Jak zabránit bolesti zad


Jak zabránit bolesti zad

V určitém okamžiku života každého člověka čelí bolesti zad. Je to tak rozšířený problém, že na druhém místě, po zranění, je zařazen do seznamu důvodů pro nemocenské. Podle lékařů bude 80 až 90% lidí dříve nebo později trpět bolesti zad.

Důvody mohou být odlišné, nicméně se zjistilo, že ve většině případů je faktorem podmínky pracoviště. Na jedné straně musí člověk v určitých pracovních místech podstoupit nadměrnou fyzickou aktivitu a ostré pohyby, což může zvýšit riziko takové bolesti zad. Na druhou stranu kancelářská práce vede k pocitu bolesti kvůli nesprávné držení těla a dlouhodobému posezení.

Bolest v zádech se projevuje jinak, v závislosti na člověku, a ne vždy jej lze předejít. Dnes však doporučujeme zvážit některé doporučení, které vám pomohou zbavit se tohoto problému.

Nenoste velké zatížení

Příliš vysoký tlak těžkých břemen na zadní straně je jednou z hlavních příčin bolesti v této oblasti. Podle odborníků, lidé často mají bolesti zad po na sobě těžké předměty.

Sport a fyzická aktivita jsou nesmírně potřeba posilovat a tónovat svaly, což pomáhá snížit bolesti zad. Ballet a basketbal však patří do lekcí, které negativně ovlivňují tuto část těla. Zatímco sporty jako plavání, pilates nebo jógase doporučuje posílit záda.

V každém případě je důležité zvolit správnou obuv pro sport, protože tenisky, , které se vám nezapadá, může také způsobit bolest zad.

Udržujte správné držení těla

Je velmi důležité se učit, jak udržet dobrou pozici při posezení a když právě chodíte nebo stojíte. Abyste seděli správně, musíte svou sílu zaostřit dolů a naklonit.

Během stání nebo chůze by měla být zadní strana rovná a ramena se neskládají. Pokud se budete muset naklonit, aby něco vzbudil, lékaři vám poradí kolena, a ne zpátky.

Zvolte správný matraci

Zadní část je spousta času spočívající na matraci, protože je to tam, kde se tělo musí zcela uvolnit . Nicméně, pokud je matrace příliš tuhá nebo mírná, může být bolest zad zpravidla častější nebo dokonce zasahovat dospánku . Proto je důležité vybrat matraci, která vám vyhovuje.Zachovat zdravý životní styl

Zdravý životní styl je velmi důležitý, aby se zabránilo bolesti zad.

Kouření může způsobit časté kašel, který pak postihuje bederní kotouče. Nadměrná hmotnost je také škodlivá pro zdraví, protože zvyšuje tlak a zátěž na zádech.Nakonec je důležité mít dobrou emocionální rovnováhu, protože deprese je spojena s napětím v zádech a jinými hmotnými.

Spánek na zádech nebo na straně

Situace spánku, kterou si vyberete, je také důležitá, pokud jde o prevenci bolesti zad. Protože tělo je v něm

po dobu šesti až osmi hodin spánku, je důležité ležet na zádech nebo na boku. Sleeping na břicho se nedoporučuje, protože to způsobuje změny v normální zakřivení páteře, krku a byl nucen vrátit se do jedné ze dvou stran, které mohou dále poškodit páteř.

Vyhněte se stresu

Stres

- To je častá příčina bolesti zad. Můžete se s ním spojit doma i v práci. Když člověk zažívá stres, vytváří napětí v zádech, což jim neumožňuje dělat své obvyklé věci. Pokud se tak nestane, doporučujeme dýchat hluboce a provádět natahovací cvičení nejméně dvakrát denně.

Požádejte o radu lékaře

Pokud máte neustálé bolesti zad, je velmi důležité jít na konzultaci lékaře,

protože ve 3% případů se tato porucha může stát chronickou . Když bolest netrvá několik týdnů, okamžitě jděte a zjistěte přesnou diagnózu.


6 Cvičení v boji měkká tuková tkáň stop

6 Cvičení v boji měkká tuková tkáň stop

Užitečné návyky pro dobré výsledky, musíte být konzistentní v těchto cvičení pro nohy, je to jediný způsob, jak úspěšně přivést tón dolů. Foot je jedním z půvabů žen, takže všichni chceme, aby jim v perfektním stavu. Ale kvůli neustálým změnám hormonů, špatné stravovací návyky a sedavý způsob života jsou obvykle postupně ztrácejí pružnost.

(Užitečné návyky)

Hugs a polibky - nejlepší lék pro děti

Hugs a polibky - nejlepší lék pro děti

Několik věcí je stejně příjemné a emocionálně pozitivní jako objetí. Vaše nejlepší vzpomínky, momenty největšího napětí , často se staly v těch několika vteřinách, během objetí s těmi, které milujete. Síla objíždí a polibků pro děti jde daleko za fyzickou rovinu. Jedná se o gesta lásky, která jim pomáhá růst, rozvíjet sebevědomí a zajišťovat bezpečnost pro interakci se zbytkem světa.

(Užitečné návyky)