Jak narovnat vlasy bez škodlivých návyků


Jak narovnat vlasy bez škodlivých návyků

užitečné v každodenním boji s vlasy, které se vine asi jednodušší narovnat tospeciální žehličku na vlasy a věříme, že ten den byl úspěšný. To jistě pomůže lépe kontrolovat vlasy a dát mu dobrý vzhled, ale měli byste mít na paměti, že nadměrné využívání tepla v oblasti péče o vlasy může způsobit velké škody. Čtěte dál a dozvíte několik jednoduchých tipů, jaknarovnat vlasy bez poškození.

tipů, jak narovnat vlasy

  • Za prvé, a to je velmi důležité, vaše vlasy by měly být dobře suší se předtím, než začnete ji narovnat. Nezasychujte vlasy na vlasy při maximální teplotě. Samozřejmě, že budete mít trochu více času, pokud jste to udělat na střední nastavení, ale vaše vlasy „děkuji“ za to. Také
  • , zdravou volbu pro vaše vlasy může být, že pokud se pokusíte změnit svůj vzhled po dobu jednoho týdne, volby mezi různými styly. Tímto způsobem nebudete muset vlasy narovnávat každý den, což mu umožní uvolnit se z tepla.
  • teplota žehlit vaše vlasy je také velmi důležité, pokud jste ve spěchu, samozřejmě, velmi často používají nejvyšší varný stupeň. To pomůže narovnat vaše vlasy rychleji, ale přijde čas a zjistíte, že kvůli tomu došlo k poškození.
  • Alespoň jednou za měsíc nezapomínejte na léčbu léčby vlasů. Budou záviset na váš typ vlasů: mastné, suché nebo normální, a ať trvale nebo použít teplo udržet ji.
  • Když jsou konečky vašich vlasů velmi suché, je pravděpodobně lepší je ořezat. V důsledku toho budou vaše vlasy nadále růst a mají zdravý vzhled. Suché tipy nepřispívají ke zdraví vlasů. Kromě toho mu dávají špatný pohled.

  • Také před narovnat vlasy, že by bylo dobré použít nástroj, který ji chrání před nadměrným teplem. Aplikujte ho na vlasy a nechte to na několik minut. Pak ji usušíte dobře, ale teprve potom to začnete narovnávat.
  • Před zahájením rovnání vlasů by měla být dobře česaná. Pokud nemáte to, a splelosya vlasy dělat v uzlech, pak pomocí žehlička na vlasy, můžete ji natáhnout, nebo dokonce hořet.
  • Oddělte vlasy svorkami na malých kadeřích tak, aby ležela rovně.
  • Další důležitou informaci: pokud si pravidelně barví vlasy, měli byste si dávat větší pozor, Chcete-li mít zdravé vlasy. Protože je chemicky ošetřena, má větší tendenci poškozovat.
  • Také se ujistěte, že používáte kvalitní žehlička na vlasy. Bohužel, pomocí levné, zpravidla, na konci budete platit více.

Kromě tipů, které jsme právě uvedli, je dobré vědět, že dieta je také zásadní pro zdraví vašich vlasů. Špatná výživa s využitím přebytečného tepla se stává nežádoucí kombinaci pro vaše vlasy.

Voda je také velmi důležitá pro zdraví vlasů. Vždy pamatujte na pít požadovanou denní dávku vody.

Pokud budete číst seznam základních živin a to, co potraviny obsahují, aby se vaše vlasy vypadat lesklé a silné.

  • Železo: špenát, salát, kuře, ryby, vepřové maso atd.
  • Omega-3 mastné kyseliny, sardinky, tuňák, vlašské ořechy, špenát, jahody.
  • Zinek: ryby, maso, vejce, sýr.
  • Selen: česnek, cibule, švestka, meloun, hrozny.
  • Vitamin A: játra, vejce, mrkev, mandle.
  • Vitamin B: Mléčné výrobky, ovoce, ryby, červené maso, vejce. Vitamin C
  • :guava, kiwi, červená paprika, papája, pomeranče, špenát.
  • Kyselina listová: hovězí hrášek, játra, čočka, avokádo, rajčata, banány.

Pokud jsou vaše vlasy velmi suché, nudné a křehké, podle doporučení svého lékaře, můžete zahrnout do svého jídelníčku doplňky, které obsahují základní živiny. V důsledku toho budete moci dokázat vlasy v nejlepším stavu.


Léčba Crohnova nemoci pomocí správné stravy

Léčba Crohnova nemoci pomocí správné stravy

ŽIjící s Crohnovou chorobou není snadné. Je to chronické onemocnění spojené s střevními zánětlivými onemocněními. ◊ Navzdory epizodické povaze s větší či menší intenzitou tato nemoc často ovlivňuje kvalitu života těch, kteří ji trpí. Často má genetický původ a je spojena s určitými bakteriemi nebo viry, které mění správnou funkci těla.

(Užitečné návyky)

Jak spát, když ti zima

Jak spát, když ti zima

Užitečné návyky Když začne teplota klesat , okamžitě jsme zasypali jeho postel přehoz, věřit, že to pomáhá spánek v teple a pohodlí. Často obětovat pohodlí a nakryvayemosya příliš mnoho přikrývky. Ale je to užitečné? V tomto článku chceme se s vámi podělit o tajemství zdravého spánku, kdy je vzduch studený.

(Užitečné návyky)