Jak zůstat fit, i když nemáte čas


Jak zůstat fit, i když nemáte čas

užitečné návyky si přejete mít tvar vést zdravý životní styl a vlak svaly, ale ne vždy mají čas na to?

rychlost a shonu všedního dne, dlouhých nudných hodin v práci a pak vše, co musíte udělat, když se dostanete domů ... Často nemáte čas (nebo energie) pro výcvik.

1. Přemýšlejte o výhodách pro jejich zdraví a tělo

První věc, kterou musíte udělat, je připomenout si, proč byste měli cvičit, i když máte velmi málo času.

Zaznamenali jste pár kilogramů a vaše kalhoty se zakřivily? Máte problémy s klouby nebo svaly? Nebo jen potřebujete trénovat, abyste se cítili lépe?

Pomůžeme vám. Vše, co potřebujete, je vůle a úsilí.

Trénink pomůže s těmito problémy a bude také užitečný pro zdraví a sebeúctu.

Tak na co čekáš? Vezměte si tenisky a jděte do tréninku.

2. Sedněte na kole

Jízda na kole je jednou z nejlepších cvičení, kterou můžete udělat, abyste cítili své tělo.

Hýždě a telata budou vypadat skvěle. Navíc, ztratíte váhu, pokud máte pár kilo navíc.

A nejlepší je, že si ani nevšimnete, jak se to stane.

Můžete pracovat každý den, vyzvednout děti ze školy nebo jezdit na kole.

To je zdravý, aktivní a zábavný způsob, jak zůstat ve tvaru, bez pocitu, že trávíte čas, který můžete použít na něco jiného.

3. Stáhněte si aplikaci

Nemáte čas navštívit tělocvičnu (nebo si myslíte, že nemáte čas)? To není omluva pro odmítnutí výcviku.

Existuje mnoho aplikací, které vám pomohou pohybovat a tónovat svaly doma.

Existují programy pro fitness, jógu a pilates, které pomáhají trénovat, i když máte jen 7 minut. Všichni mají podrobné pokyny, jak cvičit, a nepotřebujete speciální vybavení, abyste mohli začít.

Můžete vybrat oblasti, které chcete přenést do tónu. Můžete také sledovat vývoj v aplikaci.

Bude to váš osobní trenér!

4. Běh zůstat ve tvaru

Běh je stále velmi populární.

Není náhoda, že má nespočetné přínosy pro zdraví. Posilní váš kardiovaskulární systém a uvolní endorfiny, takže se budete cítit skvěle.

Je také užitečným cvičením, jak se dostat na čerstvý vzduch.

Nejlepší je, že to nebude trvat hodně času. Dva nebo třikrát týdně, natolik, aby zůstali ve tvaru.

5. užívat doplňky

Pokud se požadují stále více a více z jeho těla, doplňky vám pomůže zůstat fit a udržet aktivní životní styl.

Poskytne vám živiny, které potřebujete k udržení svalového tonusu a zvýšení síly.

Některé z nich neobsahují cukr, tuky, lepek, spoustu kalorií. Vyberte si ty, které jsou bohaté na aminokyseliny, jako je arginin, které pomáhají zvyšovat sílu a svalovou sílu a zotavují se z tréninku.

Chcete-li obnovit svalovou hmotu, když se vlak a chtějí pečovat o své tělo, aby se to lepší, nebo pokud ztratíte svalovou hmotu, bude doplňky stravy pro vás.

Tanec a procházky vás mohou chránit před Alzheimerovou chorobou

Tanec a chůze - to jsou dva skvělé způsoby, jak aktivovat svůj mozek. Zvyšují pocit svobody a relaxují.


5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

Demence bude mít vliv na více a více lidí v příštích desetiletích. Nezvelicujeme. Mluvíme o skutečnosti, která musí být známa. To je důvod, proč. Délka života stále roste. To znamená, že budeme muset zrostalnu starší populaci, protože riziko neurodegenerativních chorob, jako je Alzheimerova choroba nebo jinými formami demence, je prakticky nevyhnutelné.

(Užitečné návyky)

Výrobky, které mohou zvyšovat krevní tlak

Výrobky, které mohou zvyšovat krevní tlak

Užitečné návyky Věděli jste, že konzumace velkého množství potravin zvyšuje krevní tlak? Krevní tlak - je síla, která Váš krevní čerpá prostřednictvím svého těla . I když se neustále mění, někdy můžete vidět vysoký počet, známý jako hypertenze, nebo nízká, říkáme hypotenze. Pokud je tlak vyšší než 140 více než 90 je považováno za hypertenze.

(Užitečné návyky)