Jak se vyhnout zadržování tekutin a snižuje otoky


Jak se vyhnout zadržování tekutin a snižuje otoky

užitečné návyky Jediné, co víme o udržení - je to, že obvykle způsobuje hromadění vody v tělesných tkání.

Co to způsobilo? Nerovnováha mezi proudem tekutiny z jednoho místa do druhého.

Vaše tělo neustále upravuje hladinu tekutin, aby se udrželo v správném poměru.

Když pijete více vody, než potřebujete, přebytek je odstraněn ledvinami ve formě moči nebo potu kůží.

Problémy vznikají, když se tělo nemůže zbavit přebytečné tekutiny. Váha se stává nestabilní a vede k tzv. Retenci tekutin.

Zvlhčení a edém

Dobrá hydratace a edém nejsou stejná věc. Otok je živá ilustrace ochrany vody v těle (to se většinou projevuje na nohou).

Vaše nohy vyžadují větší krevní oběh, aby správně posílali krevní oběh a to je místo, kde se obvykle vyskytuje nerovnováha (například když strávíte příliš mnoho času sedět nebo stát).

Edém obvykle způsobuje hormonální pozadí, kde dominuje estrogen, nadbytek sodíku ve stravě nebo nízký krevní oběh způsobený sedavým životním stylem.

Pokud se na horní části těla objeví zadržení tekutiny (například na rukou nebo dokonce na obličeji), může to být způsobeno špatnou funkcí ledvin. Ženy často pocítí retenci tekutin během menstruačního cyklu.

Funkce žil

Vaše žíly nejsou utěsněné kanály, jak si myslíte.

Povrch žil umožňuje tekutině vstoupit a vyjít. Někdy z různých důvodů mechanismus, který reguluje tok tekutin, nefunguje správně a může se hromadit v určitých částech těla.

Proč se to děje? To může být způsobeno následujícími důvody:

Obvykle proto, že žíly nemají konzistenci potřebnou k udržení tekutiny, když se objeví křečové žíly.

  • Může se také stát, protože jste stál příliš dlouho a tlak se nahromadil uvnitř žil.
  • Známky zadržování tekutin

Jednoduchý test retence tekutin: klikněte na kůži na nohách a poznamenejte si, jestli je tam viditelná dent, kde jste ji stiskli.

Uvidíte jakousi drážku a pokožka potřebuje nějaký čas k vyhlazení.

Pokud se pravidelně vyskytuje retence tekutin a objevíte znatelný otok nebo zánět, obraťte se na svého lékaře.

Může vám pomoci zabránit komplikacím, které mohou být spojeny se špatným krevním oběhem.

Některé tipy pro odstranění přebytečné tekutiny a ukončení zánětu

Fyzické cvičení jsou důležité, pokud jde o zabránění zadržování tekutin. Nejdůležitější je vybrat cvičení, které nevyžadují vysokou odolnost a významně neovlivňují svaly.

  • Fyzická aktivita aktivuje krevní oběh v celém těle, zejména v nohou, v důsledku komprese svalů proti žilám.
  • Zlepšený krevní oběh podporuje

odstranění přebytečné tekutiny močí. Kompresní punčochy mohou také pomoci předcházet zadržování tekutin, zejména u lidí, kteří mají velmi sedavý životní styl - sedí nebo stojí.

  • Před začátkem každodenních činností můžete nosit punčochy.
  • Spotřeba velkého množství ovoce a zeleniny je vždy prospěšné tělu. Totéž platí pro zadržování tekutin. Některé z nich, například hrozny, mohou odstranit přebytečnou tekutinu.
  • ananas a jiné ovoce, které jsou bohaté na draslík, včetně banány, meloun a vodní meloun jsou
  • potravinové preference jsou velmi užitečné, pokud máte tendenci zadržovat tekutiny. Chcete-li zlepšit vzhled opuštěných kotníků, zkuste zdvihnout nohy. Může to být velmi užitečné v různých dnech.
  • Zvedněte nohy nad kolena a držte kolena nad boky.
  • Vaše oblečení by mělo být také pohodlné.
  • Velmi těsné věci komplikují pohyby a stimulují zadržování tekutin. Zvykněte si konzumovat méně soli. Ačkoli tělo vyžaduje určité množství sodíku, v přebytku může zhoršit zadržování tekutin.
  • Stojí za to, že do diety přidáme aromatické bylinky a rostliny, které mají diuretické vlastnosti. Zde jsou některé dobré příklady - přeslička, zelený čaj, pampeliška a podobně.


Ráno návyky, které vedou k obezitě

Ráno návyky, které vedou k obezitě

Užitečné návyky netají, že dodržování vyvážené stravy, pravidelné cvičení a fyzické aktivity jsou nejúčinnější způsoby, jak bojovat s obezitou. Nicméně, někteří lidé nikdy dosáhnout požadovaného výsledku. Postupem času klesá jejich důvěra, protože vidí, že veškeré úsilí je zbytečné. Kromě užitečných každodenních návyků je důležité opravit ranní rituály.

(Užitečné návyky)

3 Cvičení pro posílení svalu rukou

3 Cvičení pro posílení svalu rukou

Silné řeky jsou potřeba dělat různé věci. Navíc vypadají skvěle! Síla rukou a nohou závisí na svalové hmotě, proto musí být neustále posílena. Svalová hmota však není jediným faktorem, pokud jde o posílení svalu rukou. Dalším důležitým faktorem je svalový tonus. Jaký je tón svalů? Svalový tón je také známý jako zbytkové svalové napětí.

(Užitečné návyky)