Jak udržet stravu 15 doporučení


Jak udržet stravu 15 doporučení

Hubnutí Mnoho lidí začít s dietou s pocitem sebedůvěry a motivace, ale v čase, když existují určité překážky v souvislosti s každodenními povinnostmi, je obtížné splnit všechny požadavky. Pokud se vám to někdy stalo, nebo jestliže se chystáte "sednout" na dietu a nechcete selhat, přečtěte si tyto jednoduché pokyny, které by měly následovat, po stravě a vedoucím zdravého životního stylu.

Doporučení č. 1

Ať už si zvolíte dietu, vmusí nutně obsahovat plnohodnotnézdarma. To uspokojí ráno energie potřebuje při práci, během školení nebo popravy robota doma. Nenechte si ujít, protože jste hladová a samozřejmě jíte mnohem víc, než byste měli jíst na večeři. Naopak, pokud máte zdravou snídani, budete se cítit spokojeni ráno a kdy přijde čas na večeři, jíst tolik, kolik potřebujete.

Doporučení # 2

Pokud jste zvyklí na konzumaci nezdravých potravin nebo sladkostí a můžete si je dovolit jíst více, je důležité si uvědomit, že sladkosti způsobují vzrušení. Proto je nejlepší jíst své oblíbené ovoce, abyste cítili potěšení. Je mnohem zdravější pro vaše tělo a bude stát mnohem méně .Doporučení # 3

Když se chystáte jíst, zvolte menší desku, než je ten, na který jste zvyklí. Zdá se vám, že jste jedli stejně jako kdykoli předtím,

jako deska bude plná a, aleporce - méně a.Doporučení č. 4

Dobře vylejte. Podle studie provedené na univerzitě v Chicagu, pokud usneme dostatečně, vznikne hormon leptin, který vysílá do mozku signál, že tělo je spokojené. Pokud množství spánku nestačí, hormon grelin zvyšuje pocit hladu. Takže zkuste spát nejméně 8 hodin denně.

Doporučení # 5

Neustále kontrolujte váhu. Nic není tak motivující, jako pozorování dobrých výsledků stravy, které dosáhnete týden v týdnu. To samozřejmě zvýší sebeúctu

a povzbudí pro pokračování.Doporučení # 6

Získejte trpělivost

.Ne všechny stravy jsou rychlé a každý má svůj osobní metabolismus. Takže jděte dál a neodkládejte se od cíle. Tím, že děláte fyzické cvičení a jíte zdravé potraviny, dosáhnete požadovaných výsledků. Doporučení # 7

Tuk zdravé jídlo

.Koupit spoustu ovoce a zeleniny. Když chcete mít kousnutí, budete mít na dosah ruce chutné a užitečné produkty. Doporučení č. 8

Konzumujte hodně vody a ovoce, abyste se zbavili úzkosti. Navíc použití vody značně pomáhá snížit stravu. Pijte nejméně 6-8 šálků denně, zkuste to udělat před každým jídlem, takže budete mít méně hlad.

Doporučení # 9

H

potřebujeteodmítnout obvyklé ,produkty, jako je například chléb nebo jogurt a krekry. Existuje mnoho "lehkých" a celých zrn. Takže neexistují žádné překážky, abyste mohli jíst vynikající jídlo. Doporučení # 10

Bylo by užitečné doplnit vaši stravu o ochucení oregano

,s malým množstvím hořčice, česneku nebo pepře. Výrobky budou vypadat hodně chutné a získáte od nich více potěšení. Doporučení č. 11

Pokud máte rádi tradiční potraviny, pokračujte v konzumaci celých zrn, protože obsahují vlákninu, zlepšují trávení, snižují hladinu cholesterolu a zabraňují zácpě.

Doporučení # 12

Samozřejmě, že strava

- to osoba a případa va ša rodiny by neměly být příkladem vás.Ale můžete postupně změnit své stravovací návyky, aby tělo přineslo více výhod. T ak sebe, vyhnout sejístjídlo a, které vás mohou zvednoutustoupit od stravy a.Doporučení č. 13

Stejně jako vy záleží na vašem těle zevnitř, dělejte totéž zvenku. Vyčistěte pokožku, nanášejte obličejové masky, vyživujte krémy, péče o vlasy, oblečete své oblíbené oblečení ... to vám pomůže cítit se krásnější a zaznamenáte pozitivní změny jak uvnitř, tak i venku. Nebude to méně zřejmé pro všechny kolem vás.

Doporučení # 14

Pokud jste nevěděli, chceme ohlásit, že

alkohol obsahuje spoustu kalorií, které jsou převedeny na tuku v těle. Pokud se vám líbí alkohol, zkuste je konzumovat méně často nebo jen ve zvláštních případech. Nemusíte je úplně opouštět, ale pokud chcete dosáhnout skutečně zřetelného výsledku stravy, budete muset snížit spotřebu alkoholu. Doporučení # 15

Požádejte

vaši x přátelé a rodinak podpoře během stravě. Tito lidé vždy vedle, a pokuds může počítat s niminjupodporu, budete mnohem jednodušší .Požádejte je, aby vás neměli s cukrovinkami, zmrzlinou, pizzou, ale spíše je povzbuzujte, abyste jedli ovoce a džusy. Kdykoliv přijde na mysl, vzdát se stravy, není nic lepšího, než najít někoho, kdo bude přesvědčit, aby, a podmínky pro udrženíze stravy.


12 Způsobů, jak se vyhnout nadváhy během spánku

12 Způsobů, jak se vyhnout nadváhy během spánku

Jak se vyhnout nadváhy? Velmi často lidé mají určité návyky, které nevědí, ale skrze ně získávají váhu. Pokud se chcete starat o sebe a vyhnout se nadváze, pamatujte si na některé z těchto nočních zvyků, které můžete zvážit. Pravděpodobně jste nic nevěděli o jejich účincích! 1. Malý spánek Pokud spíte příliš málo, může to vést k nadváze.

(Ztráta váhy)

Několik tipů, jak udělat člověka tenký.

Několik tipů, jak udělat člověka tenký.

Každá žena, pravděpodobně samá příroda, má touhu vypadat atraktivně. V tomto článku najdete pět užitečných tipů, aby obličeje hudishym snížením zadržování tekutin a otoky, stejně jako zpevňující krémy a pleťové cvičení. Jak se zbavíme tuku, který se hromadí na našich tvářích nebo bradě? Mnohokrát jsme se snažili držet dietu a úspěšně ztratili váhu, ale naše tvář zůstala stále kulatá a plná a samozřejmě nám náš obraz v zrcadle neměl.

(Ztráta váhy)