4 Nejlepších snídaňové cereálie


4 Nejlepších snídaňové cereálie

Oatmeal recepty umožňuje perzistenci dělat každodenní úkoly díky vitamínů, které poskytuje. Také proto, že je bohatý na vlákninu, stimuluje peristaltiku a dává pocit sytosti.

Zrna jsou nedílnou součástí jídla. Tak proč ji přidat do svého denního snídani? Jsou to neuvěřitelné! Někteří lidé dávají přednost, aby se jim vyhnout, protože si myslí, že mají příliš mnoho kalorií nebo cukru. Ano, je to pravda, že zrna přispívají k nárůstu tělesné hmotnosti?

Ne, není to tak. Obilovin je skvělý doplněk k snídani. Pokud budete jíst je stejně jako u jiných výrobků, budou dáme energie potřebné, jak začít den energický a nezískal jediný kilogram.

Přečtěte si více o tomto článku.

Proč jíst cereálie k snídani?

vám ovesné vločky? Pak nezoufejte. Máte-li jíst s mírou, později zaznamenat jejich vliv na vaše zdraví. Podívejte se na výhody, které může přinést zrna vás:

  • Cereálie jsou bohaté na různé vitamíny a minerály, což je ideální pro děti i dospělé. Obilovin
  • nám energii, je důvod, proč je nutné začít den s nimi.
  • Jsou součástí zdravé vyvážené stravy. Pokud je používáte ve správném množství, mohou vám pomoci udržet vyrovnaný váhu.
  • Jsou bohaté na sacharidů a bílkovin.
  • Jsou bohaté na vlákninu, což je vynikající nástroj pro prevenci zácpy.
  • hladiny Cereální zůstatky cukru v krvi.
  • Jsou skvělé pro zdraví střeva.
  • Jsou užitečné pro léčbu problémů s trávicí systém a žaludku.

Jak víte, existuje mnoho způsobů, jak využít obilí, semena, obilí, mouky a klasické snídaňové cereálie, které lze zakoupit v supermarketech, v kombinaci s jinými složkami. Měli byste být velmi opatrní, pokud jde o tyto produkty, protože ne všechny z nich jsou tak užitečné.

  • Vyhněte se snídaňové cereálie s umělými barvivy. Ačkoli oni mohou vypadat hračka pro děti, které nejsou vhodné pro vaše zdraví.
  • vyhnout cereálie s přidaným cukrem.
  • Mnoho obilí přijít v kombinaci se sušeným ovocem, čokolády nebo dokonce ořechy. Chcete-li zhubnout, měli byste vědět, že tyto produkty budou nedoporučuje. Například obiloviny obvykle mají hodně kalorií, takže ujistěte se, že budete konzumovat tyto potraviny šetrně.
  • Obiloviny s čokoládou nebo medem také obvykle obsahují příliš mnoho cukru.

Nejlepší cereální snídaně

Právě jste vstali a od posledního jídla uplynulo 6 až 8 hodin. Vaše tělo potřebuje živiny a energii k zahájení nového dne. Které obiloviny jsou nejlepší na snídani? Podrobnosti v tomto článku:

1. Celozrnné žito

Rye je jedním z nejlepších obilných produktů k konzumaci. V tomto případě doporučujeme jíst lahodný kus celozrnného žitného chleba se švestkami, pomerančem nebo borůvkovým džemem (ujistěte se, že neobsahují cukr). Přidejte do tohoto poháru přírodní ovocný džus nebo šálek čaje, který učiní vaši snídani jak výživnou, tak výživnou.

  • Rýže poskytuje typ vlákniny, která má velmi málo kalorií a mnohem více vlákniny než celá pšenice.
  • Je bohatý na vitamín A a kyselinu listovou.
  • Žito je ideální pro čištění krve a snížení tzv. Špatného cholesterolu.

2. Pohanka

Pohanka - jeden z nejužitečnějších odrůd obilovin. Zde je proč:

  • Pohanka je bohatá na (omega-3), kyselina linolová, minerálních látek, jako je železo a měď, vitamíny B1, B2, B3, B5 a kyseliny listové.
  • Tato obilovina je nejlépe známá pro vysoký obsah hořčíku, který je vyžadován pro správný příjem vápníku. Pohanka také chrání játra, pomáhá jí syntetizovat vitamíny a odstraňovat toxiny.
  • Tato obilovina je skvělá pro zvýšení metabolismu, pomáhá spalovat tuk, zbavit se toxinů a regulovat hladinu cukru v krvi.
  • Pohanka pomáhá snížit hladinu škodlivého cholesterolu.
  • Tato obilovina je k dispozici v mnoha odrůdách chleba.
  • 3. Ovesné vločky

Máme ráda ovesné vločky.

Tento superfood by měl být nedílnou součástí vaší stravy, zejména při snídani, spolu s nakrájenými jablky, jahody nebo hrozny. Jak můžete odolat? Mějte na paměti, že nejlepší možností je okamžitý ovesné vločky. Takže můžete sníst rychleji.

Ovesná vločka je bohatá na vitamíny a aminokyseliny, které jsou skvělé pro péči o zdraví jater a srdce.

  • Je velmi bohatá na vlákninu, která zlepšuje zdraví střev a zabraňuje zácpě.
  • Ovesné vločky jsou užitečné pro diabetiky.
  • Má hodně bílkovin, které jsou skvělé pro opravu tkání.
  • Ovesná kaše je bohatá na jód, který pomáhá chránit štítnou žlázu.
  • Pamatujte, že ovesné vločky jsou skvělé pro kontrolu špatného cholesterolu.
  • 4. Ječmen

Můžete vařit lahodné bramborové kaše s

ječmen a ovoce: to je vynikající! Můžete také koupit chléb s ječmenem a konzumovat ho jako součást zdravé snídaně. Ječmen je jedním z nejlepších obilovin pro významné snížení cholesterolu.

  • Chcete-li využít těchto výhod, musíte jíst na snídani po celý měsíc. Nejužitečnější druh ječmene - celozrnné nebo perlovité krupice. To je snadné najít v obchodech, a to je stejně užitečné jako chutné.


Fialové nakládané zelí k posílení střevní mikroflóry Recepty

Fialové nakládané zelí k posílení střevní mikroflóry Recepty

Purpurové kysaným zelím - probiotika, která se v posledních letech stala velmi populární díky své schopnosti posilovat bakteriální flóru, která chrání střeva. Tento produkt lze vařit v procesu fermentace, který se vyskytuje v listu zelí ponořené do slané vody. O několik dní později bude kombinovat prospěšné bakterie a droždí ke zlepšení zdraví.

(Recepty)

Zásaditý roztok pro hubnutí a pro rekuperaci energie

Zásaditý roztok pro hubnutí a pro rekuperaci energie

Nejlepších receptů a přesto nejjednodušší, co můžete udělat pro dobro svého těla - pít potřebné množství čisté vody denně. Voda je nejen nezbytnou součástí našeho těla bez vnitřních orgánů nemůže řádně vykonávat jejich funktsiyi.Dlya udržovat rovnováhu vody v těle a zabránit mnoha nemocí, lékaři doporučují denně pitná 6 až 8 sklenic vody.

(Recepty)