4 Nejlepší pozice pro spánek: Vy a váš partner


4 Nejlepší pozice pro spánek: Vy a váš partner

Během snu s partnerem jsou vztahy posíleny. Je pravda, že společné lůžko se na vás nejčastěji otáčí s podivnými situacemi během spánku, včetně těch, které mohou být škodlivé pro vaše zdraví.

Pro absolutní odpočinek a prevenci účinků na tělo, zvažte tyto zdravé momenty během spánku, které vám pomohou vždy pohodlně spát s partnerem.

Tajemství je být pohodlné a vyhnout se nepříjemným situacím, které způsobují bolest.

Všechny tyto pózy vám pomohou vychutnat si odpočinek v noci, abyste mohli vy a váš partner cítit plnou jednotu.

1. Bok po boku

Pokud chcete spát vedle sebe, zkuste spát zpátky. To zabrání tomu, aby se tělo změnilo, a nedostanete se do nepohodlí.

To je rozhodně dobrá volba pro oba, abyste měli dobrý odpočinek.

  • Pokud jeden z vás rád spí na boku a druhý na zádech, je nejlepší pro osobu, která spí na boku na zádech.
  • Pak může druhá osoba pohodlně ležet na zádech s prodlouženými rukama.

2. Objetí

Mnoho párů jako tato postavení, i když to není vždy pohodlné. Problémy vznikají, když se člověk líbí a jiný ne, zejména v létě.

  • Pokud tomu tak je, pak můžete jít na kompromis: jedna osoba bude spát prakticky na břiše, umisťovat polštář pod břicho, čímž se předejde jakémukoli tlaku na zádech.
  • Jiný člověk může spát na boku tím, že dá ruku partnerovi. To vytváří jemné objetí.

3. Na zádech

Tato poloha je ideální pro relaxaci.

Nikdo nevyvíjí tlak na tělo jiné osoby. Pokud jste oba zvykli spát v této pozici, stačí si natáhnout ruku a dotknout se svého partnera.

4. Lžíce

To je další z nejběžnějších pozic během spánku s partnerem. Ve skutečnosti většina párů jí dává výhodu. Ale je to užitečné?

Odpověď může být "ano", protože pomáhá eliminovat tlak na páteři.

Nejlepším řešením pro tuto situaci: ležet na boku, ohýbat kolena a položit polštář mezi nohy. Pomůže vám dobře spát.

Vyhnout nestabilní během spánku ustanovení

vyhnout nepříjemné pozice, pokud se opírá hlavu o paže nebo nohy partnera na ruce partnera, a další opatření, která mohou ublížit, pokud to spát dostatečně dlouho.

To může také přerušit správný průtok krve v určitých oblastech kvůli tlaku.

To je nejen zdraví škodlivé, ale je také pravděpodobné, že by vám oběma ublížilo, i když si to možná ani neuvědomujete.

Dobrý matrace + nejlepší spaní pozice

Dobré dodání vůbec vám nepomůže, pokud nemáte dobrý matrace. Přemýšlejte o modelu, který se liší podle vašich potřeb. Neměl by být příliš tvrdý, měkký nebo opotřebovaný.

To platí také pro výběr polštářů, proto věnujte pozornost tomu.

Je třeba si uvědomit, že existují chvíle, kdy je třeba ukázat partnerovi vaši lásku a když musíte jen spát, a to by mělo ovlivnit vaše rozhodnutí o zdravé spánkové situaci.

Tak nevybírejte nevhodné polohy pro spaní. Mohou vypadat romanticky, ale pravděpodobně vám nebudou potěšit záda.

Najděte rovnováhu v situaci, která vás oba líbí a respektuje váš osobní prostor.

Nezapomeňte, že když spíte, musíte odpočívat a existuje mnoho způsobů, jak můžete ukázat vaši lásku bez poškození zdraví.


5 Kroků k překonání nízké sebeúcty

5 Kroků k překonání nízké sebeúcty

Je důležité si uvědomit, že překonání nízké sebeúcty závisí na nás. Nedívejte se na názory ostatních. Když jsme byli malí, nikdo nás naučil jak stavět zdravé emocionální štěstí. Pokud máme štěstí, že máme příznivé rodinné prostředí, plné laskavosti, možná teď máme poměrně zdravé sebevědomí. A během zrání, tento křehký a zranitelný aspekt může způsobit mnoho vzestupů a poklesů kvůli zkušenostem, které získáváme.

(Užitečné návyky)

Je dobré jíst ovoce na snídani?

Je dobré jíst ovoce na snídani?

Existuje mnoho myšlenek o tom, zda je dobré jíst ovoce na snídani. Někteří věří, že tento zvyk není poměrně přínosný, zatímco jiní tvrdí, že je nutno jíst ovoce na hladový žalud - pro maximální asimilaci vitaminů. Co je lepší? Bezpochyby jsou plody perfektním začátkem vašeho dne, protože jsou snadno tělem vyčerpány a jsou pro celý den nepostradatelným zdrojem energie.

(Užitečné návyky)