otřese a póry se otevřou.

Při tak nízkých teplotách se krevní cévy zužují a krev přestává normálně do rukou a nohou. Důvodem je, že teplo těla je soustředěno kolem životně důležitých orgánů.

Co pomůže dobře spát v zimě?

Vezměte v úvahu teplotu, která má být udržována doma. Také nezapomeňte, že baterie by neměly být nastaveny na maximální výkon.

Kromě toho existuje řada dalších zvyků, které můžete sledovat, abyste mohli lépe spát, když jste na zimní ulici.

Udělejte trochu cvičení

Než jdete spát, dokonce i několik minut před tím, můžete udělat nějaké malé cviky, které zvýší teplotu těla.

Například, jen vstát první. Pak položte trochu nohy, zvedněte ruce a položte obě ruce na hlavu. Hluboce se vdechněte. Zvedněte ruce a vydechujte. Cvičení opakujte několikrát.

Pít čaj

Příležitost užít si sklenku horkého čaje v posteli je jedním z největších potěšení v chladném počasí.

Pokud vypijete něco horkého před spaním, zvýší se tělesná teplota. Díky tomu se nemusíte příliš bát.

Nezapomeňte, že některé čaje obsahují kofein, který může způsobit nespavost, tak zvolit směs rozumně.

Vezměte horkou lázeň

To je další radost z chladného dne. Hodinu před spaním si vezměte teplou koupel nebo sprchu. Zklidní tělo a pomůže udržet jeho vysokou teplotu.

Pokud přidáte vodu do koupelových solí nebo do sušených květin, efekt bude ještě výraznější.

Noste věci, které se pak snadno odstraní.

Můžeš být před spaním chladná. Nicméně po uložení do postele stoupne teplota těla.

Pokud se vám to stane často, noste několik věcí ve vrstvách, které pak můžete odstranit a pohodlně.

Nedoporučujeme volit příliš těsné oblečení, s knoflíky, spojovacími prvky nebo jinými předměty, které vás mohou v noci obtěžovat.

Nejlepší možností pro spaní - to je samostatná pyžama a dobré ponožky. A nic jiného.

Nastavení vytápění

Spánek celou noc s ohřevem je špatný.

Pokud máte příležitost, naprogramujte topný systém tak, aby se v určitém čase vypnul. Můžete také zapnout topení na hodinu před spaním a vypnout ji těsně před spaním.

Zapomeňte na to, optimální teplota - asi 18 ºC.

Vyhýbejte se průvanům

Vzduch může cirkulovat skrz závěsy pod dveřmi a v blízkosti oken. V takovém případě dům zmrzne jen uprostřed noci. Zkusteproveďte určité kroky, abyste předešli průvanu.

Díky tomu budete mít možnost udržovat správnou teplotu v místnosti a nemrznout.

Pokud budete mít pár obalů, udělejte to správně

Stejně jako v případě oblečení,kůže musí položit balónky: od nejtenčí k nejhustší.

Díky této posteli bude teplé a pohodlné. Později, když se zahřejete, budete moci vyhazovat přebytečný kryt, aniž byste ztratili tělesné teplo.

Dobré sny!


Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Užitečné, pokud trpíte nespavostí nebo spánková , jsme si jisti, že jste vyzkoušeli všechno od čajů chodit v noci. Nicméně, mějte na paměti, že to, co funguje pro jednu osobu, nemusí fungovat pro druhého, a proto by měl vždy zkusit něco nového, aby zjistil, jestli se vám to hodí. Dnes tedy chceme mluvit o slavném technice 4-7-8, a ačkoli to je jen zajímavé tipy, měli byste vědět, že mnoho lidí, kteří pravidelně jak to udělat, a to nejen získat normální spánek, ale také lépe schopni vyrovnat se s stres a snadnější odpočinek.

(Užitečné návyky)

6 Druhů vyhřívaných produktů, které mohou otrávit! Užitečné návyky

6 Druhů vyhřívaných produktů, které mohou otrávit! Užitečné návyky

Ohřívání jídel - velmi zvykem u mnoha lidí, kteří mají rádi jíst pozdě nebo nechtějí zahodit to, co je nejedl najednou. Tato praxe jídlo po celém světě, ale v poslední době zjistili, že některých případech to může být škodlivé pro lidské zdraví. Informace o Evropská rada pro výživu varoval, že vyhřívaný jídlo připravené z nedodržení požadovaných podmínek, může nést vážné riziko pro zdraví.

(Užitečné návyky)