Jak vyléčit nespavost přírodních zdrojů


Jak vyléčit nespavost přírodních zdrojů

přírodní prostředky Pokud máte problémy se spánkem, a v noci nemůžete usnout snadno, měli byste vždy mít na paměti nějaké přírodní prostředky, doporučujeme. Nespavost je velmi častá porucha u lidí v naší době. Nespavost může být také nazývána jako sen, když osoba spí velmi citlivá (probudí se ze sebemenšího hluku). Nyní se dozvíte, jak léčit nespavost pomocí přírodních prostředků.

Co přesně způsobuje nespavost?

Podle studií provedených před několika lety na toto téma, která se zabývá hlavně problémy s nespavostí dospělých způsobenou několika různých faktorů, včetně jako je stres, deprese a úzkosti. Podobně náš způsob života ovlivňuje, jak spíme. Problém může také souviset s nedávnou změnou v každodenní rutině, změnami návyků nebo důvodem může být výlet do jiné země.

Přírodní může být podmínkou pro lidi, když člověk není schopen spát, například po projednání práce nebo hádky s partnerem. Mimo jiné i proto je odmítnutí obyčejné, normální oběd nebo myšlenky o tom, co by se mohlo stát další den (před svatbou, první den školy, atd.). Dalším důvodem může být změna zvyků, například během dovolené. Tělo musí zvykat na nové skutečnosti nebo plán, a tato závislost může vést k nespavosti.

přírodní prostředky k léčbě nespavosti

Pokud často vzniká problém nespavosti, a myslíte si, že to se stává poměrně pravidelně v průběhu času, brát v úvahu přírodní domácí opravné prostředky k léčbě nespavosti:

  • teplého mléka: obsahuje hormon melatonin, který výrazně přispívá k hlubokému spánku. Proto je teplé mléko vhodné pro boj s nespavostí a dalšími podobnými problémy. Jedna šálka teplého nebo horkého mléka by měla být podána před spaním.
  • Valerian: Kořen této rostliny má sedativní vlastnosti, které vám pomohou nejen těšit z hlubokého spánku, ale i spát mnohem rychleji. Pijte infuzi nebo čaj v noci a spíte "pevně jako dítě". Dávejte pozor, abyste tento nástroj příliš nepoužili, jinak pravděpodobně ani druhý den nebudete slyšet budík.
  • Lipový květ: Tato rostlina má uklidňující vlastnosti a je vynikající sedativum. Pít čaj s lipový květ před spaním. To povede ke zlepšení kvality spánku. Lípa květ je také doporučeno pro pacienty, kteří trpí stavu úzkosti nebo se cítí křeče, protože lipový květ extrakt snižuje svalové napětí, uklidňující, ve skutečnosti, že má protikřečové účinky. Salát

  • : běžně používané pro kojence, když nemohou spát, nebo pokud příliš často probudí v noci. Doporučuje se pít čaj se salátem, který má větší účinek než jíst salát s nějakým jídlem na večeři. Salát obsahuje mnoho látek, které mají analgetické a sedativní účinky. Pro děti doporučujeme následující postup: Namočte salátových listů ve vodní lázni a voda squishing se vaše dítě, když dítě má koupel. Lavender
  • : pokud se vám líbíaromaterapie, pak je to právě pro vás. Vůně této rostliny se uvolní nervový systém, který vám pomůže spát a vypořádat se stresem. Můžete naplní celou místnost vůní pomocí esenciální oleje z levandule a spánku nesmírně obtížné. Orange Blossom
  • : Tato rostlina má také uklidňující účinek, což také pomáhá dobře odpočinout. To vám pomůže vychutnat svůj silný příjemný spánek. Můžete pít čaj z této rostliny, dýchat trochu éterický olej před spaním, nebo jej přidat do koupele vody před koupáním. Máte-li nádvoří ani neváhejte a rostlině tento keř vedle okna ložnice, pokud je to možné.

tipy, aby se zabránilo nespavosti

Kromě výše zmíněných přírodních domácí opravné prostředky, budou změny ve svém každodenním životě a každodenních činnostech být také dobrý nápad:

  • Používejte postel pouze ke spánku, a v žádném případě nesmí pracovat nebo studovat. byste neměli dívat se na televizi, jíst, používat telefon, nebo dokonce číst v posteli (ale pokud budete číst něco, co vymaže svou mysl, to není problém). Pokud nechcete poslouchat tuto radu, bude vaše tělo zvykne na to, že tvé posteli děláte něco jiného než spánek (nebo sexuálních vztahů), takže tělo zůstává nadšený a pozorný.
  • Buďte opatrní při večeři: pokud budete jíst příliš mnoho jídla před spaním, je možné, že nebudete moci usnout. Totéž platí i pro spotřebu večeři potraviny s vysokým obsahem tuku, cukru a mouky. Dále bude vytvářet problémy s trávením, což povede k nespavosti. Ale také by nemělo jít do druhého extrému a že není nic k jídlu vůbec. Prázdný žaludek vás obtěžovat, stejně jako plné tučných jídel, a pravděpodobně se probudí v noci s velkou touhu vrhnout se na ledničce. Tak, to je lepší jíst něco lehkého k večeři. Meditovat

  • : nespavost způsobuje, že tělo i mozek být vzhůru a míchá se po většinu času, ale někdy, když něco není v pořádku, pak je nesprávný čas. Meditace a relaxacepomůže regulovat spánkové cykly.
  • Benefit Muzikoterapie: některé melodie, které vám pomohou lépe spát, a to zejména pokud posloucháte klasickou hudbu nebo zvuky přírody, jako vodopád, vlny oceánu, ptáků, atd Musíte se soustředit na hudbu a relaxovat. Vaše tělo se pomalu usínat. Nechceme podporovat nadměrné rytmické melodie, ani ti, kteří zpívají své oblíbené hvězdy v rádiu nebo v televizi, poslouchat obvyklému klidné melodie a usnout rychleji.
  • Vyhněte se pití kávy, alkoholu, tabáku nebo čaj:byste měli vědět, že alespoň 4 hodiny před spaním, měli byste přestat konzumovat některé z těchto potravin. Pokud tomu tak není, váš nervový systém je stimulován a taky nemůžete odpočívat nebo spát. Dokonce i když spíte, stále nemají na kvalitu spánku.

fotografie za předpokladu, Jacob Stewart, Carlos Martz, Alyssa L. Miller, Casey Fleser, Alisdair


10 Výrobků pro zlepšení spánku

10 Výrobků pro zlepšení spánku

Dobrý spánek je důležitý, protože je klíčem jak pro fyzické, tak emoční zdraví. Vylepšení spánku vám pomůže cítit se aktualizované a vaše tělo bude moci vykonávat různé funkce. Nicméně, mnoho lidí nemůže dobře spát v noci a obvykle mají problémy spát. To je velmi běžný jev v moderním světě, protože mnoho denních problémů a používání technologie jinak změnilo sen.

(Lidových opravné)

Přírodní energetický nápoj pro zpevnění kostí

Přírodní energetický nápoj pro zpevnění kostí

Během posledních několika let se počet osob trpících různými chorobami kostí výrazně zvýšil . Příčinou křehké kosti jsou špatné stravovací návyky, sedavý způsob života a přítomnost zlozvyků - jako závislost na alkoholu a cigaretách. Ženy menopauze jsou náchylnější ke vzniku problémů s pohybového aparátu, protože jejich těla produkují méně estrogenu - hormon, který má vliv na úroveň vstřebávání vápníku (minerál, ze které je přímo závislá na hustotě a pevnosti kostí).

(Lidových opravné)