Se vyrovnat s menopauzou


Se vyrovnat s menopauzou

užitečné návyky menopauze - to je normální krok pro ženy, jako je puberta, jeviště, kdy ženy mají poslední menstruace. různé příznaky tohoto cyklu, což někdy může být cítil v mladším věku, a někdy docela pozdě. Tento článek vám dá několik tipů na to, jak snadno zvládnout menopauzy.

Dřívější nebo pozdní menopauza u žen nutně přichází. Starat o zbytečné, ale připravit se na novou etapu života je velmi užitečná. Je čas přemýšlet o tom, jak nejlépe zadávat čas změny.

Menopauza - to je normální fyziologický proces stárnutí ženského těla, ke kterému dochází s ovariální selhání a koncem reprodukčního období života ženy.

Menopauza obvykle dochází ve věku 40 až 55 let mezi nimi, ale nejčastěji v 50-51 rok. Pouze 10% žen menopauze dochází bez fyziologické menstruačního cyklu. Menopauza má různé příznaky, jako jsou:

  • Změny menstruace
  • hormonálními změnami
  • nepohodlí při sexu a snížená sexuální touha
  • zvýšená frekvence infekce močových cest
  • inkontinence, podrážděnost
  • Poruchy spánku
  • Náhlé změny nálad

K lepšímu prostřednictvím tohoto cyklu, ženy jsou doporučeny jíst některé potraviny, které pomáhají snížit dobu trvání příznaků, nebo dokonce zabránit jejich výskytu.

Mnohé ženy nemají zkušenosti menopauze a když skoro nezaznamenali žádné specifické příznaky, ale odborníci se domnívají, že 85% žen trpí některé z nich a většina žen může jmenovat dlouhý seznam příznaků způsobených menopauze. Z tohoto důvodu je důležité, aby bylo možné ovládat své nálady, a ne aby se zapojily do emocionálních spory problémů, které tento cyklus mohou být dodány.

nutné přizpůsobit každé fázi života a měli bychom pochopit, že lidé různých věkových skupin mají různé výživové potřeby. Tak, to je důležité si uvědomit, že menopauza by měla být dobrá a jíst, protože jídlo je v bezchybné fungování svých orgánů velmi důležité.

Výrobky, které vám pomohou zvládnout příznaky menopauzy

  • Správná výživa by měla obsahovat základní součást zlepšování zdraví při nedostatku hormonů. Všimněte si, že po menopauze jsou vystaveni zvýšenému riziku dekaltsinatsiyi kostí a srdečním onemocněním, protože v tomto období ženy by měly konzumovat mléčné výrobky bohaté na vápník a vitamín D. Chcete-li zachovat vaše váha je normální a vyhnout kardiovaskulární problémy by měly být sníženy v dieta jíst potraviny s vysokým obsahem tuku maso - zejména vnitřností a přípravky.
  • Mnoho příznaky způsobené menopauzou se zdá, vzhledem k nižší produkci ženské hormony estrogen a progesteron. Ztráta těchto hormonů a dává nežádoucí účinky (nebo příznaky) menopauzy. Oni zařadit jako nepravidelný menstruační cyklus, návaly horka, suchá vagina problémy močového ústrojí, změny nálad a špatný spánek. Některé studie uvádějí, že produkty, jako jsou sójové boby nebo jiné sójové výrobky obsahují látky, jako je estrogen a může snížit výskyt symptomů, jako je splachovací, podrážděnost a úzkost.
  • Během menopauzy Také doporučujeme zvýšenou spotřebu ořechů k udržení své tělesné hmotnosti a antioxidanty obsažené v ovoci a zelenině.
  • Sojový, chmel, šalvěj - dobře zabránit nebo snížit návaly horka a noční pocení.
  • také třeba v tomto okamžiku se postarat o ochranu pokožky, která ztrácí pružnost a pevnost v důsledku hormonálních změn. Aby k tomu nedošlo, měli byste používat dietní potraviny bohaté na vitamin E.

tipy na to, jak se vyrovnat s menopauzou pravidelně

provádět tělesné cvičení, aby se zlepšilo fungování těla, zachování svalové hmoty a prevenci kardiovaskulárních potíží.

Snažte se kouřit, pít alkohol a kofein. U kuřáků, může dojít k symptomy menopauzy mnohem dříve než u lidí, kteří nekouří.

Ujistěte se, že jít do gynekolograd, které vám pomohou sledovat své zdraví během této doby.

Udržujte aktivní sexuální život a udržovat dobré vztahy se svým partnerem, je velmi důležité mít úspěšný průběh menopauzy.

Zachovejte klid a starat se o blaho, což je důležitým faktorem v rozvoji menopauzy a překonat ho.

opatření ke zmírnění praxe ke snížení napětí a stres, , které přicházejí s hormonálními změnami. Zvýšit jejich sebevědomí, ovládat emoce a vyhnout se náhlé změny nálad.

Vždy hledají dobrý, silné a delší spánek.

Podpora sociální vztahy mohou podpořit vaši náladu v tomto období života a zabránit ztrátě vašich „vrcholů“, z nichž každý věděl před začátkem menopauzy.

Menopauza - konec menstruačního cyklu, znamení reprodukčního stárnutí u žen, ale je každé ženy fyziologie. Je to poslední období v reprodukčním období života ženy. Menopauza - v žádném případě není nemoc, ale přirozený proces, i když velmi obtížné.

ženské tělo je kvůli hormonální rovnováhy. Snížení ženských hormonů po čtyřiceti pěti letech, bohužel nevyhnutelné. Klíčem k překonání příznaky této fázi života - je to sebevědomí, správné výživy, fyzické aktivity, a porozumění, podporu a pomoc svého partnera.

Doufáme, že se vám to líbilo tento článek a rady o tom, jak, jak zacházet smenopauzy, cítit užitečné a informativní.


Tajemství 8 Dezinfekce spánkové návyky

Tajemství 8 Dezinfekce spánkové návyky

Užitečné Vaše ložnice je jednou z nejdůležitějších částí domu. Je to místo, kde si odpočinout a relaxovat po všech každodenních povinností. Ale někdy jsme se nestarají o to, a pomalu se to zašpiní. Ale nejhorší je, že i když není možné vidět pouhým okem, že mají tendenci se hromadit roztoče a alergenní molekuly, které mohou způsobit různé zdravotní problémy.

(Užitečné návyky)

4 Důvody, proč jít na procházku každý den

4 Důvody, proč jít na procházku každý den

Užitečné návyky bezpočet důvodů, proč byste měli jít na procházku každý den na čerstvém vzduchu. Za prvé, chůze je nejjednodušší a nejužitečnější způsob cestování. turistika je nezbytný trénink pro tělo, protože při chůzi působí ve všech částech těla, zejména kloubů a svalů dolních končetin. Nezapomeňte, že chůzi a aktivní ruce, protože jejich pohyb pomáhá udržovat rovnováhu a stabilizovat asymetrické rytmus nohou.

(Užitečné návyky)