Jak zlepšit držení těla


Jak zlepšit držení těla

Často naše postavení nejen vypadá špatně, aletaké vytváří svalové problémy. Nebo horší - problémy s páteří, jejichž řešení vyžaduje dlouhodobou péči a kvalifikovanou pomoc. Při nesprávné držení těla jsou ramena a hlava ohnutá dopředu. Jak už víte, způsobuje spoustu bolesti, zpočátku pomalu, a pak se situace zhoršuje každý den.

Chcete-li vyřešit tyto problémy, je nezbytné provést některé cviky, jako například: silových cvičení na posílení ochablých svalů a táhnou na tvrdé části.

Níže budeme mluvit o cvičeních, které můžete použít k úplné korekci postoje.

Měli byste začít zahříváním svalů. To můžete provést po dobu 10 minut bez zastavení. Potom proveďte jednu z doporučených cvičení pro korekci držení těla:

№1 cvičení Lehněte lícem dolů na pohodlné, ale naprosto rovný povrch. Toto cvičení je zaměřeno na opravu ohnutých ramen. Potom zvedněte dolní část těla ze země, včetně rukou. Zvedněte je tak vysoko, jak je to možné, bez namáhání. Všechno by mělo probíhat hladce. Pak stlačte listy dohromady. Zkuste zůstat v této pozici nejméně po dobu 3 sekund. Pak vdechněte, ležte znovu a proveďte 15-20 opakování.

Pak leží na zádech a zvedněte nohy. Dolů dolů. Toto cvičení zvýší svaly břicha a pánve. Pomalu spusťte nohy co nejblíže k zemi. Když jsou vaše nohy co nejnižší, zůstaňte v této pozici po dobu 3 sekund a zvedněte nohy znovu. Proveďte 10-15 opakování.

položte na záda umístěním tělocvičny míč mezi boky a stlačování co nejtěžší. Podržte po dobu 5 sekund: proveďte 10 až 15 opakování.

Cvičení №2 Jedná se o další cvičení, které vám může pomoci správné držení těla: Lehněte si na záda a pokrčte kolena, nařizovat co nejpomaleji na hrudi. Dělejte to velmi pečlivě. Jinak se můžeš ublížit. Účelem tohoto cvičení je prodloužit zadní svaly. Držte jej po dobu 20 sekund, opakujte 5krát.

Cvičení č. 3

V příštím cvičení znovu použijte tělocvičnu: sedněte na míč, držte si záda vzpřímenou. Vložte nohy do tvaru písmene "V". Pak se pomalu ohýbejte dopředu, dokud natačíte popliteální šlachy. Snažte se udržet pózu po dobu 30 sekund.

Cvičení č. 4

Další cvičení lze provést tímto způsobem: postavte se před dveře a položte pravou ruku na ně. Ruka by měla být ohnutá do lokte, aby vytvořila úhel. Pak položte levou nohu dopředu a otočte doleva, dokud neucítíte pravé stehenní svaly. Pak se vraťte a změňte ruce a nohy a natáhněte levou stranu stejně jako pravou.

A nakonec doporučujeme vždy stát a sedět s rovnou zády. Je důležité strávit co nejvíce času s napjatými břišními svaly a boky umístěnými přirozeně, bez jakéhokoli namáhání. Vaše ramena a krk by měly být vždy odhozeny zpět, protože když jsou vpředu, vaše postavení je rozbité a je mnohem obtížnější je opravit. Pamatujte si na to, když sedíte před počítačem nebo libovolným mobilním zařízením.


Rozloučit se s uvolněnou pokožkou na pažích a nohou!

Rozloučit se s uvolněnou pokožkou na pažích a nohou!

Není pochyb o tom, že uvolnění pokožky je jedním z nejběžnějších problémů jak u žen, tak u některých mužů. I když je to přirozená součást procesu stárnutí, existuje mnoho faktorů, které urychlují vzhled přetrvávající kůže v mladém věku. ruce, krk, nohy, oční víčka a ústní koutky - to jsou oblasti, které jsou nejčastěji spojeny s pomalým nebo povislá kůže.

(Krása)

Jak mít zdravé krásné vlasy bez nerovný zámky

Jak mít zdravé krásné vlasy bez nerovný zámky

Zdraví pro mnoho lidí, kudrnaté vlasy, je skutečnou výzvou, protože je více než kroutí rovné vlasy - ačkoliv rovné vlasy má i své nevýhody. Využíváme této příležitosti, abychom vám řekli, jak získat krásné vlasy bez kuchařů a ukázat přirozenou krásu vlnitých vlasů , aniž by mu způsobila nějaké škody.

(Krása)