Jak zůstat fit, i když nemáte čas


Jak zůstat fit, i když nemáte čas

užitečné návyky si přejete mít tvar vést zdravý životní styl a vlak svaly, ale ne vždy mají čas na to?

rychlost a shonu všedního dne, dlouhých nudných hodin v práci a pak vše, co musíte udělat, když se dostanete domů ... Často nemáte čas (nebo energie) pro výcvik.

1. Přemýšlejte o výhodách pro jejich zdraví a tělo

První věc, kterou musíte udělat, je připomenout si, proč byste měli cvičit, i když máte velmi málo času.

Zaznamenali jste pár kilogramů a vaše kalhoty se zakřivily? Máte problémy s klouby nebo svaly? Nebo jen potřebujete trénovat, abyste se cítili lépe?

Pomůžeme vám. Vše, co potřebujete, je vůle a úsilí.

Trénink pomůže s těmito problémy a bude také užitečný pro zdraví a sebeúctu.

Tak na co čekáš? Vezměte si tenisky a jděte do tréninku.

2. Sedněte na kole

Jízda na kole je jednou z nejlepších cvičení, kterou můžete udělat, abyste cítili své tělo.

Hýždě a telata budou vypadat skvěle. Navíc, ztratíte váhu, pokud máte pár kilo navíc.

A nejlepší je, že si ani nevšimnete, jak se to stane.

Můžete pracovat každý den, vyzvednout děti ze školy nebo jezdit na kole.

To je zdravý, aktivní a zábavný způsob, jak zůstat ve tvaru, bez pocitu, že trávíte čas, který můžete použít na něco jiného.

3. Stáhněte si aplikaci

Nemáte čas navštívit tělocvičnu (nebo si myslíte, že nemáte čas)? To není omluva pro odmítnutí výcviku.

Existuje mnoho aplikací, které vám pomohou pohybovat a tónovat svaly doma.

Existují programy pro fitness, jógu a pilates, které pomáhají trénovat, i když máte jen 7 minut. Všichni mají podrobné pokyny, jak cvičit, a nepotřebujete speciální vybavení, abyste mohli začít.

Můžete vybrat oblasti, které chcete přenést do tónu. Můžete také sledovat vývoj v aplikaci.

Bude to váš osobní trenér!

4. Běh zůstat ve tvaru

Běh je stále velmi populární.

Není náhoda, že má nespočetné přínosy pro zdraví. Posilní váš kardiovaskulární systém a uvolní endorfiny, takže se budete cítit skvěle.

Je také užitečným cvičením, jak se dostat na čerstvý vzduch.

Nejlepší je, že to nebude trvat hodně času. Dva nebo třikrát týdně, natolik, aby zůstali ve tvaru.

5. užívat doplňky

Pokud se požadují stále více a více z jeho těla, doplňky vám pomůže zůstat fit a udržet aktivní životní styl.

Poskytne vám živiny, které potřebujete k udržení svalového tonusu a zvýšení síly.

Některé z nich neobsahují cukr, tuky, lepek, spoustu kalorií. Vyberte si ty, které jsou bohaté na aminokyseliny, jako je arginin, které pomáhají zvyšovat sílu a svalovou sílu a zotavují se z tréninku.

Chcete-li obnovit svalovou hmotu, když se vlak a chtějí pečovat o své tělo, aby se to lepší, nebo pokud ztratíte svalovou hmotu, bude doplňky stravy pro vás.

Tanec a procházky vás mohou chránit před Alzheimerovou chorobou

Tanec a chůze - to jsou dva skvělé způsoby, jak aktivovat svůj mozek. Zvyšují pocit svobody a relaxují.


10 Důvodů, proč používat květák

10 Důvodů, proč používat květák

A máte rád květák? Nebo možná jste jedním z těch lidí, kteří nemohou vystát svou specifickou chuť? Máte-li rádi květák, doporučujeme, abyste dávat pozor na několik faktů o této zeleniny z brukvovité rodiny. Za prvé, květák obsahuje vitamíny B (B1, B2, B3, B6 a kyselina listová) a vitamíny C, K a E. Zadruhé, květák je bohaté na obsah minerálů pro lidské tělo, včetně které lze odlišit od vápníku, hořčíku, fosforu, draslíku a manganu.

(Užitečné návyky)

13 Způsobů, jak vyčistit mysl a naučit zvládat své emoce

13 Způsobů, jak vyčistit mysl a naučit zvládat své emoce

Užitečné návyky jasnou mysl a vnést řád do své emoce není snadné . Koneckonců, mozek - to není zásuvka, ze které můžete získat všechny poskladaty a pak znovu, když budete chtít. výhodou je to, že jsme zažívá mnoho emocí, které porušují domácí klid, rovnováhu a schopnost se soustředit na důležité . Ve většině případů to je negativní emoce.

(Užitečné návyky)