Tipy, jak přinést cukr - jeho přebytek - z těla


Tipy, jak přinést cukr - jeho přebytek - z těla

Většina z nás miluje sladkosti, zejména cukroví a bonbóny. Jsme zvyklí sdílet tyto delikatesy často, zacházet navzájem během rodinných událostí nebo v kruhu přátel. Nicméně často si nemyslíme, že takové "občerstvení" bohaté na cukr může být škodlivé pro naše zdraví a protože si nemyslíme, že kontrolujeme používání cukru.

Pokud jde o sladké potraviny nebo pekařské výrobky, je důležité vědět, že tyto produkty jsou snadno těžit z těla a vstoupit krevní oběh mnohem rychleji než běžný cukr. A právě v tomto okamžiku se provádí sekrece inzulinu do krve.

Když jíte potraviny s vysokým obsahem rafinovaného cukru, zásobení těla živinami je prakticky nulové. Často se říká, že tyto potraviny, které obsahují velké množství cukru, mají "prázdné kalorie", protože vám neposkytují potřebnou energii k řádnému vykonávání funkcí těla. Pokud byste chtěli, aby se postarat o sebe a uvědomit si, že vyvážená strava - je to nejlepší, co můžete udělat pro udržení dobrého zdraví, měli byste začít přijmout odpovídající množství zeleniny a celozrnných výrobků, které poskytují vám s oběma živin a sacharidy . Na rozdíl od rafinovaného cukru,

takové sacharidy vstupují do krve v malých porcích a mohou být používány tělem jako palivo. Tímto způsobem poskytujeme našemu tělu potřebnou energii, aby se všechny funkce našeho těla prováděly správně. Z tohoto a z mnoha dalších důvodů,

a měl by se snažit odstranit přebytky rafinovaného cukru v těle, které vám nedávají žádnou nutriční hodnotu.K tomu musíte mít dobré čištění, proto doporučujeme vzít na vědomí následující tipy. Tipy pro čištění vašeho těla

První věc, kterou musíte udělat, když se začnete starat o sebe a vyvarujete se použití sladkých potravin, je

držet pryč od všech cukrářských pokušení. To znamená, že by nemělo být žádné sladké ve vašem domě nebo na jiném místě, kam přijdete jít. Tímto způsobem nebudete cítit rušivou touhu jíst cukrár nebo malý dort. V takovém případě nebudete potřebovat sílu vůle, kterou určitě máte! Ty by měly nahradit cukr na zdravé potraviny, jako jsou ořechy a jiné ořechy, které, kromě toho, že lahodný, také mohou být nesmírně pomáhají k potlačení chuti k jídlu mezi jídlem.

Pitné čisticí koktejly umožňují účinně odstraňovat toxiny z těla.

Plody, jako je meloun, banány, jahody, mohou být obrovskou pomocí k potlačení touhy jíst sladce.

Vanilka, skořice nebo mandlový extrakt jsou skvělé pro oslazení nebo přidání měkké chuti na jakýkoliv nápoj. Tyto jednoduché kroky vám pomohou držet dál od konzumace sladkostí. Doporučujeme také našim čtenářům číst o takových čisticích koktejlech a džusích. Zatím, informace v angličtině mohou

číst zde , ale brzy budete moci číst tuto publikaci v ukrajinštině.Nezapomeňte ...

Měli byste mít vždy na paměti, že všechny potraviny, které konzumujete každý den, obsahují cukr

ve více či méně velkém množství. Proto byste měli být obeznámeni s tím, jak si vybrat produkty, které mají méně cukru a za každou cenu zdržet konzumace ty, které mají větší množství tom, jmenovitě slazené cereálie, nějaké sušenky, bonbóny, čokolády a tak dále. Ty budou pravděpodobně trochu obtížné, aby zůstali daleko od těchto lahodný „přeje“ zpočátku, ale pokud opravdu chcete, aby výrazně zlepšit jejich zdravotní stav nebo zabránit budoucím problémům, budete ještě potřebovat trénovat trochu vůle a snaží se vždy vyhnout jíst nadměrné sladkosti , nejlépe navždy.


Léčba Crohnova nemoci pomocí správné stravy

Léčba Crohnova nemoci pomocí správné stravy

ŽIjící s Crohnovou chorobou není snadné. Je to chronické onemocnění spojené s střevními zánětlivými onemocněními. ◊ Navzdory epizodické povaze s větší či menší intenzitou tato nemoc často ovlivňuje kvalitu života těch, kteří ji trpí. Často má genetický původ a je spojena s určitými bakteriemi nebo viry, které mění správnou funkci těla.

(Užitečné návyky)

3 Cvičení pro posílení svalu rukou

3 Cvičení pro posílení svalu rukou

Silné řeky jsou potřeba dělat různé věci. Navíc vypadají skvěle! Síla rukou a nohou závisí na svalové hmotě, proto musí být neustále posílena. Svalová hmota však není jediným faktorem, pokud jde o posílení svalu rukou. Dalším důležitým faktorem je svalový tonus. Jaký je tón svalů? Svalový tón je také známý jako zbytkové svalové napětí.

(Užitečné návyky)