4 Možných příčin bolesti zad, a jak bojovat za užitečné návyky


4 Možných příčin bolesti zad, a jak bojovat za užitečné návyky

bolesti - je jedním z nejčastějších stížností dnes lidé všech věkových kategorií.

Špatný postoj, špatná ospalost nebo podivné pohyby často vedou k pocitu spálení v dolní části páteře, což je obtížné vysvětlit.

Je třeba poznamenat, že tato onemocnění muskuloskeletálního systému postihuje jak mladé lidi, tak starší lidi, sedavé i sportovce. Často zapomínáme, jak jemná je struktura, která podporuje naši páteř. Jedná se o skupinu vertebra, disků, nervů, vazů a kloubů, které společně tvoří základ našich pohybů. Jedná se o nesmírně složitou součást těla.

Pokud jste někdy zažili bolesti v dolní části zad, pravděpodobně víte, co se děje.

Zjistěte nejběžnější příčiny bolesti a jak s nimi jednat.

Břišní bolest: nejčastější příčina

1. Napínání svalů

Představte si, že sedíte u stolu a najednou se vracíte, zkroutí záda a trup.

Vzhledem k náhlému pohybu pohybu nastává náhlá bolest v bukálním obložení a střílí. Později, pokud vstanete, bolest zesílí, ustoupí do nohy, může se cítit i kolem

pasu.Protahování svalů se může objevit během odpočinku a po náhlém pohybu nebo mrtvici.

Příznaky mohou zahrnovat jak

svalové křeče, tak úplnou neschopnost pohybu . Protahování svalů může ovlivnit vazyzánět oblasti, stejně jako šlachy. Jak zacházet s naklápěním svalů

Když se cítíte protahovat,

  • aplikujte led na postiženou oblast. Později střílet led a teplý.Stojí za to odpočívat 24 hodin. Poté
  • může začít s lehkými cvičeními a obnovit mobilitu.Gely a
  • přírodní prostředky obsahujícílesk,dokonale hodí pro tento případ, protože mají velký protizánětlivý účinek. 2. Ztráta

disk nebo výhřezu meziobratlové ploténky- malá váčky naplněné tekutinou, které fungují jako „polštář“ mezi kostmi zmírnění provoz.

Pokud jedeme ztráty v důsledku nárazu nebo špatným pohybem lze cítit nejen bolest, ale

mravenčení, křeče a pocit, vzhled malých nerovností na zadní straně. Bolest bude intenzivnější ráno.Ztrátové

jet velmi častým problémem mezi sportovci. Jak léčit herniated disk

léčit herniated disku by mělo být řádné lékařské diagnózy, protože někdy

zranění může být vážnější, než se zdá, a bude vyžadovat chirurgický zákrok. Pokud je to váš případ, budete potřebovat období rehabilitace a pomoci fyzioterapeuta. Číst

Jak odlišit herniated disku z jednoduchého syndromem bolesti zad

tunelu 3. Pokud práce neustále, pobyt v jedné poloze nebo dělat těžkou fyzickou práci, která vyžaduje cesty zpět, bude to mít za následek vznik problému.

Jakékoliv opakující pohyby, řekněme, odbočte vpravo tělo může vést k komprese nebo zánět

struktur páteře. Koneckonců

povede k vážným zraněním, které ovlivňují lidské zdraví. Jak se k léčbě syndromu

tunelu je několik způsobů, jak zacházet s zranění. Mezi ně patří: Masáže

  • jóga nebo plavání nebo kompresního Nápravná Bederní obvazy
  • monitorovat pozice

4. degenerativní kloubníonemocnění s věkem, meziobratlových plotének tenčí a lisovaných spojů.

Chrupavka ztrácí pružnost a ztuhnout, že

postupně vést ke vzniku osteoartrytu.genetické faktory, obezita nebo přes zranění může způsobit výskyt tohoto onemocnění. Jak k léčbě onemocnění

Za prvé, měli byste vědět, že tento typ

degenerativní onemocnění nemůže být vyléčen, nic nemůže vrátit k tomu, jak to bylo původně. vše, co lze udělat, protože

kontrolní příznaky pro úlevu od bolesti, aby si kvalitní život. Zde je několik tipů:

Buďte aktivní.

  • neaktivní životní styl je klouby ztuhlé a sedí na delší dobu vede k dalšímu stlačení meziobratlových plotének.Pojďte chodit a vykonávat každodenní cvičení.Zde jsou některé skvělé cvičení na odstranění bolesti zad Také si všimněte, qigong. To je čínská metoda, která kombinuje fyzické pozice se specifickými dechová cvičení. Jíst protizánětlivé potraviny,
  • bohaté na omega-3. Sledujte
  • protahovací cvičení každé ráno.Zeptejte se svého lékaře, zda je nutné konzumovat vitamin D nebo hořčík. To je velmi dobré pro posílení kostí a kloubů.
  • důležité si uvědomit, že bolest v dolní části zad

vyžadují lékařskou péči a dohled zvlášť. Doporučujeme se snaží všechny druhy

léčby, včetně léků a fyzická aktivita. Navíc, vždy na paměti, že bychom měli jíst dobře a sledovat vliv.Vše, co udělat pro zdraví páteře, prostředky péče o celkové zdraví a wellness.


10 Přikázání pro silné a zdravé kosti žen

10 Přikázání pro silné a zdravé kosti žen

Slova "žena" a "osteoporóza" se často používají v jedné větě. Zástupci spravedlivého pohlaví a opravdu mnohem častěji trpí touto nemocí . Přestože osteoporóza závisí do značné míry na genetických faktorech, správné výživě a zdravém životním stylu, jsou to také dva klíčové faktory, které pomáhají předcházet jejímu výskytu.

(Užitečné návyky)

Měl bych jíst po večeři?

Měl bych jíst po večeři?

Existují myšlenky na "pro" a "proti" konzumaci ovoce po večeři nebo v noci. Někteří lidé říkají, že není plodem zákusek, zatímco jiní věří, že je lepší jíst před večeří, a, samozřejmě, mnoho lidí si myslí, že konzumace jablek, hrušek nebo banány po večeři může být jednoduché a sladké potěšení. V tomto článku objasníme toto tajemství.

(Užitečné návyky)