Jak zabránit onemocnění srdce u žen


Jak zabránit onemocnění srdce u žen

Je dokázáno, že jednou z hlavních příčin mortality u žen je srdeční onemocnění. Přestože těchto chorob ve skutečnosti škodlivé pro ženy i pro muže, ženy jsou obdařeni zvláštními vlastnostmi, třeba mít na paměti, jak mohou přispět k srdečním onemocněním. Chcete o tom něco víc?

onemocnění srdce je typické nejen pro muže. Studie ukazují, že počet pacientů mezi opačným předmětem se postupně zvyšuje. Odhaduje se, že každých 90 sekund v západních zemích zaznamená žena infarkt. Co můžete dělat? Jak přesně musíte změnit svůj životní styl tak, aby se zabránilo onemocnění srdce? srdeční choroby jsou častější u žen ateroskleróza

nepochybně nejběžnější onemocnění u žen. Vzniká kvůli nahromadění cholesterolu v tkáních, které postupně ničí tepny, které jsou odpovědné za dopravu krve do srdce. Časem se stávají nejen ohromující, ale téměř nedávají prostor k krvi. Pohyb krve klesá a nakonec srdce trpí onemocněním známým jako ischemická choroba. Pokud krev nedosáhne vašeho srdce, budete mít infarkt. To je třeba mít na paměti.

Jaké jsou příznaky u žen?

  • Problémem je, že srdeční onemocnění u žen může být zaměňováno s jinými nemocemi. Cítíte se unavení, mít bolest zad nebo krku, je mučí bolest rychle opustit sílu ...

Zatímco muži mohou cítit mírné bolesti v levé ruce, příznaky srdečního onemocnění u žen širší škálu závratě, extrémní únava ...

  • Více Jeden důležitý znak může být viděn, pokud se podíváte na žil na krku
  • . Pokud máte otěhotnělé kotníky a krk současně, okamžitě navštivte svého lékaře. Syndrom roztrhaného srdce nebo kardiomyopatie kvůli stresuBezpochyby je to jedno z nejčastějších onemocnění srdce u žen.

Je spojena s velmi vysokou úrovní stresu.

  • Každý den je žena plná povinností a povinností. Práce, doma, děti a někdy i péče o nemocného člena rodiny. To vše přispívá k tomu, že stres má pro ně větší dopad. Během kardiomyopatie se stane, že levá srdeční komora srdce je nadměrně stimulovaná a oteklá, což způsobuje mírnou dysfunkci. To ne vždy vede k smrtelnému případu, není to tak vážné jako srdeční záchvat, ale musíte si pamatovat takovou chorobu, abyste ji věděli a zacházeli s ní včas. Obvykle jsou šance na obnovu dost dobré.
  • Jaké jsou příznaky u žen? Příznaky jsou velmi podobné příznakům srdečního záchvatu

. Musíte se postarat o zdraví celého těla. Jste extrémně unavený a nevíte proč? Máte nauzeu a bolest v žaludku nebo ve spodním žaludku? Pokud je to stále doprovázeno stresující situací, poraďte se s lékařem.

  • Jak souvisejí srdeční choroby a menopauza? Spojení je velmi těsné. Měli byste myslet na estrogen u žen, plní mnoho funkcí. Chrání vás před srdečními chorobami. Ale když trpíte menopauzou a hladina estrogenu klesá, dochází k následujícím:Změny ve stěnách cév.

Vytvrzují, vytvářejí se aterosklerotické pláty a objevují se krevní sraženiny.

Cholesterol se mění.

  • Zvyšuje se špatný cholesterol, známý jako lipoprotein s nízkou hustotou. Substance nazývané fibrinogen se zvyšuje
  • , což vede k koagulaci krve, stejně jako srdeční infarkty a krvácení do mozku. srdeční záchvaty u žen odlišné
  • Jak jsme již uvažovali, nástup menopauzy způsobuje změny ve vašem těle, které vás činí zranitelnými na srdeční onemocnění.Snížení hladin estrogenů je rozhodujícím faktorem pro vznik změn.

Pravděpodobnost vzniku srdečních onemocnění u žen nastává během menopauzy. Nejdůležitější je však to, jak ukázaly studie, že ženy jsou po infarktu horší, jelikož

  • obvykle rozpoznávají příznaky a konzultují s lékařem pozdě. Spojují únavu s jinými příčinami, bolesti svalů a žaludku - s jinými nemocemi, aniž by věděli přesně, co srdce potřebuje jejich pomoc.Prevence srdečních onemocnění u žen
  • Je nesmírně nutné se starat o emocionální zdraví během stresových situací. To je zpravidla příčina mnoha onemocnění srdce. Změny životního stylu

Jedzte denně ovoce a zeleninu.

Snažte se konzumovat pět kusů ovoce a zeleniny každý den, plus šťávy z pomeranče nebo citronu. Vyhněte se konzervované zelenině, protože obsahuje sůl. Doporučujeme vařit zeleninu v mlékárně a ochucovat je olivovým olejem.

Snižte množství soli ve stravě.

  • Pšenice musí být celozrnné : zejména rýže, pšenice a žita.
  • Ořechy:
  • odborníci doporučují pravidelnou konzumaci ořechů. Zvyšují zdraví kardiovaskulárního systému. Proč ne sníst tři snídaně ořechy?Více ryb a méně červeného masa:
  • sardinky, makrela, tuňák a losos obsahují užitečný prvek omega-3. Tímto způsobem musíte snížit množství červeného masa ve vaší stravě a zvýšit množství ryb. Zastavte kouření, pijte alkohol a sladké nápoje.
  • Vždy jíst pětkrát denně:bohatá snídaně, lehká večeře a žádné občerstvení mezi jídly.
  • Dbejte na krevní tlak.
  • Postarat se o hladinu cukru v krvi.Cvičení po dobu jedné hodiny každý den.
  • Snažte se nadváhu.
  • Pravidelně provádějte lékařské vyšetření.
  • Nejprve se postarat o svůj emocionální život a nechat stranou stres a vzrušení.


Posilovat poškozené kolena s těmito cviky

Posilovat poškozené kolena s těmito cviky

Kolena - to jsou složité klouby. Obvykle jsou náchylné ke zranění. K tomu dochází kvůli mnoha krokům, které je potřeba provést v různých akcích. Skládají se z tenké chrupavky, svalů a kostí. Společně s jinými kolenními kostimi mohou podporovat tělesnou hmotnost. Jakýkoli problém, který ovlivňuje práci kolen, obvykle snižuje kvalitu života.

(Užitečné návyky)

Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Užitečné, pokud trpíte nespavostí nebo spánková , jsme si jisti, že jste vyzkoušeli všechno od čajů chodit v noci. Nicméně, mějte na paměti, že to, co funguje pro jednu osobu, nemusí fungovat pro druhého, a proto by měl vždy zkusit něco nového, aby zjistil, jestli se vám to hodí. Dnes tedy chceme mluvit o slavném technice 4-7-8, a ačkoli to je jen zajímavé tipy, měli byste vědět, že mnoho lidí, kteří pravidelně jak to udělat, a to nejen získat normální spánek, ale také lépe schopni vyrovnat se s stres a snadnější odpočinek.

(Užitečné návyky)